دیپ استیت ونقش آن در گسترش ویروس کرونا
اصطلاح "دیپ استیت" از دهه ۱۹۷۰ برای تعریف قدرت "نامشروع دموکراتیک" و ساختارهای تصمیم گیری در سرویس های مخفی، ارتش، سیاست و سیستم قضایی بکار میرود. 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۶    ۱۳۹۹/۴/۱۳ کد خبر: 164043 منبع: پرینت

دیپ استیت یا دولت پنهان، که به عنوان "دولت" در "درون دولت" نیز شناخته می شود، نوعی حاکمیت ایست که از شبکه های قدرت تشکیل شده است که به طور مستقل از رهبری سیاسی یک کشور، در راستای اهداف و اجندای خود عمل می کند.

در خصوص دیپ استیت، معمولأ بسیاری ها در نوشته های شان آن را مربوط به آمریکا می‌پندارند، اما دیپ استیت علاوه بر آمریکا، در اروپا و در سراسر جهان، حضور دارد و بسیار فعال است.
اصطلاح "دیپ استیت" از دهه ۱۹۷۰ برای تعریف قدرت "نامشروع دموکراتیک" و ساختارهای تصمیم گیری در سرویس های مخفی، ارتش، سیاست و سیستم قضایی بکار میرود.

شبکه هایی که در سراسرجهان فعالیت می کنند، دیده شده اندکه بطرز مخفیانه منافع نخبگان قدرت های مخفی را دنبال می کنند و برنامه های بلند مدت خود را به سمت اجراپیش می برند.
این ساختار عمدتآ متشکل از نخبگان آنگلو ساکسون یهودی اند که سرمایه های شان به تریلیون ها دالر میرسد.

دیپ استیت در اروپا
اسرار و طرز فکر ماکیاولی "روشنفکران"بروکسل که بر زندگی روزانه نیم میلیارد مردمان اروپایی استوار است، غالباً بدون هیچگونه مشروعیت اخلاقی یا سیاسی بر قاره اروپا سایه انداخته است.
اعضای "دیپ استیت" توسط مردم اروپا انتخاب نمی شوند بلکه توسط احزاب حاکم سیاسی فعلی "کشور خود" نصب شده اند.

اول از همه، این مهم است تا بدانیم که به اصطلاح "رهبران سیاسی منتخب دموکراتیک" کشور های متعدد و اتحادیهٔ اروپا را رهبری نمی‌کنند.
هکذا برای آنها صلاحیت های محدود داده شده است.
اما در عقب انها کارتل های بزرگ، کمپنی های عظیم و بلیونر ها قرار دارد که آنها می‌توانند پالیسی های اصلی را برگزیده و این گروه رهبران "منتخب دموکراتیک" برنامه های مطروحه را به انجام می رسانند.

قابل درک است که مبارزات کمپاین سیاسی نامزدها در تشکیلات دیپ استیت مبتنی بر برنامه های سیاسی کاملاً متفاوت پس از ورود به دفتر انتخابات، اغاز میگردد‌. در آنجادلایلی وجود دارد که بطرز غیر مترقبه بسیاری از "چهره های ناشناخته" شناور می شوند و بر کرسی نخست وزیر یا وزیر قرار میگیرند.
آنها همچنین توسط میلیاردرها، کمپنی ها و شرکت هایی مانند شل، از کشورهای اتحادیه اروپا تأمین مالی می شوند و در جلسات "بیلدبرگ" که در آن سیاست های کلان برای سال های آینده تدوین می شود، برگزیده می شوند. به همین دلیل رویکرد های این نهاد خیلی مخفی است.

اگر رهبران سیاسی "منتخب دموکراتیک" سپس کاری انجام دهند که بر خلاف منافع کارتل ها باشد، آن سیاستمدار "از دایره قدرت خارج می گردد." ماموریت وی پس از رسیدن سیگنال های هوشدار دهنده با تعویض شغل های افتخاری دیگر، از بین رفته و سرانجام از پست های سیاسی خود برکنار می شود. حذف آنها به موازات رویکرد های منفی رسانه ای اتفاق افتاده و سپس آنها به طور نامحسوس از میدان بیرون میگردد.

