کودکان کار در کشور (1)
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۰    ۱۳۹۹/۳/۲۰ کد خبر: 163751 منبع: پرینت


کودکان کار در کشور

کودکان کار در کشور

کودکان کار در کشور

کودکان کار در کشور

کودکان کار در کشور

کودکان کار در کشور

کودکان کار در کشور

کودکان کار در کشور

کودکان کار در کشور

کودکان کار در کشور

کودکان کار در کشور

کودکان کار در کشور

کودکان کار در کشور



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کودکان کار
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   ملت بی همت و دولت بی غیرت
نابود شدن کشوری به نام افغانستان بهتر از بودنش است.
این کشور ننگ دامن جغرافیای دنیا است.
خداوند نابودش کند که دنیا آرام شود.
ملت بی همت و بی ننگ
دولت بی غیرت و دلال و فاشیست

>>>   هندوستان خود را بزرگترین کشور دموکراسی جهان میداند،البته از نگاه نفوس،حالا از نگاه عواید ناخالص ملی شاید در جایگاه پنجم و یا ششم قرار داشته باشد و در آینده شاید به جایگاه سوم برسد.اما حالت کودکان و کار کودکان در هندوستان ،همین حالا به مراتب بدتر از افغانستان است.
تا زمانی که درین کشور ها نظم خانوادگی ایجاد نشود و تعداد اطفال محدود نشوند،همین حالت دوام خواهد داشت.
این بدان میماند که یک آدم خود را قصداً در دریا بیاندازد و بعداً داد و فریاد بزند و دست خود را بالا کند که مرا نجات بدهید.
خانواده های فقیر و پر اولاد،در حقیقت همین حالت یک نفر عرق شده در دریا را دارند.
بهانه شان تیار!داد خدا است.مه چه کنم؟

>>>   خدایا به داد همین طفلان معصوم برس و کسانیکه به حال اینها رسیدگی نمیکند به جزا خود برسان !

>>>   نظردهنده اول!
ملیون ها سلام به اجدادواخلافت.
عاقل

>>>   مجاهلین سرسپرده دالر.
اگر ذره ازوجدان درشماباشد بایدهمه مرگ موش بخورید.شرم باد برشما تفاله های متعفن٫ترش کرده وبوی گرفته تاریخ.
رضایی

>>>   گدای گر اول در ارگ نشسته
کاسه گدایی را به نام مردم از خاطری کرونا پیش کافر و مسلمان دراز کرد و میلیارد ها دالر جمع کرد اما به جیب خانوادگی خود زد
شما هر روز شاهد شکایت مردم از دولت در تلویزون ها هستید و عملا می بینید که ارگی ها به نام کرونا چی پول های کلانی که به جیب نمیزنند
زهرجان شان

>>>   مدتی قبل گفتگویی پیرامون اواره گی و فقر اطفال در افغانستان در همین سایت براه افتاد. من طور مقایسوی وضعیت اطفال کشور های جهان سوم به شمول افغانستان را مورد ارزیابی قرار دادم و به همین ترتیب وضعیت تربیتی و خدمات رایگان صحی را نیز برای اطفال در جمهوری سوسیالیستی کوبا .
اما یکی از برادران که در کشور ثروتمند استرالیا زندگی می‌کند ، مرا به باد انتقاد گرفت صرف بخاطر آنکه من از وضع بهتر بهداشتی و خدمات رایگان تحصیلی و رهایشی اطفال در کشور سوسیالیستی کوبا سخن زده بودم.
حالا مرتبط به کار اطفال با وجودیکه نظر به فیصله ای سازمان بین المللی یا جهانی کار که افغانستان نیز عضویت انرا دارد کار کودکان را جدا”ممنوع قرار داده و حتی جرم شناخته شده است.اما اولین کشوری که مفاد منع کار اطفال را نقض کرده و می‌کند افغانستان ، پاکستان ، هندوستان و ده ها کشور آسیایی و آفریقایی میباشد. باید گفت که همین اطفال بهترین منبع برای جلب و جذب فعالیتهای تروریستی مواد مخدره دزدی قتل و فساد و سرباز گیری مخالفین صلح و امنیت افغانستان است و ما مسوولین شماره یک هستیم و از جمله مسوولین درجه اول ملا امامان مساجد نیز اند که با صدور فتوا های پی هم خویش می‌توانند مبارزه ای جدی اسلامی را علیه فقر و کار اطفال که مجاز نیست براه بیاندازند ، اما تا جاییکه میدانم این ملا امامان به شمول ایاز نیازی که کشته شد به فکر بزرگ کردن شکم های گنده ای شان هستند. از داکتر عبدالله و غنی و دگر اراکین مفسد دولتی و جهادی شکوه و گلا یه نیست....
کابلی

>>>   آیا تنها مصرف بادیگارد هایی به اصطلاح رهبران مجاهدین و مصارف اشرافی شان کافی نیست تا این طفلان را از مصیبت نجات داد؟ اگر این به اصطلاح رهبران به خدا پناه بیاورند و عقیده مند شوند که خداوند یگانه نگهدار است اول از شرک خلاص می شوند و دوم با دست گیری این کودکان شاید گوشه یی در بهشت پیدا کنند.
من نمی دانم بنام یک مومن چطور سرافگنده نمی شویم و همچنان هر سال ملیارد ها افغانی را به وهابیان سعودی می بخشیم تا برای طالبان مفسد خود اسلحه بخرند؟؟؟
ای قوم به حج رفته کجایید و کجایید
کعبه همین جاست بیایید و بیایید
آزاده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است