از دروغ ها و جملات بی ربط این شخص خسته شدیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۰    ۱۳۹۹/۴/۲۲ کد خبر: 164144 منبع: پرینت

اشرف غنی در نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در شهر داووس کشور سویس؛ در یک گفتگوی چنین درفشانی نمود. "افغانستان کشور فقیری نه بلکه یک کشور غنی می باشد. ما توانایی تولید بیست هزار میگا وات برق آفتابی و هشتاد هزار میگاوات برق بادی را داریم. سخنان رییس جمهور جالب است بیاید برای اثبات حقیقت ببینیم که آیا این گفته های وی امکان پذیراست؟

یک پنل سولار در حدود ۳۰۰ وات برق تولید می کند برای تولید ۲۰ هزار میگا وات برق آفتابی؛ ضرورت به شصت و شش (۶۶) میلیون پنل های سولر است. برای نصب این پنل ها به (۱۳,۲۰۰) کیلومتر مربع زمین ضرورت است. اگر ساده تر گفته شود برای نصب این پنل ها ما به سه چند مساحت ولایت کابل نیاز داریم. از این دیوانه ارگ باید پرسیده شود که این پنل ها را در کجا و در کدام ولایت میخواهد نصب کند و در این شرایط نا امن؟!

اشرف غنی "ما قادر به تولید هشتاد هزار میگاوات برق بادی هستیم". باید گفت که: برای تولید هشتاد هزار میگاوات برق بادی ما به چهل هزار عدد آسیاب بادی ضرورت داریم و آن هم در مناطق بلند که حاوی باد باشد تا این آسیاب های بادی به گردش آید.

اشرف غنی در مورد تولید انرژی از آبهای گرم زیر زمینی نیز صحبت کرد. باید یکنفر پیدا می شد و به این دیوانه می گفت که: تنها کشوری که از آبهای جوش زیر زمینی خویش استفاده می نماید کشور آیسلند است که آتش فشان های بی حسابی دارد. در افغانستان فقط چند چشمه کوچک آب گرم وجود دارد که از آن هیچ انرژی تولید شده نمی تواند.

من شخصا از دروغ ها و از جملات بی ربط و بی معنی این شخص خسته شده ام. مردم بیچاره افغانستان به دلیل اینکه از چهره جهادی ها خسته شده بودند و فکر میکردند که شاید این آدم یک اندازه احساس در مقابل کشور داشته باشد از او پشتیبانی نمودند اما غافل از اینکه یک نماینده و جاسوس امریکا هیچگاه به ملت و کشور خود صادق بوده نمیتواند.

مردم افغانستان باید بدانند که در موجودیت اشغالگران امریکایی افراد و اشخاص وطنپرست؛ مسلکی و با احساس چه در خارج و چه از داخل کشور چانس خدمت به کشور برایشان داده نمیشود. کسانی به کار های مهم دولتی و سرنوشت ساز گماشته میشود که کوچکترین تجربه؛ دانش و فهم در آن رشته را نداشته باشند. هیچوقت به دست نشانده کشور های بیرونی اعتماد نکنید. دیده شد که مغز متعفن چگونه با همه جنگ سالاران طبق هدایت بادار امریکایی کنار آمد و باز هم همان آش است و همان کاسه.

حمیرا عمر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دروغ ها
اشغالگران آمریکایی
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی یک مالیخولیائی است از شرآئط عینی جامعه افغانستان به کلی بی خبر است. فکر میکند که چه افتخاراتی آفریده است و تاریخ نام منحوسش را به نیکی یاد خواهد کرد. به همین دلیل به سوال دختر جوان و شجاع به جای پاسخ به حملات شخصی شروع کرد و گفت امیدوار است قضاوت این خانم با قضاوت تاریخ فرق کند. اشرف غنی .... حاجت به این نیست که بمیری و تاریخ قضاوت کند. مردم به چشم و گوش و پوست و استخوان خود میبینند و میشنوند و حس میکنند که تو چه بدبختی های بر مردم تحمیل کردی؟ اشرف غنی مدیر مسئول تربیه و تمویل و تجهیز داعش و طالب است. یک مزدور سرسپرده ئی آی ا امریکاست.

>>>   حمیرا اشرف غنی از مغز خود سخن گفته او نگفته است که ما داریم او گفتفته است که توانایی انرا داریم ما به هزاران هکتار زمین‌ها و دشت ها داریم ولی مشکل اینجا است اگر حکومت از دشمن شبکه های تولید را نگهداری میکند ولی باز توست پدر و مادر ویا اقارب تو که نماینده گی از مردم میکند ‌خود را وکیل و سناتور انتخاب میکند دزدی می‌شود که مثال بارز آن برق کابل آست که چندین بار پایه های آن از طرف وکیل های دزد به ماین پرانده شد اشرف غنی اگر همین وکیل را بندی کند باز هم سر و صدای شما بلند می‌شود باید گفت که اشرف غنی دیوانه نیست بلکه شما سخن از کله خود نی بلکه از قات پای خود گفته اید کنترول یک میلیون دزد اسان نیست مثلکه شما پاهای تان را اسان بلند میکنید

