برای بچه‌دار شدن تا رسیدن واکسن کرونا صبر کنید
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۹    ۱۳۹۹/۴/۱۷ کد خبر: 164079 منبع: پرینت

وزارت صحت عامه به شهروندان توصیه کرد که برای جلوگیری از مرگ و میر و مشکلات جدی برای زنان حامله که نسبت به بیماری کرونا بیشتر آسیب‌پذیر هستند، برای بچه‌دار شدن "یکی، دو سال" صبر کنند.

سخنگوی این وزارتخانه در یک نشست خبری گفت که زنان حامله نسبت به بقیه، بیماری‌شان شدید می‌شود و کسانی که در شرایط فعلی حامله شوند، با مشکلات جدی روبرو می‌شوند بنابراین تا کشف و دسترسی به واکسن ویروس کرونا بهتر است خانواده‌ها برنامه بچه‌دار شدن شان را به تاخیر بیندازند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرونا
بچه دار
نظرات بینندگان:

>>>   چه قدر از قدرت خداوند نا آگاه هستیم، میگویند برنامه بچه دار شدن را عقب بی اندازید، وقت خداوند به کسی عمری داده باشد کسی می تواند جلوش را بگیرد.

>>>   هههههه چه خبر جالبی حال وزارت صحت از تبلیغ بیجا کرونا خلاص شد پشت خانه داری مردم گرفته من حیران به طور مدیریت ضعیف و ناتوان هستم دنیا در کجا رسید درحصه تداوی وزارت صحت کشور درغم .... مردم اند
قیام

>>>   در افغانستان جنگ است.در جنگ ها و حملات انتحاری مردم کشته میشوند.کار و بار وجود ندارد.حتی نظر به گفتار خود رییس جمهور،چیزی را که جوانان در پوهنتون ها میخوانند،بدرد این مملکت نمیخورد.
پس در چنین حالتی ضرورت چیست که مردم اولاد به دنیا می آورند؟
یا بی سواد و بیکار میمانند و یا چیزی میخوانند که بدرد این مملکت نمیخورد و باز هم بیکار میمانند.
یگانه امید مردم کسب و کار بازار و دستفروشی است،که فکر میکنم که این بخش نیز آینده درخشانی ندارد.
در کشور های پیشرفته جهان که دستفروشی ها وجود ندارد و در عوض مراکز فروش بزرگ وجود دارند و یک تعداد محدود مردم در آن کار میکنند،نیز رو به زوال است و در عوض حالا اکثر مردم (آن لاین) خریداری میکنند.
انتقال اموال خریداری شده (آن لاین)نیز بزودی توسط(درون)ها و یا طیاره های کوچک بی پیلوت انتقال خواهد شد.
دکان های کوچک آهنگری و مسگری ث قصابی و غیره حرفه های کوچک نیز جایش را به فابریکه های بزرگ خواهد داد که توسط ماشین ها و روبات ها تولیدات صورت میگیرد.
در عرصه زراعت نیز روز بروز ماشین آلات و هوش مصنوعی و تراکتور های خود ران استفاده خواهد شد.
در عرصه حمل و نقل نیز ار وسایط نقلیه خود ران استفاده خواهد شد.
در عرصه خبرنگاری و ژورنالیزم نیز از هوش مصنوعی که خودش خبر تولید میکند و خودش اخبار را جمع آوری میکند و دسته بندی میکند و توسط گوینده و یا نطاق دیجیتالی به مردم.خبر ها را میخوانند.
در عرصه ساختمانی نیز ماشین های چاپ سه بعدی ساختمان ها بوجود خواهد آمد که توسط این ماشین ها ساختمان ها ساخته خواهد شد.
پس شما یک عرصه یی را نام بگیرید که ماشین و آلات و روبات ها و هوش مصنوعی،جای کار انسانها نگیرد،بعداً میتوانید در مورد به دنیا آوردن اولاد فکر کنید.

>>>   کدام واکسین؟
اگر هم واکسین کشف شد آیا این دولت میتواند آنرا تهیه کند در حالیکه تمام دنیا به آن نیاز دارد.
چند پایه ماشین تنفس که در بازار وجود دارد تهیه کرده نتوانستند.

>>>   در اين روز هاي قرنطين كه ديگر كار نيست چي كنند .... غير از.... در خانه بمانيد صميمانه.... غير از ... ديگر كار نداريم ليلا غوتي جان غم كار نداريم.
ب،م


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است