جایگاه سکس در سیاست
اختیار تن خود را دارید اما جایگزینی تن به جای توانایی، عین زور دادن و به بد دادن دختران است و مانع رشد زنان می‌گردد و صلابت و هیبت زنان را به صفر تقرب می‌دهد 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۶    ۱۳۹۹/۴/۱۸ کد خبر: 164096 منبع: پرینت

سکس و سیاست در تاریخ به عنوان دو بازوی یک تن عمل کردند. سیاست‌مداران زیادی در دنیا، سیاست را بستر برای سکس قرار دادند، میدان را برای خوش‌گذرانی و کام‌ستانی باز کردند و کسانی هم سکس را در اختیار سیاست گذاشته اند.

سکس از مهم‌ترین بخش حوزه خصوصی افراد است و همواره مورد دفاع کسانی قرار دارد که به ارزش‌های حقوق بشری باورمندند؛ اما حوزه خصوصی و دفاع از آن در مورد دولت مردان که منابع قدرت، ثروت و سیاست دولتی را در دست دارند، رنگ دیگری بخود می‌گیرد، حتی در لیبرال‌ترین کشورها هم از حوزه خصوصی بیرون ساخته می‌شود و شامل حوزه عمومی می‌گردد.

در تمام دنیا رسانه‌ها دولت‌مردان را زیر نظر می‌گیرند که این‌ها با چه کسانی می‌نشینند، از چه شراب استفاده می‌کنند با کی‌ها می‌نوشند، با چه زنان به چکر می‌روند، اوقات فراغت را با چه کسانی می‌گذرانند؟ با چه زنان رابطه جنسی بر قرار می‌کنند؟ چه تی‌شرت‌های را می‌پوشند، رنگ زیر پوشی مورد علاقه شان برای زنان چیست؟

دولت مردان زنباره بی شماری بودند و هستند که سیاست را در خدمت سکس قرار دادند و می‌دهند و از هر طریق ممکن سعی می‌کنند زنان زیادی را بفریبانند و کام بگیرند. در اکثر کشورها وقت روابط سکسی‌ سیاست مداران در اجتماع رخنه کند از سیاست کنار می‌روند یا با چالش جدی مواجه می‌شوند، اما در جامعه سنتی افغانستان جالب است که این کار برای مردان نه تنها که چالش آفرین نمی‌شود، بل‌که رونق نیز می‌گیرد، دولت مردان زنباره مشهور می‌شوند و بستر بهتری برای شان فراهم می‌شود، الگوهای رده‌های پایین‌تر قرار می‌گیرند، برخی از زنان آماده می‌شوند در بدل همخوابگی مقرری‌ شوند، تحقیر شدن را بپذیرند، ملاک شایسته سالاری را به تنانگی فرو بکاهند، برای شان هم مهم نیست که با این کار حق یک همنوع خویش را می‌ستانند و لخشه‌گری را ترویج می‌کنند.

زن‌های زیاد هستند که از صبح تا شام در مورد زن حرف می‌زنند، اما از هیچ کس هم دریغ نمی‌کنند. در حالی‌که در نظام‌های مردم سالار شهروندان بدون در نظرداشت تفاوت‌های جنسی و نژادی از حق یکسان مشارکت سیاسی بر خور دارند، پست‌ها و مناصب دولتی را مطابق معیارهای قانونی تصاحب می‌شوند، کار می‌کنند و مطابق کار مزد می‌گیرند و تن را در خدمت ماموریت قرار نمی‌دهند.

این که هرکس اختیار تن اش را دارد، هیچ کس شک و تردید به دل راه نمی‌دهد، اما زمانی زنان در بدل مقام یا پول تن خود را برای خوش گذرانی زنباره‌ها به حراج می‌گذارند نباید معترض کسانی باشند که با استفاده از زور زنان را در اختیار می‌گیرند؛ چون در این معامله پول و مقام جای زور را می‌گیرد و رنگ دیگری سو استفاده از زنان رخ می‌نمایند، هردو عین چیز تلقی می‌شود.

در سیاست سکسی شماری دسته جمعی مورد خوشگذرانی قرار می‌گیرند، کسانی رقصانده می‌شوند، شماری دیگری در آشپزخانه‌های سیاسی آشپزی می‌کنند، مسابقه دست پخت به راه می‌اندازند و سر انجام آن کار دیگر می‌کنند و باز می‌آیند و می‌گویند اختیار تن خود را داریم.
آری!
دارید! اما جایگزینی تن به جای توانایی، عین زور دادن و به بد دادن دختران است و مانع رشد زنان می‌گردد و صلابت و هیبت زنان را به صفر تقرب می‌دهد.

