طالب آزادشده 3 هوادار حکومت را به گلوله بست
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۰    ۱۳۹۹/۴/۱۸ کد خبر: 164099 منبع: پرینت

یک فرمانده محلی در تخار می‌گوید، جنگجوی آزادشدۀ طالبان از زندان 3 هوادار دولت را در ولسوالی خواجه‌غار کشته و دو باره به این گروه پیوسته است.
به گفتۀ او، این رویداد سه‌شنبۀ هفدهم سرطان در روستای «آقلیی‌مامۀ» ولسوالی خواجه‌غار این ولایت رخ داده است.

این فرمانده محلی که نخواست هویتش فاش شود به سلام‌وطندار می‌گوید، این جنگجوی طالب چندی پیش بر اساس فرمان رئیس جمهور مبنی بر عفو مجازات و رهایی زندانیان طالبان، از بند آزاد شده است.

در این حال محمدعمر عمر، ولسوالی خواجه‌غار تخار با تأیید این خبر می‌گوید، افراد کشته‌شده توسط این طالب رئیس و اعضای شورای انکشافی محل هستند.
به گفتۀ او، این افراد در زمینۀ فراهم‌سازی پروژه‌ها و حل مشکلات مردم با دولت همکاری می‌کردند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالب
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   حالا اشرفک و بی بی گل اش میتوانند خود را سرو پا خینه کنند. اگر مردم میخواهند نفس راحت بکشند و زنده گی جگرگوشه هایی شان را نجات دهند باید همه وهابی های مفسد الارض‌ را قلع وقمع کنند در غیر آن اشرفک در زندان با نان مفت و بستر مفت تقویت شان میکند و بعد هم با کمک باداران غربی خود سناریو رهایی شان را سازماندیی میکند. همه دنیا آدم شد مگر رواج قتل و قتال قبیلوی آعراب هنوز پا بر جاست.
آزاده

>>>   غنی نه غیرت دارد نه مرد است و نه انسان
.....

>>>   طالبان نه مسلمان هستند و نه افغان طالبان فاشیست و و قاتلین قرن هستند انسان های بیگناه را میکشند و با سران شان فتبال میکنند اسان های بیگناه را زنده میسوزانند و زنده به گور میکنند در مساجد انتحا رمی کنند و مرد را درحالت سجده میکشند و صد ها قران را میسوزانند اطفال و جوانان و انسان های بیگناه را مکشند و زن ن ها را سنگسار میکنند کراچی وان و طبنگ فروش و مردم غریب را میکشند بزرگترین خیانت و جنایت را به بشریت کرده و میکنند ریشه طالباتن مانند ریشه کمونستان باید ازبین برده شوند طالبان حق زندگی را در این دنیا ندارند صلح با طالبا ن خیانت و جنایت است و کسانی که طرفدار طالبان هستند در این خیاانت و جنایت و قتل وقتال شریک هستند
بصیر نظری

>>>   بیچاره ما مردم عادی هستیم که طالب را می‌خواهیم نه حکومت تقلبی را جنگ و صلح دو سر افغان است ما سیصد سال است ما بد بخت و اسیر جهالت این طایفه شوم شدیم که عقل و وجدان و انساتیت را برسمیت نمیشناسد؟

>>>   از اين حكومت خائن توقع امن تان را نداشته باشيد، خود تان از جان و مال تان به دفاع بپردازيد.

>>>   کسانی که در صفوف طالبان بوده به ترورستی تربیه شده هرگز به راه انسیت پا نخواهد گذشت در هر زمان و مکان به جنایت شان دست میزنند نه زندان بالای ترورستان طالبان تاثیر دارد و نه وعظ موعظه علمای اسلامی انهایی که باساس لست طالبان از زندانهای دولت رها شده اند اکثریت شان دوباره به صفت طالبان ترورست برگشته و مصروف اعمال ترورستی و جنگ با نیرو های مسلح کشور ما هستند که تا حال چندین تن شان توسط نیروی نظامی دولت رهسپار جهنم گردیده است خدا لعنت کند طالان وطنفروش اله دست پاکستانرا که مردم ما را اعم از ملکی ونظامی بشهادت میرسانند انهم بدستور استخبارات و نظامیان پاکستان مرکز لانه ترورستی .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است