دوره تازۀ سفر زلمی خلیلزاد به قطر و افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۷    ۱۳۹۹/۲/۳۰ کد خبر: 163453 منبع: پرینت

زلمی خلیلزاد نمایندۀ ویژه امریکا برای صلح افغانستان، دوره تازۀ سفرش به قطر و افغانستان را آغاز کرد.

وزارت خارجۀ امریکا در یک اعلامیه خبری اعلام کرد، خلیلزاد با نماینده‌های طالبان در قطر و تطبیق توافق میان آمریکا و طالبان خواهد کرد.

زلمی خلیلزاد در کابل، با مقام‌های ارشد حکومت افغانستان هم دیدار خواهد داشت تا از آن‌ها بخواهد که به زود ترین فرصت زمینۀ مذاکرات بین‌الافغانی را فراهم کنند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   Fahim Kohdamani
گروه طالبان حملات خویش را از چندین استقامت بالای بیس‌ها و پوسته‌های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور دراطراف شهر ولایت کندز آغاز نمودند که بیشترین توجه‌شان بالای بیز های اردوی ملی واقع تلوکه بود. این حملات توسط پاسخ سرسخت نیروهای امنیتی مواجه شد و بسیاری از جنگجویان دشمن توسط نیروهای امنیتی سرکوب شدند. در نتیجه‌ی پاسخ قاطع نیروهای امنیتی، ۱۲ جنگجوی تروریست به هلاکت رسیده و ۱۰ نفر دیگر از جنگجویان دشمن، زخمی شدند. اجساد این جنگجویان تروریست در میدان نبرد باقی مانده‌ است. نیروهای امنیتی کنترل کامل شهر را در اختیار دارند و اکنون وضعیت در شهر کندز نرمال و عادی می‌باشد.

>>>   امریکا هم خسته شده از افعانستان زیرا هر قدر که در طول ۲۰ سال روان می کند باز یک چند نفر محدود که در ۲۰ سال در قدرت اند پول گم می شود آنها از فساد گسترده خسته شده اند

>>>   مارا زخیر تو امید نیست شر مرسان!
هربار که خلیل زاد درمنطقه رخت سفر می بندد لرزه براندام اگاهان می افتد چه معلوم است که انها خودرا سال ها پیش از امروز فروخته اند ودر برابر مادروطن خیانت بزرگ را انجام داده اند در اول وهله چنین مینماید که بسا افغانهابنا بر مجبوریت تابعیت دوگانه اختیار نموده وچند صباحی روز وروزگار بسر میبرند اما این حدس وگمانها در مورد همه صدق پیدا نمیکند هستند کسانی که ارمانهای ملی ووطن وملت خویش را برای دیگران به گرو گذاشته برای رسیدن به جاه ومقام از هیچ نوع جفا وستم در حق این ملت مظلوم دریغ نمی ورزند ازینروامدن خلیل زاد برای ما هیچ خیری را به ارمغان نمی اورد انها که شامل کرزی وغنی وعبدالله وقانونی وحکمتیار وسیاف وطالب وداعش هم میشودبرای سازمانهای متبوع خویش خدمت مینمایند وحد اقل با یونیکال وموسسه های استثماری اقتصادی وابسته اند که کشتار ملت وخرابی کشور به نزدشان به اندازه ای پر کاهی هم ارزش ندارد وبیگانه ها هم ازین هابهتر نمی یابند که با مزد اندک خدمت بیشتر انجام میدهند تعداد از تاجران خون ملت عزیز نیز در خفا با ایشان همکار وهمراز بودهچون در داخل مردم هستند مانند ابراهیم محب وعبدالرحمن الکوزی وعزیزی وحبیب گلزاروسایرین ازداخل برای گرفتن امتیاز های مادیواندوختن سیم وزر به انها جاسوسی میکنند عاقبت این ملت واین کشور با این اجنت های زر خرید بخیر باد
گل نبی عیدی زاده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است