امین کاوه


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سکس
سیاست
نظرات بینندگان:

>>>   کاوه آنقدر معلومات در باره سکس دارید که شاید یک مرده گاو رسمی هم نداشته باشد به نظر من شما در این بیست سال که امریکا به افغانستان آمده و یک نماینده گی سکس را بنام حقوق بشر وحقوق زن ساخته سر درستی میکنید و زنان بی حیا که از اروپا و امریکا امده اند و سکس را علنی شروع نمودند تا جامعه اسلامی افغانستان را بی حیا بسازد که تا یک اندازه هم ساختند این را باید بدانید که سکس و تن فروشی در بین زنان که از غرب آمده معمول است این زن‌ها را در امریکا .... ولی در افغانستان زن غربی گفته جوانان بالایش کله میشکند ولی وقتیکه .... روی گرداند حالا که شما وظیفه یک ... را دارید کوشش نکنید که جوانان مسلمان افغانستان را به این طریق غیر مستقیم برای سکس و تجارت خود جلب و جزب نماید

>>>   هرکه پا کج مینهد خون دل کاوه خورد.
آن همه ناموس عالم مثل خوار و مادرش.

>>>   استفاده از جذابیت زن و موثریت شراب دو سلاح معمول برای استحمار است.
به تازه به میدیا رسیده های بازار سیاست نگاه کنید ۹۰ فیصد وقت شان در به سازی سر و صورت میگذرد و بعد برای یک یا دو دقیقه یک متن از قبل آماده شده را با بسیار تقلا به خور بیننده میدهند و خلاص.
به رئیس تعلیمات مسلکی بنگرید که غرق آرایش و آسایش است و بی خبر از اینکه لیسه میخانیکی کابل را جنابان میخواهند به زندان تبدیل کنند.
امنیت به صفر تقرب کرده و خانم مسول در وزارت دفاع هنوز از آرایش خلاص نشده.
هیچ گروهی از زن ها نیامدند که پلان رشد نیمه پیکر جامعه را برای ۵ سال و ۲۵ سال و ۵۰ سال آماده کنند و در اختیار همه قرار دهند و بعد نهایی کنند و بعد بر پارلمان و حکومت و قضا بقبولانند تا در همان خط حرکت کنند و خود ناظر تطبیق باشند.
شکریه بارکزی، فوریه کوفی ، حبیبه دانش ، خانم منگل و ده ها تن دیگر که در پارلمان و حکومت حضور داشتند و دارند بیشتر مصروف برند و نحوه آرایش هستند تا در فکر دفاع و آسایش مردم.
وقتی شکریه مصاحبه میکند خوب دیده میشود که چسان از سر تا پا از آرایش تا لباس به صورت حرفوی و هنرمندانه دیکور و دیزاین شده فقط برای اینکه ۵۰ ثانیه در یک خبر چهره نمایی میکند.
یا فوریه بیشتر از شکریه وقت میگذراند تا در کجای برنده قرار بگیرد تا مناظر پشت سر بیشتر و بهتر با آرایش سر و صورت اش همخوانی داشته باشد.
پاک بودن و منظم بودن و آراسته بودن چیزی است و فیشن و درشن و خود را جلوه دادن چیزی.

>>>   اقای کاوه!
گویندازشترپرسیدندک چرا گردنت کج است؟
جواب راشمابهترازمن میدانید.
همین افغان وهمین تاخرعقلی وهمین روزوروزگار.
تادوصد سال اینده هم به یقین نسلهای بعدی قربانی احماقت نسل کنونی است.
اگر گفتی اوبرادر همین غلط است.دران واحدپیشانیت باتاپه تکفیر مزین میشود.
نوروزعلی

>>>   چنین حرف نادرست و توهین امیز در مورد زنان بی نهایت بی احترامی به زنان کشور ماست چنین حرف را نباید در مورد زنان و دختران افغان گفت چون بطور عام سخن زده شده نه بطور خاص و افشای نامی از زنان تن فروش لازمست اگر چنینین زنان در ادارات نظامی و یا ملکی وجود دارد باید مستند و مدلل با اسم و شهرت ان بیان شود تا مردم ان چهره را بشنایند انتقاد از عملکرد انها و یا کسانی دیگری پیهم به ادرس مشخص انها نمایند و جلو چنین کار نادرست شانرا بگیرند در غیر ان چنین نوشته ها را نباید تکرار کرد و بی احترامی به ادرس زنان و دختران اقفان کرد.

