بازداشت پولیس پاکستان به اتهام شکنجه یک مهاجر
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۴    ۱۳۹۹/۴/۷ کد خبر: 163972 منبع: پرینت

سه منسوب پولیس پاکستان به جرم شکنجه و آزار و اذیت یک مهاجر افغان، توقیف و دو تن دیگر آنان از وظیفه برکنار شده اند.
عاطف مشعل سفیر افغانستان در پاکستان با تایید این خبر می گوید که راضی الله معروف به “عامر تهکالی” به اتهام توهین به پولیس دستگیر شده بود.
سفیر افغانستان در پاکستان روز (جمعه، ۶ سرطان) در برگه توییتر اش نگاشته است که مقامات پاکستانی به او اطمینان داده اند که قضیه را بررسی خواهند کرد.

چندی پیش ویدیوی عامر در رسانه های اجتماعی انعکاس نمود که او را در توقیفگاه پولیس پاکستان در حالی نشان می‌داد که در وضعیت خوبی بسر نمیبرد و این برخورد پولیس با واکنش ها مواجه شد.
به گزارش خامه، از سوی هم پیشتر از این رویداد، ویدیویی از عامر در رسانه های اجتماعی به نشر رسیده بود که در آن عامر با برخی جوانان دیگر نام بعضی روسای پولیس محلی را گرفته و به آن‌ها توهین می‌کند.
پس از انتشار این ویدیو، پولیس عامر را دستگیر کرده و ویدیوی دیگری را ثبت کردند که در آن عامر بخاطر اظهارات توهین آمیزش به پولیس معذرت می‌خواهد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بازداشت
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   آیا عامر تهکالی یک پشتون پاکستانی است یا یک افغانستانی؟
تهکال یک منطقه در پشاور پاکستان است.
هیچ کس حق ندارد به کسی توهین کند چه رسد به پولیس، اما یک مهاجر آن هم در پاکستان و آنهم در پشاور هیچگاه جرئت توهین به پلیس را ندارد.
اگر قرار شود که پولیس های پاکستان به خاطر آزار و اذیت وشکنجه مهاجرین توبیخ شوند و از وظیفه سبکدوش شوند به احتمال قریب به یقین ۸۰ فیصد پولیس پاکستان به خصوص پشاور، کویته ، اسلام آباد و کراچی باید خانه نشین شوند.
عاطف مشعل اگر هنر میداشت سه ماه تمام در موسم فصل میوه افغانستان پاکستان سرحد را یک طرفه بسته کرد و به ملیون ها دالر ضربه اقتصادی به ما وارد کرد مگر از آقای مشعل صدایی شنیده نشد ، وظیفه مشعل به مثابه سفیر این بود که در اولین هفته بستن سرحد با پاکستان کار را یک طرفه میکرد یا سرحد باز یا دو طرفه بسته.
مگر حالا آمده و از فیلم گیری های فیس بوکی بهره گیری های موقفی میکند.
و گپ وسیمه بادغیسی هم که باید در زندان میبود دیگر معلوم نشد که این دخترک طناز فعلا" کجا به سر میبرد و چرا مثل هم دوسیه هایش پشت میله های زندان نیست؟
خوب است اگر آقای مشعل در مورد معلومات دارند مثل این فلم با مردم شریک کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است