مسلمیار به عربستان: در افغانستان مسجد بسازید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۲    ۱۳۹۹/۴/۱۵ کد خبر: 164062 منبع: پرینت

فضل هادی مسلمیار رییس سنا در دیدار با جسیم محمدالخالدی، سفیر عربستان سعودی در کابل از وی خواست تا عربستان سعودی در زمینه اعمار مساجد علمای دینی افغانستان را کمک نماید.

سفیر عربستان سعودی در جواب رییس مجلس سنای افغانستان گفت که در چهارچوب 35 برنامه توسعه ای عربستان قصد دارد که 100 مدرسه دینی را در افغانستان بسازد.

فضل‌هادی مسلمیار رییس مجلس سنا، نقش عربستان سعودی را درختم جنگ افغانستان موثر خواند و روی تقویت همکاری مسوولین آن ‌کشور در این زمینه تأکید کرد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسلمیار
عربستان
نظرات بینندگان:

>>>   مسلمیار افراطی یار غلط کرده. ما مکتب و دانشگاه ضرورت داریم نه لانه های اموزش تروریستی و افراطی.

>>>   از همان دیسکوتیک و رقص خانه های که غربیها در نزدیک خانه خدا در مکه ساخته ما هم ضرورت داریم.

>>>   وهابیهای عربستان اهسته اهسته مسجیدها را در عربستان جمع میکنند و بجایش کنسرتهای خواننده های امریکای اروپای را برگزار میکنند.

>>>   مسلیمیار کافر دل باید بداند که در افغانستان آنچه زیاد است مسجد است و مدرسه و آنچه کم است مسلمان است و نماز گذار.
مدرسه های موجود رسمی و غیر رسمی را باید شرمت و تعداد فارنهایت هر ساله آن را باید دید که در کجا شاغل هستند و آیا زمینه کار دارند؟

مدارس سعودی برای تهیه لشکر برای جنگ های نیابتی با ایران ساخته میشود نه برای دعوت به خیر و به اسلام.
نه ایرانی ، نه پاکستانی و نه سعودی حق ساختن و پرداختن به مدارس دینی و دنیوی را ندارند اگر دل سوز هستند پولش را در دسترس وزارت معارف قرار بدهند تا مدارس موجود تقویت شود.
نه وهابی
نه صفوی
نه دیوبندی و بریلوی
نه اهل حدیث
نه داعشی
نه طالبی
نه خلافتی
نه امارتی
نه حزب تحریر فاسق و فاجر
در این وطن آنچه بود و آنچه باید باشد
صاف و ساده حنفی و جعفری

یکی و خلاص

>>>   این .....بی فرهنگ چرا نمیگوید مکتب بساز
مسجد و مدرسه منبع تمام انتحاری و تروریستی از نوع عربستانی است

>>>   جناب مسلمیار ، شما چقدر باید پول گرفته باشید که خواسته مدرسه های وهابی و سلفی رو در این کشور جا بیندازید ،ماشالا که افغانستان مسجد کم ندارد هر کوچه و بزن پر از خانه خدا است اما رفتار شون با بنده های خدا بر عکس است ، چرا مدرسه های تکنولوژی ، ربات ها که آلن دیگه این نوعی موضوعات بر نامه های روز هستند، مدارس دخترانه و دیگه تفریحات که مردم بتونه تو این قرن بیستم یکم و دنیای تکنولوژی ،انترنت ،فیسبوک ،وات اس اپ،و...سرو کار دارند دنیا دارد پیشرفت می کند و نه اینکه مدرسه های تروریست های تکفیری سلفی ، آگه این مدارس آباد بشه که خدا نخواهد آباد بشه، دود از دماغ همه ملت در می‌آورند که نه گرمی زنان آزادی دارند نه مردان .خدا نکند آمین یا رب العالمین .

>>>   .....به مسلمیار ږ افغانستان مملو از مسجد و مدرسه است و نیازی به ساخت آن نیست ږ شفاخانه و مکتب نیاز مردم است .

>>>   مردم شريف ما بايد اين كار را جدي بيگيرند ما دگه نمي خواهيم بنام مدرسه تروريست تربيه شود به لحاظ خدا بگذاريد مردم افغانستان هم حق زندگي دارد تا چه زير اثر ايران ، عربستان ، پاكستان باشيم بنام مدرسه اطفال ما را تروريست و انتحاري تربيه ميكنند گو خورده عربستان خود شان كه عرب هستند فاحشه خانه ها در يوتيوب سكس دارند كه عرب ها مشهور هستند در سكس براي ما به بهانه مدرسه تروريست هاي خوده اينجا مياورند .

>>>   مسلمیار جان کم به خاطر مولوی های پاکستانی و عربستانی خون جوانان ما ریخته می شود که شما باز هم می خواهید دست این کشورها را در کشور ما دخیل کنید.

>>>   مسلم یار بی فرهنگ چی میداند که در کشور چی نیاز مبرم و اساسی است
یا نی که خودش هم عضو همین گروه تروریستی است

>>>   نظر دهنده محترم در خصوص زیر اثر ایران، عربستان، پاکستان برای تربیت تروریست و انتحاری گفته اند.
لطفا این نظر دهنده یک مورد از انتحاری هایی که در افغانستان و حتی در سایر نقاط جهان را وابسته به ایران بودند را نام ببرد. تمام انتحاریها تربیت شده مکتب وهابی و با پول های آل یهود(سعود) تمویل می شوند. در 11 سپتمبر نیویورک از 12 تروریست 11 نفر سعودی بودند.نظر دهنده لطفا آماری از مدارس دینی که با سرمایه وهابی ها در پاکستان و افغانستان ایجاد شده است را سئوال نمایند. این مدارس کارگاه تربیت تروریست های گوناگون از نوع طالب، داعش، القائده، لشگر جنگهو، مبارزان ترکستان، تحریرالشام در سوریه و ... هستند. این گروه های تروریستی بر پایه اعتقادات بنیادین مخالف ایران هستند. آدرس این تروریست ها همه به آل یهود(سعود) بر می گردد. در دین اسلام و مذهب شیعه کشتن یک انسان بی گناه همانند کشتن همه انسان های روی زمین است.
آقای مسلمیار به جای دعوت از آل یهود برای ساخت مدرسه دینی، به عمران و آبادانی افغانستان زیبا فکر کند و عمل نماید. مدارس دینی وهابی ها عامل بدبختی و افغانستان و جهان اسلام هستند. امروزه یهودیان عربستان با نام آل سعود بلای جان مسلمانان و انسان های بیگناه هستند. به نظر من به جای دعوت از این قوم یهود بایستی فعالیت آنها را در افغانستان به شدت محدود کنند. قطعا مردم افغانستان در آن صورت حالت صلح و آرامش را لمس خواهند کرد.

>>>   جلوی ساخت ساز لانه های تولیدی افراطگرای و تروریستی وهابیهای عربستان زیر نام ساختن مسجید را باید گرفت. وهابیهای تروریست عربستان چهل سال است برای ما افغانها تروریست طالب داعش تولید میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است