>>>   غنی شما دروغ های زیاد گفتی دروغ های خرد و کلان آقای غنی کلان دروغ تان.کدام دروغ بوده غنی کلاندروغ.من در روز عاشورا که گفتم امام حسین نواسه خدا است
جاغوری

>>>   سلام به افغان پیپیر عزیز
هم اکنون در کشور ایران در دو منطقه اردبیل و سیستان از انرژی زمین گرمایی برای تولید برق استفاده می شود. علاوه براین چند منطقه دیگر هم در حال احداث نیروگاه های زمین گرمایی برای تولید برق و همچنین تحقیقات گسترده ای هم در مناطق با پتانسیل تلود برق از طریق زمین گرمایی در جریان است.

>>>   محترمه خانم عمر،
اينكه اين رواني غير از لاف، دروغ و چيغ زدن چيزي ديگر ياد ندارد، در بيست سال اخير به همه غير از گروپ فاشيست خودش و اطرافيان بلي گويش معلوم است. در اين أواخر ريس تربيت بدني برايش يك مكتوب فرستاده و راجع به اسپ غنيمت گرفته شده از داعش نوشته، تقاضاي مصارف سألانه انرا كه مبلغ ٤٨٠٠٠٠ افغاني در سال ميشود، به فدراسيون بزكشي نموده است. مكتوب به جمله " با احترامات فايقه " شروع شده است. ريس صاحب در طرف چپ همان مكتوب طبق معمول پيشنهاد را قبول نموده و خانم فايقه را با معاش ٤٨٠٠٠٠ افغاني ماهانه از كود ٩٠ مقرر نموده است. اميد است مكتوبيكه در صفحات اجتماعي دست بدست ميشود، ساختگي باشد. در غير آنصورت بايد اين متقلب بيسواد زهر بخورد و خود ومردم را از عذاب خلاص كند.
وأما در يك قسمت با شما همنظر نيستم و ان گرفتن انرژي از زمين است. ما ميتوانيم از زمين إنرجي بگيريم. electricity from geothermal energy
در اين مورد ميتوانيد در إنترنيت زياد تَر معلومات بگيريد. خدا كند غلط فهمي نشده بأشد.

>>>   متأسفانه فرهنگ فحشاء و دزدي از ارگ سرچشمه ميگيرد. رسوايي هاي ارگ كه سال پار همگاني شد. اشرف غني در مقابل اين دو پديده شؤم از ارگ شروع كند. از سلطانزوي و خانمش، ، داودزي، اتمر، فضلي، يازنه ها، امرخيل ، فاروق وردك، خپلواك، عطا، صالح و امثالهم شروع و انهارا به جزائ اعمال شان برساند، ديگران خود بخود إصلاح ميشوند.

>>>   تنها دشت بکوا فراه هم کفایت همین اندازه برق آفتابی و برق بادی را دارد.
زیرا دشت بکوا هم آفتاب غراوان دارد و هم شمال فراوان.
موضوع موجودیت جای برای نصب سولر ها و دستگاه بادی نیست.بلکه موضوع روی سرمایه گزاری درین بخش ها است که کی حاضر میشود درین حالت جنگ درین عرصه ها سرمایه گزاری گند؟
در طول بیست سال قادر به ساخت ده کیلومتر راه آهن نشدند،حالا مانده است و میلیون ها سولار و دستگاه های برق بادی ساخته شود.

>>>   غنی با چل و ول ۵ سال بیشتر را تیر کرد و حالا با همان نبرنگ ها ۵ سال دیگر را میخواهد بگذراند و بعد در این مملکت گذشته را صلوات مردم از همه تقصیر هایش میگذرند و تا روز مرگ بالا نشین تیار خور میباشد و بعد مرگ هم قبرش زیارت لر و بر میشود و تنگی واغجان هم به نام تنگی غنی مسمی خواهد شد و در همه حال جنگ برای ۴۰ سال دیگر ادامه خواهد داشت.

>>>   اگرمصداقآیه مبارکه که میفرمایدوهم کالانعم بل هم اضل سبیلاراپیداکنیم بدون شک آنراپشتونهایجاهل خواهیم یافت زیرااین خبیثهاگویی که دردنیای غیرازقرن بیست ویک زندگی میکنندو تمدنشان جز آدم کشی چیزدیگر بلدنیستند اینهآنقدرجاهلندکه به اطراف شان هم نگاه نمیکنند تاببینندکه ایران وپکستان چه پیشرفتهای کردندودارای اتم شدند اینهاراقرآن کریم ایطور وصف میکند مثلهم کمثل الکلب ثل آنهامثل ... میماند اگرمزاحم شان شوی برتوپرس مکنند واگرسرراپایین بیاندازی وبه راهت ادامه دهی بازهم عوعوکنان مزاحمت میشوند راهکردرچیست راهکاراینست که ... هاربایدنابودشود والاتوراهم اگرگازبگیرد هارمیکند زیراهری اش مسریاست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است