تازه ترین تحایف غنی احمدزی برای مردم افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۹    ۱۳۹۹/۳/۳۱ کد خبر: 163881 منبع: پرینت

جنایت هولناک به تازگی در منطقه بالاحصار آقچه ولایت جوزجان اتفاق افتاد و طالبان خونخوار با همه درندگی دست به قتل عام سربازان و مدافعین بی‌دفاع وطن زدند!
تمام این قتل و جنایت نتیجه خیانت، توطیه و دسیسه غنی احمدزی و ستون پنجم در حکومت او است که از یکسو دست و پای قوای مسلح را بسته نموده و قطعات را با کمبود جدی سلاح، مهمات و مواد لوژستیکی نموده و از سوی دیگر بار های طالبان از زندان جبهات آنها را اکمال نموده و دست به چنین نسل کشی می زنند!

اصلی ترین هدف رژیم نابود ساختن تمامی هسته های مقاومت شمال و تامین سیطره طالبان در شمال کشور است!
نمیدانم که جناب مارشال دوستم از انگیزه های این جنایت چیزی میداند و یا خیر؟
هرگاه او دامنه این جنایت را میداند باید وارد معرکه شده و نگذارد تا پایگاه های دفاعی شمال در نتیجه خیانت حکومت و طالبان متلاشی گردیده و زمینه ساز تسلط طالبان در شمال گردد!

هرگاه جناب مارشال دوستم فعالیت های نظامی ضد طالبانی و مقاومت مردمی را به مشورت و گُل روی داکتر عبدالله مربوط میداند، باید هرچه عاجل این خیال را از سر بیرون نمایدباید بفهمد که داکتر عبدالله خود از حامیان سرسخت پروژه طالبان در افغانستان است!
باید مردم شمال خود، همه راجع به بقای شان دلسوزانه چاره اندیشند و جلوی این هیولای وحشت را سد نمایند!

‏توریالی خاوری‏


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
جنایت
نظرات بینندگان:

>>>   هر حکومت برای نابودی دشمنان وطن حق اولیت می‌دهد حکومت جمهوری افغانستان از تمام پرسونل نظامی خود در هر نقطه کشور دفاع میکند و از هیچ نوع اکمالات دریغ نمیکند ولی دشمنان مردم افغانستان بی نهایت زیاد و بنام های مختلف در افغانستان وارد جنگ شده اند اشخاص فروخته شده بنام اربکی،گلم جم و این وان افغانستان را چور و مردم را به قتل رساند و قتیکه خود شان کشته می‌شود باز یک تعداد جارچی ها فروخته شده نامشروع مانند توریالی خرواریی جار میزند و انها را به سربازان تعلق می‌دهد باز از لوطی ها آرزوی دفاع خودرا میکند و انها هم در اخیر دست به لواطت اینها میزند هر که به ضد دولت افغانستان سخن می‌گوید دشمن اصلی این کشور هستند باید درس برایشان داده شود

>>>   از قبیله زیاد توقع انسایت را نکنید۰ همین که دزدی اختلاس ویا تقلب و جعل کردند بابا یا انا ویا ملی اتل میشوند۰ از این قوم تقلب، وطنفروش، نوکر بیگانه،انتحاری، و خیانتکار شما چه توقع دارید؟ از یک ولسوالی دوردست در حدود نیم ملیون رای نشان دادند که ۴۰ درصد آن رای بانوان بود، در حالیکه در تمام آن ولسوالی یک زن هم در دولت کار نمیکند و حتا یک مکتب دخترانه فعال هم ندارد۰ متقلب اعظم و چُنوک هایش هم سرسخت ایستاد بودند که ما از این راه ها دفاع میکنیم۰ این ها همینکه به چهار پای راه نمیروند خوش هم باشید۰

>>>   اوغان آنقدر جاهل و بیغیرت است هر سال در میدان آمده اتن رقص میکند که جشن استقلال را تجلیل میکنیم، در حالیکه در حال همان رقص امنیت اش را عسکر چهل کشور اشغالگر خارجی گرفته می باشند۰ شما از این غول های لافوک چه توقع دارید؟
دموکراسی را هم این طایفه جاهل با مسابقه تقلب قوم ها اشتباه گرفته اند۰ مگر به چشم خود ندید که تعلیم یافته این ها خر کوچی صاحب دست های گوسفندخیل بابای شان را در داخل پارلمان کشور بلند کرد؟ آن هم شد متفکر دوم تمام دنیا برای این گنده غر های جاهل۰ همان گوسفند خیل به زور همین متقلب حال وزیر است و کسی چیزی هم نتوانست، به حمایت همان اشغالگران امریکایی و به مشوره آن یک اوغان دیگر امریکایی شده خلیلزی۰ افتخار هم میکنند۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است