اتحادیهٔ اروپا تحت نفوذ شبکه «سوروس» قرار گرفته است. دفتر این شبکه اخیراً به برلین آلمان، یعنی «مکه» جهان سرمایه داری اروپا منتقل شده است. سوروس "بنیاد مرزی باز" را در سراسر اروپا اداره می کند. به دلیل "سیاست" این شبکه، اروپا با یک بحران به اصطلاح مهاجرت درگیر شد.

دیپ استیت و کوید-۱۹
آگاهان جهان به این باور اند که ویروس کرونا (کوید -۱۹) تغییر یافته دست بشر است که این پروژه بوسیله "دیپ استیت" به منظور تامین سیستم نوین اقتصادی جهان و یا به عباره دیگر انقلاب صنعتی طراحی شده است.
به پندار رسانه های غربی، یکی از کارتل های بزرگ و بازیگر مشهور این پروژه که توجه جهانیان را بخود جلب نموده است بیل گیتس میلیاردر آمریکایی است.
به گفتهٔ آگاهان امور، حال، واضح شده است که او با برگزاری «همایش ۲۰۱» در اکتوبر ۲۰۱۹، برای راه اندازی شیوع ویروس کرونا در دسامبر ۲۰۱۹، تصمیم اتخاذ نمود.[1]

یکی دیگر از اشتیاق جنون آمیز او نسبت به این پروژهٔ مرگ، عبارت از توزیع و فروش واکسین و کسب میلیارد ها دالر از درون گورستان های بشری است. گفته میشود که گیتس از طریق رهبران خریده شده اروپایی چون مرکل، مکرون و نخست وزیر هالند این پروژه را دنبال میدارد.

برطبق تازه ترین گزارشات، آمریکا اخیراً با کاربرد روش های انحصار گرایانه تمامی ذخایر قرص های اثربخش ضد ویروس کرونای را بنام «Remdediver»که موثریت آن ثابت شده است، خریداری نمود و جهان را برای حداقل سه ماه دیگر از دسترسی به آن محروم ساخته است.
این قرص ها که بوسیله کمپنی «گلید» ساخته شده است، از جمله دوگونه انواع ضد ویروس کرونای است که از نتایج اساسی برخوردار است.

بار نخست ۱۴۰ هزار بسته آن مورد استعمال قرار گرفت و اکنون اداره ترامپ ۵۰۰ هزار بستهٔ آنرا که همه تولیدات این کمپنی را طی ماه های جولای، آگوست و سپتامبر را در بر می‌گیرد، خریداری نموده و این رویکرد تمامی متخصصین و ساینس دانان جهان را که از رفتار انحصارگرایانه آمریکا بیم داشتند شوکه نموده است؛ [۲]

با احترام بی پایان
عارف عرفان
جولای ۲۰۲۰
منابع:
[1]One World Press,The Deep State Is No Secret Anymore
7 JUNE 202
[2] RT,The US has bought up virtually the entire world’s supply of a drug proven to work against Covid-19,01/07/2020


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دیپ استیت
کرونا
نظرات بینندگان:

>>>   منابع one world press و به خصوص RT قابل اعتبار نیست .بیل کیتس ملیاردها دلار به سازمان بین‌المللی صحت کمک می‌کند .

>>>   آقای عرفان شما به قلمرو تیٔوری های توطیٔه ورود کرده اید واین خیلی خطرناک است. متاسفانه برداشت بسیاری هاازتیٔوری های توطیٔه به نوعی وارونه ونادرست است.
طرفداران تیٔوری های توطیٔه می گویند بسیاری چیزهاییکه مادرست می پنداریم درواقع بربنیاد توطیٔه های بزرگ شکل گرفته اندودر اصل چنان نیستند که به نظر می رسند.این تبٔوری ها طیف وسیعی ازمسایل سیاسی، اقتصادی، نظامی وحتی دینی رادربرمی گیرد.
همین حکومت سایه دم اکثریت سیاستمداران مطرح دنیارازیرپای خود داردوبراحزاب سیاسی مستقیم ویاغیرمستقیم تاثیرتعین کننده دارد. برای همین است که دست های ما ازآنچه که درپشت پرده می گذرد کوتاه است ودروغ های را که دولت ها ورسانه های جمعی تحت کنترول دولت هابه خوردمان می دهندیاازبی اطلاعی ویا از سرناگذیری باور می کنیم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است