پف و پتاق روز های کرونایی
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۰    ۱۳۹۹/۳/۲۲ کد خبر: 163771 منبع: پرینت

از چهار طرف صدای پای کرونا می آید، و شاید این لشکر نامرئی همه جا را تسخیره کرده باشد و اکثریت را به مبارزه و جنگ تن به تن دعوت کرده باشد. خیلی از دوستان و رفقایم، از تجربه کرونایی شان نوشتند و می نویسند. اما من تاحال هنوز هیچ نشان و چراغی قرمزی، از ترافیک کرونا ندیده ام و در هیچ ایستگاه و منزلگاهی فرمان ایست در یافت نکرده ام.

نکته های بهداشتی و فاصله فیزیکی را البته، با استندرد عالی اش مراعات کرده ام و بعد از قرنتین و حتی قبل از آن جز یکی دو مورد، دیگر با هیچ کسی تماس ملموس نداشته ام. شست و شوی زیاد کرده ام و صابون های زیادی را با آب گرم تا آخرین رمقش اش به دستانم مالیده و تمامش کرده ام. چای سبز هیل دار و دیگر مایعات به ویژه ماست و دوغ فراوان نوش جان کرده ام، آب سرد ننوشیده ام ولی آب داغ و گرم پیاله پیاله سر کشیده ام. میوه غذایی کم داشته ام، اما از سبزی به ویژه پیاز خام استفاده کرده ام.

روحیه جنگی ام خوب است، و از جنگ طلبی کرونا از اول نه ترسیده بودم. اما خانه نشینی خسته ام کرده است، و اگر کمین کرونا در راه نمی بود دیگر شوق خانه نشستن ندارم. به آینده امیدوارم، و ترس کرونا تقریبا برایم دیگر وجود ندارد اما یک حس قوی برایم می گوید، که احتیاط کن و بهانه در دست دشمن خونی و جانی ات مده.
شاید گرفتار کمین دشمن نشوم، اما اگر هم از قضا چنین شد هیچ آرمان و آرزوی تحقق نیافته ندارم.
امید وارم همه دوستان قوی تر از من و صحت و سالم تر از من باشند، و کرونا به گرد پاهای شان هم نرسد و اگر هم برسد یا رسیده باشد، در برابر اراده قوی و روحیه شکست ناپذیر شان بی روحیه و بی انگیزه و بی اراده شود و مثل یک خرس دم بریده به طرف غارش فرار کند.
بیشتر از این پف و پتاق نباید کرد، زیرا گوش کرونا کر این موجود موذی و بی رحم، خطر ناکتر از آن است که در برابرش رجز خوانی کرد و به مبارزه اش طلبید.

صفرمحمد مظفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرونا
نظرات بینندگان:

>>>   ما از این فکاهی بی سر وپای تان چیزی حاصل نکردیم نمیدانم صفت خود را کرده اید و یا لوده وارو شروع به فکاهی گفتن شروع کردید از اینکه بسیار صابون مصرف کرده اید شاید عادت بد تان باشد و کرونا را بهانه کرده در تشناب از صابون کار می‌گیرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است