ترامپ، بلک واتر افغانی را تصدیق کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۴    ۱۳۹۹/۳/۱ کد خبر: 163502 منبع: پرینت

ترامپ اخیرا گفته است که ادامه‌ی جنگ به نفع طالبان است چون آن‌ها از امریکا پول می‌گیرند. راستش این صادقانه‌ترین سخنی است که تا هنوز از زبان رییس‌جمهور امریکا پیرامون جنگ‌های نیابتی در افغانستان گفته شده است.

فقط فرقش در این ‌است که کارتر، ریگان و بوش پدر وقتی از بانک‌های ریاض، بحرین و دوبی به اسلام‌آباد برای مجاهدین صد ها ملیون‌ دالر واریز می‌کردند می‌گفتند مجاهدین برای اسلام و آزادی می‌جنگند، اما ترامپ می‌گوید مجاهدین طالبانی برای پول می‌جنگند.

در هدف هیچ تفاوتی نیامده است «دالر»! ملیون‌هایی‌که رهبران جهاد و طالبان از آن لذت می‌برند و هزاران جنگنده‌ی مجاهد و طالب قربانی جهاد می‌شوند. فرق بین سیاست‌مدار و سرمایدار امریکایی در همین است.

ملك ستيز


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
بلک واتر افغانی
نظرات بینندگان:

>>>   ستيز جان در اين خيانت ها شما ها خلقي ها نقش أساسي داشتيد، اگر خيانت حزبي شما نميبود، افغانستان به اين حالت نمي رسيد، آوردن شوروي و قتل صد ها هزار تحصيل كرده افغانستان زمينه رشد رهبران خارج مرز را مهيا ساخت ، و همان طوري كه رهبر بي خرد تان تركي صاحب روي صحنه آمد كه حتي گپ زدن خود را ياد نداشت، غربي ها هم رهبراني خلق كردند كه خوبش كرزي بود، شما ها كه از فيض شوراي نظار بطور مصؤن از چنگ همان مجاهدين حقيقي رها يافته و به شوروي و بعداً به غرب رسيديد حالا ملامت ديگران را نسازيد، علت اصلي بد بختي هاي فعلي شما ها و رهبران مزدور شوروي تان بود ، و اين حقيقتي است كه من شاهد آن هستم ، و از خداوند مي خواهم كه انتقام اين ملت را از شما بقاياي خلق و پرچم بگيرد.

>>>   ترامپ هفتصد ملیارد دالر بودجه پنتاگون را ذره به ذره کنترول میکند که در کجا به مصرف میرسد.
وزارت خارجه امریکا بنام این که به طالبان پول میدهد تا در راه خروج قوای امریکا از افغانستان ممانعت نکنند،پول ها را گرفته در جیب خود میزنند.
همین موضوع عدم رهایی زندانیان طالبان را به دولت افغانستان نیز،وزارت خارجه امریکا پیشنهاد کزده است که وزارت خارجه امریکا به ترامپ بگوید که طالبان بخاطر عدم رهایی زندانیان شان قهر هستند و باید ما بخاطر کشیدن سلامت قوای خود به آنها،پول بدهیم.
وزارت خارجه امریکا ازین کمک های تریلیون دلاری ویروس کرونا مستفید نمیشوند.وزیر خارجه بیچاره مشغول خس دزدی ازین مدرک و آن مدرک است و یگان وقت نیز سخنگوی خود را کالای خواب می پوشاند تا توجه ترامپ را به او جلب کند.

>>>   ستیز صاحب محترم
مجاهد مزدور نبود بلکه مجبور بود مگر طالب مزدور است.

