بچه‌بازی در نیروهای امنیتی افغان وجود دارد؟!
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۱۰    ۱۳۹۹/۴/۸ کد خبر: 163982 منبع: پرینت

گزارش‌های مداوم درباره بچه‌بازی توسط نیروهای ارتش ملی، پولیس ملی، مسوولان پولیس محلی وجود دارد، ولی هرگز افسران به‌خاطر بچه بازی در افغانستان مورد پیگرد قرار نگرفته‌اند.
این موضوع در گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا به عنوان "قاچاق انسان" آمده است.
به گزارش بی بی سی، در گزارش وزارت خارجه آمریکا آمده که وزارت‌های داخله و دفاع و ریاست امنیت ملی افغانستان همواره انکار کرده اند که از بچه‌ها استفاده کرده و یا آنان به عنوان سرباز استخدام شده باشند.

در گزارش آمده که برخی قربانیان قاچاق مجبور به رابطه جنسی در ازای پیگیری پرونده‌ می‌شوند، یا هم اگر در صدد افشای قاچاقبران انسان برآیند، مورد تجاوز قرار گرفته و روانه بازداشتگاه‌ها می‌شوند.
در گزارش آمده که مقام‌های افغان بسیاری از قربانیان را بازداشت، زندانی و تنبیه کرده اند، از جمله قربانیانی را که برای سوءاستفاده جنسی قاچاق می‌شوند، به "جنایات اخلاقی" محکوم می‌کنند. به خاطر نبود حمایت مناسب، نهادهای غیردولتی نیز نمی‌توانند قاچاقچیان انسان را برای اجرای قانون گزارش دهند.

گفته شده که حتی در جریان تهیه این گزارش، "چندین مورد" خبرهایی از بچه‌بازی در نهادهای دولتی و همچنین استخدام کودکان سرباز در افغانستان دریافت شده است.
در گزارش آمده که براساس اذعان مقام‌های محلی، شماری از افراد پولیس، به‌ویژه فرماندهان در پاسگاه‌های دورافتاده، کودکان را برای بچه‌بازی استخدام می‌کنند.
در گزارش تازه وزارت خارجه آمریکا آمده که هنوز دولت افغانستان به حداقل استانداردها برای محو قاچاق انسان دست نیافته است.
اگرچه شماری از قاچاقچیان مورد پیگرد قرار گرفته و به محکمه کشانده شدند، از جمله دو فردی که کودکان را به منظور بچه‌بازی می‌ربودند.

چهار دوره آموزشی نیز برای افسرانی برگزار شدهکه برای مقابله با قاچاق انسان فعالیت دارند.
همچنین دولت شمار واحدهای حمایت از کودکان را در ساختار نیروهای پولیس ملی افزایش داده که مانع استخدام صدها کودک در نیروهای پولیس شده است.
وزارت خارجه آمریکا درباره ادعای قاچاق ۱۶۵ کودک در ولایت لوگر به منظور استفاده جنسی، از تحقیق دادستانی افغانستان و شناسایی ۲۰ نفر در این ارتباط یاد کرده و آورده که در هنگام تدوین این گزارش ۹ نفر بازداشت و دو نفر محکوم شده‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بچه بازی
نیروهای امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   این " نیروهای ارتش ملی، پولیس ملی، مسوولان پولیس محلی" توسط امریکایی ها ساخته و تربیت شده اند. و به همه معلوم است آنانیکه ضد همجنس گرایی و همچین فساد ها اند به حساب امریکا بی عقل و یا هم نارس و غیر متجدد خوانده میشوند. وقتی از پوتین پرسیدند که شما چرا به این مفسدان (همجنس گرا) آزادی نمی دهید، پوتین در جواب گفت که ما چنین بیمار هایی روانی نداریم.
از آشرفک بپرسید که آغا زاده چرا متجدد شده است؟؟!!
خوب آنچه در دیگ است در چمچمه میبراید.
آزاده

>>>   اشرف غنی هم نوجوانان بی تجربه را در سمت های مهم بدون در نظر داشت تجربه و اهلیت گماشته و می می گمارد .
عبدالوکیل حقیقی

