قدس تنها نيست
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۳    ۱۳۹۹/۳/۳ کد خبر: 163521 منبع: پرینت

امروز ديگر (قدس) در مظلوميت و قرباني شدن و مورد تجاوز دشمن قرار گرفتن تنها نيست.
افغانستان، عراق، يمن، سوريه، لبنان و بسياري از كشورهاي اسلامي و غيراسلامي، در زير سايه خشم و ستم و ترور و تجاوز و كشتار و بي رحمي و فقر و اوارگي و زندان و شكنجه از ناحيه اسرایيل غاصب و امريكاي قلدور و حاكمان وابسته و ديكتاتور كشور هاي مسلمان، به سر مي برند.

امروز؛ روز (يا للمسلمين) است.
(من اصبح و لم يهتم بامورالمسلمين فليس بمسلم) هر انكس كه فرياد و ناله مسلمان و با انساني را بشنود و به ان توجه نكند، نمي تواند ادعاي مسلماني نمايد.
همه مسلمانان و كشور هاي اسلامي در ذلت و خواري و مظلوميت و اوارگي ملت هاي خويش قرار دارند.
رهبران كشورهاي اسلامي در سطح جهان، غارت سرمايه و دارايي خويش را در كنار فقر و ويراني و كشتار و فقر ملت هاي خويش به تماشا نشسته اند و عاجزانه انگشت حيرت را بر دندان گرفته اند كه با اينهمه قدرت و ثروت و اب و هواي مناسب و سالم و طبيعت شكوفاي كشورهاي خود، چرا قدرت ساختن كمترين داروي امراض خود را در اختيار ندارند.

چرا در ناداري و تنگ دستي صنعتي و اقتصادي و ضعف قدرت نظامي به سر ميبرند و جوانان خود را از بي كفايتي حكومت داري و تنگ نظري و تعصبات قومي و مذهبي و نشر و پخش خرافات و افكار قرون وسطايي و عدم ازادي هاي انساني و فكري و جنگ و ويراني، به اثر زور و جبر و ستم و ديكتاتوري خويش، روانه كشورهاي غربي مي كنند و استعدادهاي جواني فرزندان خويش را صرف اباداني و ترقي و پيشرفت ملل ديگر مي نمايند.

آيا ميدانيم كه ما چقدر انسان هاي فرهيخته و با دانش و مبتكر و نبز فرزندان خويش را به اثر كم طرفيتي و تعصب هاي خشك ديني و مذهبي و حكومت هاي استبدادي خويش و يا به خاطر ضعف اقتصادي، از خود رانده و به دشمنان خويش سپرده ايم؟

مصباح هراتی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قدس
مصباح
نظرات بینندگان:

>>>   ما هم میدانیم قدس تنها نیست.
قدس یا یوروشلیم عبارت از عبادت گاه یهودی ها است ،که در آن دو کلیسا مهم عیسوی ها بنام کلیسا های تولد حضرت عیسی و کلیسای محل نگهداشت میت حضرت عیسی قرار دارد که در هفتم میلادی توسط حضرت عمر فتح شد و عبادت گاه یهودی ها به مسجد الاقصی تبدیل شد و گفته شد که حضرت محمد اینجا نماز خوانده بود و به معراج رفته بود و قبله اول مسلمانان است.
در هندوستان نیز یک معبد هندو ها در دوران حکمروایی مسلمانان به مسجد تبدیل شده بود که هندو ها آن را تخریب کردند و دوباره معبد خود را ساختند.
این که یهود ها چه وقت مسجد الاقصی و کلیسا ها را تخریب میکنند،آینده نشان خواهد داد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است