>>>   آيا در سرخ شدن "بلک واتر" از خون افغانستانبولى ها و "آب افگنى شکنجه(به انگلیسی: waterboarding) غرق مصنوعی" عراقيان ايران مسوول است?
ترامپ در "بلک واتر " افغانان را به تصدیق کرد که پناجويان از عراق و افغانستان در "بلک سى" دریای سياه و مدیترانه ترکیه - استانبول وغرق شدند چون دولتان و خوشحالان ممالک اتحاديه اروپا که در مرزها وسواحل درياى مديترانه پيوند داردند را پروانه اجازه دخولى را ندادند . و حتى مانع سازمانهاى بشردوستانه که کشتى کرايه گرفتند تا از غرق شدن پناجويان شدند. ناتو و اتحاديه اروپا و خپک زيربوريا(آلمان ) در درياىي زير نام سارقين دريايى اسلحه و مواد مخدر و قاچاق انسان در واقعيت امر جلوگيرى از کمکهاى ايران به فلسطين و لبنان عراق و سوريه و براى امنيت اسرائيل. سازمان هاى ايرانى که عليه اشغال قدس و فلسطين و اکنون ضمیمه کردن ( annex) مناطق فلسطين آلمان ممنوع کرد !دولت آلمان يکى از اسرائلى- يهودى پرسترين دولت اتحاديه ارويااست. وزراى خارجه لوکزامبورگ پشنهاد کرد که ما روسيه را از سبب ضمیمه کريمه (که خروشچوف کريمه منطقه روسيه را در اخيار فدرا لى اوکراين شوروى داد بود) تحريم نموده ايم پس ما خود را در تمام دنيا بى اعتماد و بى عتبار مى کنيم دولت قدرتمند آلمان امر کرد که دو موضوع جداگانه است.
آيا افغان اسرائيلي- يهودى است که چهل سال در گلو اش چهل کشور غربى پول و نان مى افگند و همين کشور هاى چهگانه چهل و يک سال است که ايران را تحريم مى کنند:پشرم اى افغان که ايران از سال 1978 ميليونها پناجويان را پناه داده و تا اکنون 1,5 ميليون تابعیت شهروندى ایرانی به مادران و فرزندان با شوهران . آیین‌نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی بنا به دين و علماى کرام افغانستان که مرد "اصل" و "زن فرع" است.من نمی دانم چرا افغان به ایران می زنند . اما دشمنان اصلی بابا آمریکا و چهل سارق آن باند هاى داخلی و تروریست های طالبان هستند چرا افغان یک انگشت پيغار خود را به سمت ایران نشان می دهند در حاليکه چهار انگشت دیگر انتقاد خودشان به سوى خود شان اند اشاره می کنند : خودشان بيگانه پرست تروری ستپرست طالبان پرست و طالبان رابه عنوان عنوان برادران خود اطلاق مى کنند. کشور خود را پناهگاه هاى و لانه انواع و اقسام ترورسيتهاى دولتى و غير دولتى بيگانه کرده وشهروندان دولت و ملت باغرور و غيرت و ناموس.... ولاف پتاق بادى شان هوا را گنده نموده و شهروندان دولت ناکام غم واندو فغان سه چهار ميليون را به پاکستان وهمين تعداد را به ايران پناهند کردند.و وچهل يا پنجا ه را غرق کرده است. اين داستان يک داستان مضحک و ملا نصرديبه وطن اش روان مى کردن خنديد و گفت: چرا ايران سه ميليو ن افغان را پس از طريق کشتى هرى رود به افغانستان روان نکرد?
مگر جريان هرى رود از ايران به سوى کوهاى هند (" گران هرپاسين باميگان و روت باميگان " ( گر= کوه; گران کوهان پارسى ساسانيان) به بندامير هزارستان دهانه ندارد (نمى ريزد)????
اسامی افغانستانی هایی که در آب های استانبول، ترکیه غرق شدند. در بین کشته شدگان کودکان نیز شامل هستند.
- اسامی افرادی که زنده مانده اند:
محمد عظیم، محمد کریم 35 ساله از کابل
محمد نجیب، داکتر محمد حکیم 20 ساله از کابل
محمد سهیم، داکتر محمد حکیم 19 ساله از کابل
گل جان، شمس الدین 17 ساله از بغلان
عجب خان، شاه زمان 20 ساله از بغلان
سید فایز، سید جلال 22 ساله از کابل

- اسامی افرادی که فوت کرده اند:
محمد سمیر، محمد عظیم 7 ساله از کابل
کاینات، محمد عظیم 5 ساله از کابل
داکتر محمد حکیم، حکیم زاده 50 ساله از کابل
ماری، عبدالعزیز 46 ساله از کابل
سلم، داکتر محمد حکیم 16 ساله از کابل
رخسار، داکتر محمد حکیم 12 ساله از کابل
هارون، عبدالعزیز 30 ساله از کابل
بسم الله احمدزی، جلال الدین 22 ساله از قندوز
عبدالرحمن احمدزی، جلال الدین 21 ساله از قندوز
بصیر احمد سلطانی 37 ساله از هرات
آرزو سلطانی 26 ساله از هرات
هیلینا، بصیر احمد سلطانی از هرات
شاه بصیر احمد سلطانی از هرات
عبدالسلام 35 ساله از هرات
ایلیا، عبدالسلام 5 ساله از هرات
کیمیا، عبدالسلام 3 ساله از هرات
زهرا 35 ساله از بامیان
- اسامی افراد که ناپدید شده اند:
رویا، پاینده محمد 26 ساله از کابل
دینا، محمد عظیم 3 ساله از کابل
ایلینا، محمد عظیم یک سال و نیمه از کابل
مریم، داکتر محمد حکیم 22 ساله از کابل
شیرباز شیرین 15 ساله از بغلان
حاجی فریدون مراد 36 ساله از فاریاب
نسیم، گل غلام صدیق 35 ساله از هرات
حیمدرضا موسوی، حسین 16 ساله از هرات
فریدون رحمانی 18 ساله از هرات
گل احمد 24 ساله از هرات

>>>   زیاتر از این دالرها را شما اقایی پنچرمین ها نیز نوش جان کردید چرا کس نگفت وایت واتر های روسی صفت صرف برای پول جهاد میکند

>>>   تلویزیون طلوع یک لویزان نمایشی وغریب دهند است شما خوب فکر کرده اید در افطاری ماه مبارک رمضان تان شهدا اردوی ملی را کمک می کند در حالیکه روزانه به ده هموطنان بی گناه ما شهد می شوند در انتحار طیارات دولت یک روز از این اشخاص یاد نشد اردوی ملی خو به خاطر پول رفته است و مرگ را قبول کرده اما این اشخاص بی گناه که ذکر شد خو هچ گناه نداشتند شهد شدن چرا تلویزیون بی حیا به خا طر چپلوسی یکطرف قضاوت می کند افسوس مردم ما چه وقت هوشیار می شوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است