جنرال علومی پشت نخود سیاه روان شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۳    ۱۳۹۹/۲/۳۱ کد خبر: 163475 منبع: پرینت

جنرال علومی که درفش پاک آرمان های نهضت ترقی‌خواه افغانستان را در ازای حمایت از رژیم دست نشانده امریکایی زیر پاگذاشت و به گونه در همه جنایات، فساد و اعمال ضد انسانی رژیم تروریستی اشرف غنی احمدزی همدستی خود را اعلام داشت، لاجرم توسط اشرف غنی احمدزی پشت نخود سیاه روان شد و در همان صندوق کهنه تاریخی «مشاور دانی» پرتاب گردیده به حیث نماینده خاص رییس جمهور در امور حکومت داری خوب با القاب های نهایت عوام‌فریبانه پرتاب گردید!

علومی آستین برزده بود تا به حیث وزیر دفاع، وزیر داخله و مشاور امنیت جاخوش نموده و پایه های استعمار را تحکیم بخشد اما از هنر حرفوی اشرف غنی غافل بود که پس از ادای نقش به حیث کاغذ تشناب به باطله دانی سپرده میشود!

در گذشته اشرف غنی از این قبیل مشاور های بی صلاحیت را در حدود ۳۰۰ نفر قطار نموده بود، که با صلاحیت ترین آنها معاون سخنگوی رییس جمهور شاه حسین مرتضوی بود!
این است سزای آنانی که آرمان های شان را بخاطر مقام و کرسی پامال نموده و حرمت مزدوری استعمار را بجا می آورند و در نیمه سفر به باطله دانی پرتاب میگردند!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال علومی
نخود سیاه
نظرات بینندگان:

>>>   توریالی! و اگر پشت نخود سیاه روان نمی کنی , بر خود سوار می کنی؟

>>>   این خاینین وطنفروش قاتل هزاران انسان را غنی کار خوب در حق شان میکند انها لایقت وزارت و ریاست را ندارند اشخاص عوام فریب چون علومی و مرتضوی و فرامرز تمنا و خانمش و استانکزی وردک و داوود میر و مولانا فرید و شیوای شهر وغیره کسانی اند که بخاطر گرفتن چوکی ومقام حثیت و ابرو و عزت شانرا زیرپاکرده با عوام فریبی مردم خوش باور در خدمت غنیاحمدزی قرار گرفته اند تا معاش ماهوار بخود شان را ذخیره کنند .

>>>   جنرال علومی باوجودیکه شخص مترقی بود ولی بخاطر قومگرایی شان بلاخره بدامن قبیله سقوط نمود.قبیله چپ وراست شان بالاتر ازعقیده ومنافع ملت منافع قبیله خودرا میدانند.
بااحترام عبیدالله

>>>   برای علومی بهترین حالت آنست که پوا تقاعدش را بکیرد و آرام زندگی کند ونظاره گر این سیاسیون باشد

>>>   علومي شخص خود فروخته است ، و تاريخ استفاده آن بعد از تسليم شدن به شروع نظار سپري شده ، ريشه اش خائن است ، و نا گفته نماند كه كدام استعداد دفتري و اداري هم نداشته و سر خم تسليمي را نه خلقي ها قبول دارد و نه غربي ها و نه غني جان ، تنها براي چند وقت مصروفش ميسازد و بعداً خودش مجبور ميشود دوباره هالند بر گردد.

>>>   چون جهان برای افغانستان پول بی شمار روان می کند وخوش دالر های به خاطر همین پول ها از خارج می آیند و چوکی می گرند

>>>   علومی باید خجالت بکشد.
غنی بر سر چیز کمونیست ها نشسته خواب کشمیر می بیند.
لعنت به همه تان ، کثیف ها

>>>   فهم جنرال علومي را كسي ندارد... چي كنيم شهر شهرخربوزه است. دورادور داكتر غني را لچ مرغان محاصره كرده .
ب،م ازكابل

>>>   هر کس مانند دوستم کار های لواتت کرد مارشال می شود به همه نیرو های امنیتی دستور می دهم تا با یکی دیگر کار های بعد یعنی لواتت کند باز اشرف غنی برای تان رتبه مار شالی عطا می کند

>>>   یوسف غضنفر اقتصاد و صنایع را و جنرال علومی حکومت داری
را گل و گلزار میکنند . مثلیکه خرکار ها رییس نقلیات مقرر شوند .
عنایت منصف

>>>   و اینبار دوستم با علومی چنان کند که با ایشچی کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است