نماینده آمریکا: خروج کامل از افغانستان اولویت ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۳    ۱۳۹۹/۳/۱۲ کد خبر: 163600 منبع: پرینت

نماینده آمریکا در سازمان ناتو با رد ضمنی گزارش رسانه‌ها مبنی بر طرح خروج همه نیروهای آمریکایی از افغانستان تا پیش از انتخابات این کشور گفت که چنین طرحی در اولویت قرار ندارد.
به گزارش تسنیم، «کی بلی هاچسون» نماینده دایم آمریکا در سازمان ناتو گزارش اخیر رسانه‌ها مبنی بر تلاش ترامپ برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر را رد کرد.
هاچسون اظهار داشت که از وجود چنین طرحی اطلاع ندارد و خروج کامل نیروهای آمریکایی از افغانستان نیز اولویت نیست.

وی به «صدای آمریکا» گفت که واشنگتن با توجه به شرایط و وضعیت افغانستان تصمیم می‌گیرد و بر آغاز مذاکرات بین‌الافغانی و کاهش خشونت‌ها تاکید کرد.
نماینده آمریکا در ناتو با اشاره به لزوم عملی شدن توافقنامه قطر توسط طرف‌های دخیل تاکید کرد که طالبان باید خشونت‌ها را بطور قابل توجهی کاهش دهد و به هر طریق ممکن به آتش‌بس روی آورد.
هاچسون درباره کاهش نیروهای آمریکایی براساس توافق قطر و سرنوشت نیروهای ناتو پس از آن نیز گفت که آمریکا و ناتو در افغانستان اهداف مشابهی دارند و همانطور که همزمان به این کشور آمدند و با یکدیگر نیز از افغانستان خارج می‌شوند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
خروج
نظرات بینندگان:

>>>   دولت افغانستان و پاکستان و هند و روسیه و چین نمی گذارند که نیرو های امریکایی از افغانستان خارج شوند.
زیرا در افغانستان پول از امریکا و ناتو و اروپا و جامعه بین المللی برای مصارف نظامی و بودجه عادی و انکشافی افغانستان می آید.
دولت افغانستان با این پول ها از پاکستان و ایران و روسیه و چین واردات میکند.
در زمان کرزی یگان انفجارات و حملات انتحاری در پاکستان نیز صورت میگرفت،اما حالا تمام جنگ و انفجارات در داخل خود افعانستان صورت میگیرد.
اگر قوای امریکا از افغانستان برآید،بودجه دولت طالبان نیز به گردن پاکستان خواهد افتاد و گشنه در ....تشنه می درآید و نفس هردویشان میبرآید.
بنأ دولت افغانستان و پاکستان پیش امریکا و جامعه جهانی عذر و زاری خواهند کرد که از افغانستان بیرون نشوید که هم مردم افغانستان از گرسنگی خواهند مرد و هم مردم پاکستان صادرات شان به افغانستان از بین خواهد رفت.
اما دونالد ترامپ خواهد گفت که گدایگر های دنیا را اگه خدا شکم شان سیر نکند،بنده شکم آنها را سیر نخواهد کرد.
بامان خدا!مه رفتم!شما میدانید و افغانستان!دل تان که در هرجای خود میزنید!

>>>   از افغانستان بروید و گم شوید و نوکر های بی عقل پر مدعای خودتان را هم ببرید.
ما میدانیم و قوم جاهل و همسایه های بد .
به شما ضرورت نیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است