>>>   بدون شک بچه بازی وهمجنس گرای یک عمل شنیع ونامرغوب بوده واین عمل ازمیراث مذموم ونا پسند استعمار گران است که در هر نقطه ای جهان سم شوم ونا میمون اسپ انها رسیده انجا این بلا ومصیبت ترویج یافته است وحتی درین عصر اتم وتمدن وپیشرفت علم وفرهنگ وطب عصری هم جنس گرای واین وحشت وبربریت را در کشورهای خود رسمی وقانونی ساخته اند اگر در افغانستان وکشورهای جهان سوم مسایل ارضای مشکل جنسی مساله ساز است درکشور های که اخلاق ودین وجود ندارد هیچ نوع مانع وممنوعیت قانونی درین مورد موجود نیست پس چرا همجنس گرای ونکاح رسمی وقانونی مرد بامردتقریبا اکثریت قابل توجهی کشور های پرچمداران تمدن!!! وحفظ الصحی محیطی این رذالت هستند وباز عین عملی را که خود درینجا رایج ساخته اند ودر ممالک خویش لیسنس وپرمیت میدهند وازان صدها وهزار ها ملیون دالر مالیه بدست می اورندتقبیح مینمایند عملی را که فرهنگ اصیل ما بیش از ۱۴۰۰ سال قبل ان را حرام ونا شرعی دانسته ومجازات سنگینی را به مرتکبین ان وضع نموده است
حاجی ولایت خان مهاجر در فرانسه

>>>   نه تنها بچه بازی بلکه همان همجنسگرایی است که در افغانستان خصوص در مناطق جنوب و شرق افغانسان نهادیه شده است

>>>   در زمان اشغال افغانستان توسط نظامیان و استخبارات پاکستان بزیر نام امارت اسلامی طالبان ساخت پاکستان ما دیدیم که در هر موتر لندکروزر و یا دیگر وسایط قوماندان طالبان یکی یا دو تن بچه های مقبول زیر سن و یانو جان به همرای قوماندانان طالبان همراه بودند و از نگاه لباس هم از تفنگ بدستان طالبان ترورست فرق فاحشی داشت هیچ یک از لندکروز طالبان بدون بچه بریش نبود بخصوص قندهاری های طالبان خو هرگز بدون بچه بریش نبودند .

>>>   در کجا وجود ندارد؟
در اروپا و آمریکا گپ به مردکه بازی رسیده.

>>>   بخدا قسم گاه بیگاه دوست دارم سر به زانو بگزارم و بی‌حد و حساب بگریم بر حال و روز ما چه شد شکوه و افتخار تمدن خراسانی ما کو نغمه مولانا بلخی و رودکی و فاریابی و سنایی و فرخی و رابعه بلخی کجا شد خراسان ما ؟! سرزمین ابوریحان و خوارزمی و ابوعلی سینا و رازی و بونصر فارابی اشتباه میکنم؟! عطار و خیام و فردوسی خواجه عبدالله و بهزاد کو ؟ اینجا مهد تمدن بود بلخ و هری و غزنی شهرهای پر آوازه به جهان بود اما وچی شد ناگاه کدام عذاب بر ما نازل شد !

>>>   عبدالله ....نه توان معرفی وزار را دارد نه جواب می دهد ملت را در طول ۵ سال به ریشخندی تیر کرد وحالا هم می خواهد ۵ سال دیگر را هم در آرایش کردن تیر کند و غنی یهودی هم کارش جور است

>>>   ۲۳ نفر بر اثر انفجار در هلمند افغانستان کشته شد
گفته میشود آیا اینها را هم مرزبانان ایرانی کشته است؟
جواب خیر ما مردمی خودکش هستیم البته ببخشید ما می بلکه یک قوم و قبیله وحشی بین خود داریم که هر روز تا آدم نکشد خوابش نمی‌برد بناءا نیاز به کدام عامل خارجی نیز داریم تا همه جنایات را به او نسبت دهیم و خود را تطهیر نماییم!

>>>   بلی وجوددارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است