اختلافاتی که از حالا خود را نشان میدهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۶    ۱۳۹۹/۲/۳۰ کد خبر: 163460 منبع: پرینت

همزمان با امضای سیاه نامه ننگین (توافقنامه) حکومت مشترک میان غنی احمدزی و عبدالله عبدالله به اشتراک چهار کلاه های سیاسی مطرح دور و پیش ارگ و سپیدار سخنگویان طرفین پیرامون محتویات این توافق نامه طی مصاحبه با بی بی سی متفاوت و متَضاد یکدیگر گفتند که در حقیقت آغازی از یکنوع اختلافات جدی دیگری روی تقسیم قدرت و نحوه اداره کشور میباشد که از حالا خود را نشان میدهد و بدتر از دور باطل حکومت وحدت ملی خواهد بود.

بگونه مثال: مرتضوی مشاور غنی احمدزی در ضمن باج گیری تیم عبدالله از تیم غنی احمدزی گفت که عبدالله عبدالله دیگر عضو کابینه و عضو شورای امنیت نیست و در جلسات آنها شرکت کرده نمی تواند، شورای وزیران را مدیریت کرده نمیتواند چونکه رییس اجرایی یا صدراعظم نمی باشد، فقط رییس یک نهاد ملی بنام شورای عالی صلح میباشد و بس.

شکیب منتظری یکی از متحدین غنی احمدزی گفت: رییس جمهور منتخب نسبت عطوفت و مهربانی که به عبدالله عبدالله داشت، گذشت نموده توافقنامه حکومت مشترک را با وی امضا نمود.

به همین ترتیب امرالله صالح معاون اول تیم غنی احمدزی قصدا در مراسم شرکت نکرده، به ننگرهار رفت و در ضمن صحبتی گفت که حکومت مشارکتی را قبول ندارم و از آن خارج میشوم.

متحد دیگر غنی احمدزی فرامرز تمنا گفت که امضای این توافقنامه تحمیل اراده چند خانواده تیم عبدالله عبدالله میباشد.

برخلاف مجیب رحیمی نماینده عبدالله عبدالله از تقسیم قدرت مساویانه سخن گفت و امضای این توافقنامه و قبول تقلب انتخاباتی تیم غنی احمدزی را ناشی از شرایط کرونایی کشور و جبر زمان دانسته و تاکید بر پیشبرد برنامه صلح با طالبان تروریست نمود.

حفیظ راوند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اختلافات
عبدالله
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   بيشك كه اين وطن صاحب ندارد و چند تا جنايتكار و خائن ملي در بين خود حكومت و سر مايه ملي را تقسيم ميكنند در حاليكه هفتاد فيصد مردم اين سرزمين تحت خط فقر زندگي ميكند. از طرفي هم رهبران طلبه كرام كه خود با فاميل هاي شان در إمارات لميده اند و ديگر گروهاي جنايتكار وطن را به كشتارگاه تبديل نموده اند. اين وطن ديگر وطندوست در دامن خود ندارد.

>>>   غنی آدم نخواهد شد ،

>>>   فهم ودانش أمرالله صالح باعبدالله چنه باز قابل مقايسه نيست.
عبدالله تا امروز زندگي طفيلي دارد اگر غني بابا بالايش شفقت نميكرد از صحنه'سياست تيخ شده بود.
ب،م ازكابل

>>>   شما از کسانی چون فرامرز تمنا و مرتضوی و امرالله صالح و شکیب منتظری چاپلوسان و بوت پاک به غنی بخاطر پسمانده خور بشقاب ان و دروغگویان عوام فریب خیانتکار نامبرده اید که نه حرف ان و نه خود انها قابل ارزش است بهر دو طرف انها در فکر بوت پاکی و چاپلوسی و از خود فروشی هستند از بسیار چیز های میان دو تیم پیشتاز انتخاباتی اطلاعی نداشته و ندارند فرامرز خو بکلی در جامعه ریشخند و حقیر شده و مرتضوی خو از دیر زمان است که ریشخند و خیله خند جامعه گشته است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است