مجلس، شهرداری کابل را به غصب زمین متهم کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۳    ۱۳۹۹/۴/۱۹ کد خبر: 164108 منبع: پرینت

شماری از نمایند‌گان مجلس، ادعا دارند که مسؤولان شهرداری کابل در غضب زمین و گرفتن رشوه از مالکان بلندمنزل‌ها دست دارند.
این نمایندگان، از داوود سلطان‌زوی، شهردار کابل که امروز به مجلس فراخوانده شده بود،‌ خواستند که نام‌های افراد زورمند را که در ساخت و ساز غیرقانونی در کابل دست دارند، همگانی سازد.

عرفان الله عرفان، نمایندۀ مجلس گفت: «بلند منزل‌های غیرقانونی از طرف زورمندان و مافیا که در تمامی نواحی کابل ایجاد شده، بدون معیار و بدون ماستر پلان شهرداری کابل است.»

نداشتن دانش برای پیشبرد کار شهرداری کابل از اتهام‌‎های دیگری است که اعضای مجلس نمایندگان بر شهردار می‌بندند.
عبدالستار حسینی، عضو مجلس اظهار داشت: «جناب شاروال صاحب! شما خلاف مسلک چرا شهرداری کابل را قبول کردید؟»

اما، شهردار کابل می‌گوید که برای کار به اراده و صداقت نیاز است که به گفته او، خودش این ویژ‌گی‌ها را دارد: «دوست عزیز ما که انتقاد دارد که من مسلکی نیستم! وقتی‌که من کاندید ریاست‌جمهوری بودم، همین دوستم من برای من کمپاین کرد. اگر برای ریاست‌جمهوری من مناسب بودم برای شهرداری نمی‌توانم؟»

شهردار کابل، می‌گوید که ۷۰ تا ۸۰ درصد ساخت وسازها در شهر کابل غیرپلانی اند و از بیشتر ساخت و سازهای غیرقانونی مافیا و زورمندان جنگ‌افزار بدست، پشتبانی می‌کنند: «کسانی که در پشت بلند منزل‌ها ایستاد استند شما هم می‌شناسید شان.»

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
شهرداری
نظرات بینندگان:

>>>   پشک را نگهبان گوشت ساخنم کار نادرست است پشک هم از چنین کار هرگز ا راضی نخواهد بود بلکه منتظر چنین روزی خود را به پا های کلان خانه میمالید .

>>>   حتما زمین های را که وکلا درفکرغصب شان بوده٫شاروال به یزنه وخسربره خودتوزیع کرده واین موضوع سبب جنجال شده.
عاقل

>>>   دزد رییس ، دزد وزیر ، دزد شهر دار ، دزد وکیل دزد تمام شهر و ده .
دزد اصیل شهر ما کار گساد گشته است

کار دزدان حرفوی سقوط کرده از روزیکه بچه سلطان با چند ماستری و داکتری و تخصص در انواع دزدی از مرکز بین‌المللی دزدان جهانی تشریف فرمای این وطن دزد پرور شده است.
جناب شهر دار خود اعتراف میکند که طیاره نظامی نه بلکه طیاره آریانا را دزدی کرده و به جرمنی فرار کرده بود و با آمدن به کابل دوره فوق دکترای دزدی را در مجمع دزدان کمپاینی به اتمام رسانده و بنا برلیاقت و درایت و شایستگی به صفت کلان دزد شهر در شهرداری آغاز به کار کرده و امیدوار است که با آمدن طالب و پوشیدن لنگی و گذاشتن ریش به مقام وزارت برسد چون ریشه در قبیله های غزنی دارد .
مگر هیهات که تیر اجل آرزویش را با خودش روانه خاک میکند و زهره بیچاره بیوه شده راهی نا کجا آباد بد بختی خواهد شد.
قلب بچه سلطان ۶۰ فیصد مشکل دارد و عقلش ۱۰۰ فبصد.
دا گز و دا میدان
ای بچه سلطان

>>>   وقتیکه در ریاست جمهوری یک رای هم نگرفتی چطور جرئت کردی که شهرداری را قبول کنی

>>>   شاروال در قدم اول يك كمونيست بود وبعد هم شكار استخبارات پاكستان شد و بال هايكوپتر را به قيمت دالنخود به پاكستانيها فروخت و بعد هم به انگليس پدر پاكستان پناه برد. سلطان زوي فقط بخاطر چپاول آمده است . اشرف غني دزد و دارو دسته اش دزد.
اياز

>>>   شما حکومت داران شهر کابل و شهر های دیگر را آباد کرده نتوانستید و نمیتوانید نه پلان بیست و پنج ساله (که سی سال هم بدان گزشت ) به درد خورد و نه هم پنجاه ساله که شاید در راه باشد قادر به آبادی است . بگذارید همین دزدان و مافیا گران و . . اباد کنند ( بزک بزک نه مر جو لغمان می رسد ).
م. زمین بوس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است