کٍشت و زراعت ملا در افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۷    ۱۳۹۹/۳/۲۴ کد خبر: 163793 منبع: پرینت

با اشغال افغانستان توسط امریکا، کشت و زراعت ملا، مدارس و پرورشگاه تروریستی نیز رونق یافت!
دولت عربستان سعودی در تبانی با حاکمان کابل تا کنون ده ها مدارس دینی دخترانه و بچگانه را در ولایات افغانستان تأسیس نموده است.
دولت عربستان سعودی به مثابه بزرگترین تاجر دین و افراطیت در جهان در سال ۱۳۹۵ اساس بزرگترین دانشگاه اسلامی را با هزینه ۵۰۰ مdلیون دالر در ننگرهار گذاشت!

فکر کنم، حال دولت افغانستان خودکفا شده است و ضرور نیست تا باند های تروریستی، انتحاری و انفجاری را از پاکستان وارد نماید.
آمریکا و عربستان سعودی درنظر دارند تا افغانستان را به بزرگترین منبع تروریستی جهان مبدل نمایند!
مدارس نام نهاد اسلامی به یکی از بزرگرترین منابع آموزشی و پرورشی تروریستی در آمده و افکار طالبی و داعش در همین فارم ها در ذهنیت نسل جوان تزریق شده و سپس بنام طالب و داعش و گره حقانی سر بیرون می آورند!

عربستان سعودی علاقمند است تا بزودی افکار وهابیت و سلفیت در افغانستان چیره شده و از اینطربق در آینده بتواند منافع سیاسی خود را در افغانستان تامین نماید!
قرار گزارشات، عربستان سعودی اصلی ترین حامی مالی این پروژه ها است!

حال فصل درو نزدیک شده است، ملاهایی که با افکار وهابیت و سلفیت بیگانگی نموده و میخواهند در برابر پروژه آنها موانع ایجاد نماید باید از صحنه برداشته شده و زیر پای ستران و فیل های وحشی جُغل گردیده نابود کردند!
امکان دارد پروژه ملاکشی گسترش یافته و بستر افراطیت در افغانستان بیش از پیش هموار گردد!
در عقب این قتل های زنجیره ای دست اشرف غنی احمدزی، طالبان، سعودی و امریکا از پرور نمایان است!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملا
عربستان
نظرات بینندگان:

>>>   نه تنها ملا بلکه
نهاد های مدنی چند صد گانه
نهاد های زنان
نهاد های مختلف غیر دولتی
نهاد های پرورش کودکان
نهاد های حقوق بشر
نهاد های نظارت از این و آن
نهاد های حفاظت از هوا و فضا و زمین و آب و حیوان و انسان و امثالهم
نهاد های آموزش ادیان و اعتقادات مختلف
نهاد های تبشیری
و نهاد های هزار گونه دیگر
و حال فصل درو تمام این کشت ها رسیده و هرکس حاصل کشت خود را میبردارد.

>>>   در چند دهه اخیر پاکستانیها با کمک مالی سعودیهای وهابی شمال افغانستان را باافکار پوچ سلفی گریشان آلوده ساخته بودند و فعلا پلان گسترش طلبی آنها در شمال بنهایت رسیده و ملاهای بومی را یا کشتند و یا با تهدید مجبور بسکوت کردند. فعلا نوبت به کشور های همسایه رسیده است . در جمهوری قیرقیزستان بیشتر از دو صد مدرسۀ تبلیغی ها وجود دارد و کلگی از طرف پاکستان و سعودیها تمویل میگردد. این پدیده سلفی گری بیشترین ضربه را به اسلام آودره است. و شاید هم بزرگترین ضربۀ معنوی قرن معاصر بر اتحاد و همبستگی مسلمان های جهان باشد. هر مسلمان موظف است در مقابل این پدیده بایستد.
افغان وطندوست

>>>   اینها کجا شرم و حیا دارند با لباس زنانه ګرفتار میشوند عکس و فلم از آنها ګرفته میشود و در رسانه های اجتماعی نشر میشود آنها هنوز شرم ندارند. دختران عباس ستانکزی در خارج کارهای خود را میکنند دختران ملاهای دیګر در کویته پاکستان در کورس های انګلیسی مصروف هستند ولی در افغانستان مکتب بچه ګانه را اجازه نمیدهند. مدرسه لال مسجد اسلام آباد که دختران شان مظاهر کرده بود مدرس و مسول مدرسه بنام ملا عبدالعزیز در نقاب دختران بیرون میشد که پولیس پاکستان از رویش نقاب سیاه را بالا کرد ریش اش معلوم شد و همرایش مصاحبه کردند و فلم آن نشر شد ولی شرم ندارد حالا هم در سمت خود باقی است. این طالبان وملایان حامی آنها مزدور یهود هستند و با پول عربستان و امریکا از منافع یهوددر منطقه حمایت میکنند.
کمال الدین شینواری

>>>   بخت بد داریم طالع نادرست ..-.. تخم گل کاشتیم بارغم بجست .جوانان رابخاطرکسب علوم به شوروی فرستادند تا انجنیرشود کمونست وبلای جان کشور شد درپاکستان ملای فراگرفت تروریست شد.درعربستان مهاجر وتحصیل کرد وهابی وداعش شد.درمصرتحصیل کرد .اخوانی شد .طلبه های مدارس داخل هم همکار تروریست هاشد.خدایا خودت رحم کن .

>>>   شما چقدر خوش باور هستید!
ازین آوازه پوهنتون پنجصد میلیون دلاری عربستان در جلال آباد،ده سال میشود.
آیا کدام وقت جلال آباد رفتید و از نزدیک دیدید که کار آن چقدر پیش رفته است؟
پروژه کابل جدید که در زمان کرزی بنیاد نهاده شد،چی شد؟چقدر کارش پیش رفته است؟
همه اش دروغ است.
هم عرب ها و هم کرزی،صد ها میلیون دلار پول برای این پروژه ها ازدولت های شان بودجه گرفتند و در جیب خود زدند و فقط چند دانه بیلدوزر خریدند و یک منطقه را کندند و نام اش را ماندند که اینجا پوهنتون اسلامی جور میشود و اینجا پروژه جدید شهر کابل.
حالا اشرف غنی نیز بودجه چند ملیارد بالای برای ساخت پروژه ساختمان های دولتی در منطقه دارلامام گرفته است و در جیب خود میزند.
آیا پارلمان افغانستان گاهی کنترول کرده است که این همه بودجه ها کجا میرود و چقدر بالای این پروژه ها کار صورت گرفته است؟
همه اش دروغ است و فقط چثر و چپاول و دزدی و خیانت است.
ما نمیگویم که پوهنتون اسلامی ساخته شود.هیچ بدرد نمیخورد.با ملا و دین این مملکت پیش نمیرود.باید در عوض اش فابریکه ساخته شود.
اما در تمام ساحه ها فقط دزدی و چور و،چپاول است.
تو کرزی را ببین!
خودش نقشه کابل جدید جور میکند و خودش بودجه میگیرد و بعداً الله گل مجاهد زا وظیفه میدهد که چند نفر از دزد های دیگر شمالی را جمع کن وبیا و مظاهره کن که این زمین ها از پدر و پدر کلان های ما است و ما نمیگذاریم که اینجا پروژه کابل جدید اعمار شود.
اگر قرار بر این باشد که من تمام دزدی های مقام های دولتی را افشا کنم.بعید هر روز من ساعت ها بنویسم.

>>>   احسنت بارک الله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است