>>>   دو چیز است که به خداوند لایزال زیب دارد،نه بر بنده!
یکی غرور و دیگری توزیع حور های جنتی.
بنأ انسانها نه باید غرور داشته باشند و نه باید حور های زمینی را در اختیار دیگران قرار دهند.
زیرا در هر دو صورت گنهکار میشوند و فردا در پیشروی خداوند لایزال جواب ده هستند.

>>>   ملای مسجدما تعددازواج رامانع ومن عامل فحشامیدانم.
دلایل من:
-وقتی حاجی قربان ۶۳ ساله بانفیسه۱۶ ساله باپیشکش نمودن پول ازدواج میکند٫حداعظمی درین سن و سال بتواند هفته یکبار باجوانترین خانم خود خفت وخواب کند.
-خانم چارم درفکرچشیدن مزه جوانان است.
-خانم اول٫دوم وسوم که دیگر چانسی باحاجی ندارند٫به ترتیب باگادیوان٫موترران وباغبان حضرت حاجی ارتباط برقرارمیکنند.
مگرایا همینطورنیست واین عامل فحشانیست؟
بصیر

>>>   وقتی میگوئیم فحشا
به عملی اشاره میکنیم که توسط دو فرد یکی زن و دیگر مرد انجام میشود.
با اشاعه فحشا در جامعه هر دو پیکر جامعه چه مرد و چه زن هردو فاسد میشوند و هردو عامل پخش بی حیایی.

>>>   سیاست +سکس = غنی

>>>   اشرف غنی غلام حلقه بگوش امریکا و انگلیس در طی پنج سال گذشته بدتر از آفت مرض کرونا در قشر آسیب پذیر جامعه ما بوده بگفته آغای عطا محمد نور حتی فحشات بد اخلاقی در بین جوان دختران را در ارگ وپارالمان گسترش داده است ، تنها برنامه این متفکرر ساخت دروغین یهودیان امریکا بجز غزل نصب کمپاینی کاری دیگر برای برنامه رفاه و آسایش نداشته و تلاش کرده که افراد بانفوس و چهره های نسبتا سر شناس و پول دوست بی عاطفه را در کنار خود داشته باشد الیته که هیچ کاه مفهوم شایسته سالاری به منظور رفا و آسایش و تامین امیت عدالت در جامعه نزد اشرف بی عاطفه مطرح نبوده. اگر کوتا نظری نگاه کنیم به دوره پنج ساله غنی و عیدالله هردو اینها سیاست.
مدار بی عاطفه عاملین ایجاد بحران و شکاف های عمیق اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی بوده اند . تعریف امنیت نزد غنی در دیوار های ارگ خلاصه می‌شود و عبدالله هم تنها در قصر سپیدار بی صلاحیت روز گذرانی با لباس های شیک چیز دیگر نداشت و در سیاست داخلی حکومت و حدت ملی ، غنی جز ایجاد تفرقه میان اقوام و قبضه کردن قدرت تک قومی قبیله و حفظ کرسی ریاست جهوری به دور دو دست آورد دیگر در بخش رفا وآسایش امنیت نداشته

>>>   خواننده گرامی
کلمه سکس درین جا زیاد استفاده شده است معلوم میشود که یک شی خوبی است که هر گره را گشاده وهر دردی را مداوا مینماید ولی اگر بخواهیم (کلمه سکس را به عربی یا همان لسان دری یا فارسی خود مان ترجمه یا گردان نماییم آیا چه میشود؟)گویند همه گوشت را دوست دارند ولی گربه ایمان آورده . درین جا معلوم میشود ملا صاحب ها ایمان آورده اند.
نابینا

>>>   حاجی قربان ونفیسه.
وازجانبی هم خفت وخواب هفته یک مرتبه برای نفیسه جوان ناکافی است.
همدرد

>>>   وقتی جوانان مجرد ودربدرمتوجه سن وسال حاجی میشوند٫به یقین درک میکنندکه با تلاش وپیگری میتوانند درنهایت افتخاردوستی با نفیسه ورفع مشکل مجردی وجوانی رانصیب شوند.
قاسمی

>>>   دوست عزیز شهامت گفتن واقیعت ها نداری کلی گوی کار ادم های مرتجع است

>>>   سکس عملی طبیعی است که تمام مخلوقات دارند ونمیشودکسی راازان ممنوع کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است