سیما سمر: خشونت جنسی یک مشکل جدی است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۵    ۱۳۹۹/۴/۱ کد خبر: 163901 منبع: پرینت

سیما سمر وزیر دولت در امور حقوق بشر افغانستان می‌گوید، خشونت جنسی تا هنور در کشورهای در حالت منازعهٔ جهان به‌شمول افغانستان، یک مشکل جدی است.
سیما سمر در مصاحبه ای با رادیو آزادی به مناسبت روز بین‌المللی محو خشونت گفت: خشونت جنسی ضد کرامت انسانی است و باید محو شود.

سازمان ملل متحد برای ششمین سال است که این روز را برگزار می‌کند.
انتونیو گوترش منشی عمومی سازمان ملل متحد دیروز در پیامی به این مناسبت گفت که قربانیان و نجات یافته‌های همه‌گیری ویروس کرونا همه از خشونت جنسی در حالت منازعه متأثر شده‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خشونت جنسی
سیما سمر
نظرات بینندگان:

>>>   سیما بی سمر شما خواهان آن هستید که باید جامعه مسلمان نیز مانند غیر مسلمان ها جنسیت وجود نداشته باشد مرد بالای مرد وزن بالا زن سوار شود و زن‌ها بتواند همرایی خر و سگ هم بستری کند شما مشرک که از دین و مذهب خود گذشته اید و حالا کوشش دارید که جامعه اسلامی افغانستان را نیز کثیف بسازید این خواب تان را فراموش نماید قانون حیوانیت بنام حقوق بشر در افغانستان ضرورت نیست افغانستان یک کشور اسلامی است و بهترین قانون اسلامی در افغانستان باید پیاده شود شما مهربانی کنید و به قانون حیوانیت که رفته اید بروید

>>>   تعریف خانم ثمر از خشونت جنسی چیست؟

>>>   داکتر سیما سمر گفته اند:" خشونت جنسی ضد کرامت انسانی است باید محوشود" بسیار خوب گفته یعنی تجاوز جنسی اجباری ضدکرامت بشر است یعنی تجاوز جنسی محو شود درست گفته اند آن هموطن که نظر داده اند اصلن موضوع را نادانسته نظر بد داده اند.
بااحترام داکتر عبید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است