دستور بازداشت جنرالان یفتلی و مراد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۹    ۱۳۹۹/۳/۱۲ کد خبر: 163601 منبع: پرینت

دادگاه در پيوند به حمله خونين و مرگ بار مراسم جنازه محمد سالم ايزديار دستور بازداشت ١٣ تن از مقام هاى پيشين و برحال نيروهاى امنيتى را صادر كرده است.
نام هاى جنرال شريف يفتلى، جنرال مراد على مراد، جنرال گل نبى احمدزى، جنرال حسن شاه فروغ و جنرال صادق مرادى مشمول كسانى اند كه بايد بازداشت شوند.
بشیر احمد قاسانی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بازداشت
جنرال
نظرات بینندگان:

>>>   به بهانه های مختلف مردم را مانند دوره سیاه و شوم ترکی و حفیطالله امین به غارت میبرند خود شان میکشند و دیگران را قاتل میگیرند به همین قسم عمر خویش را دراز میکنند .

>>>   هرکسی که مقصر قتل و کشتار است باید بازداشت گردد و بدون هیچ نوع همسویی و یا دشمنی سیاسی عادلانه جزای اعمال شانرا ببینند .

>>>   علت امر باز داشت اقای جنرال مراد را باید در جای دیگر جستجو کرد. اگر به یاد داشته باشید جنرال مراد یکسال پیش در بامیان در کمپاین انتخاباتی اعلام کرد که جنرال دوستم را از یک ترور صد در صدی در فاریاب توسط نیروهای زیر امرش نجات داد.
این همان حمله بود که اشرف غنی بالای دوستم انجام داد و ناموفق بود.
حالی ارگ جنرال مراد را مجازات میکند.

>>>   گل نبی احمدزی مسوول است و اسناد شنیداری هم وجود دارد ، باقی جنرال ها به خاطر عقده غنی گرفتار میشوند و در نهایت گل نبی کوچی رها میشود و دیگران محکمه میشوند ، مگر تا آنوقت این سیب بالا انداخته شده با چندین ملاق به زمین بر خواهد گشت.
بیچاره آنکه به ذلت به در شود.

>>>   دران کشتار حنیف اتمر هم نقش اساسی داشت چرا دادگاه آنرا غرض نگرفت.

>>>   اشرف غنی احمدزی در حقیقت همان حفیظ الله امین خبیش است که مخالفان سیاسی اش را به بهانه های مختلف از میان بر میدارد. ما باید دست جمعی تمرکزگرایی قدرت را از بین ببریم اگر نه همه عدالت خواهان را حزف فزیکی خواهد کرد.

>>>   دوره سیاه حفیظ الله امین قاتل در حال تکرار شدن است.

>>>   ملت گوسفندی لایق حکومت گرگان است.
مهاتما گاندی

>>>   توریالی خاوری
حملات دولت بر جبهه ضد طالبان ادامه دارد
دولت در نظر دارد تا با یک تیر دو هدف را شکار نماید!!
اراکین بلند پایه دولت چون غنی احمدزی،اتمر، استانکزی ...به سلسله قتل های زنجیره یی رهبران وفرماندهان جبهه ضد طالبان تصمیم گرفتند تا در سناریوی کشتار جمعی از شر رهبران وفرماندهان جمعیت ومتحدین اش خود را خلاص نموده و جاده را برای استقرار نظام طالبانی هموار نمایند!!
آنها برنامه ریزی کردند تا در مراسم تشیع جنازه سالم ایزدیار وبا بمب گذاری این ساحه به قتل عام دست بزنندوچنین عمل شنیع را انجام دادند!!
حالا مرحله دوم این پروژه روی دست گرفته شده است تا دولت تروریستی با استفاده از سلاح ای بنام «دادگاه» بهترین جنرالان وطندوست از جمله همان اطفاییه دوران کرزی-احمد زی را بنام جنرال مراد علی مراد را در پیوند با پروسه انفجارات مراسم خاکسپاری سالم ایزد یار که گویا اینها در وظایف امنیتی شان غفلت نموده اند،بازداشت نموده و آنها را مجازات نماید!!
جنرال مراد علی مراد کسی که برنامه ترور جنرال دوستم توسط غنی احمدزی را افشا کرد بیش از پیش مورد خشم رژیم خونخوار غنی احمدزی قرار دارد!!
در فهرست توطیه دولت تروریستی غنی از اسم جنرالان چون صادق مرادی،شریف یفتلی،حسن شاه فروغ نیز نام برده شده است!!
آگاهان سیاسی به این باور اند که این رویکرد دولت تروریستی نخستین گام عملیاتی علیه ستون جبهات ضد طالب است واین پروژه بطور گسترده ادامه خواهد داشت!!

>>>   نام جنرال برمک. جنرال دایب فهیم. جنرال مامون. جنرال سالنگی. جنرال الماس. جنرال گدا. جنرال منصور را هم درج لیت نماید. آنها هم مقصر اند. اگر در کشته شدن بچه ایزدیار دست نداشتن در کشتن هزار ها انسان دیگر دست داشتند
خلاصه شمال. چپ از شیر ها

>>>   او مردم تاجیک هزاره ازبیک به لحاظ خدا یکجا و متحد شوید که فاشیستهای اوغان شما را به بهانه های مختلف از بین میبرد.
طالب یعنی اشرف غنی فاشیست یعنی کرزی فاشیست.
القایده و داعش یعنی طالب تروریست.
امنیت ناملی و پی پی اس یعنی لشکر شخصی احمدزی فاشیست برای نابودی اقوام غیر پشتون.

>>>   افغانستان ما به سمتی می رسد که کم مانده اشرف غنی با زانوی خود روی گلوی اطفال دیگر اقوام فشار دهد. او با این سیاستی که اتخاذ کرده به نظر میرسد در همین سمت روان است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است