جاهل ترین های ما در خدمت پاکستان هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۴    ۱۳۹۹/۴/۲۵ کد خبر: 164176 منبع: پرینت

یک قرن است که در جغرافیای اسلام جنگ های مدرن نیابتی غیر از ایران و عربستان ادامه دارد. حسنی مبارک، قذافی، داوود خان و... از صحنه ای روزگار برداشته شدند.
سربازان امریکا، روسیه، انگلیس و مجاهدین اسلامی از هرگوشه برای تشدید جنگ ها در همه سرزمین های اسلامی ویزه ای مقبول داشته اند.
بنگلادیش خیلی آسان از پیکر پاکستان جدا و مثل این سرزمین در جفرافیای اسلام سرزمین های چون امارات، یمن، تونس، اسراییل به وجود آمد.
آیا کسی فکر میکند که اگر در عربستان و ایران اسلامی جنگی در گیرد چه روزگاری در جهان ما روی خواهد داد؟

باور من این است که ۸۰ در صد مواد سوخت موتر های تولیدی در جهان غرب در گوشه ای خیابان ها تا ابد راکد و مافیای مواد مخدره در غرب به ورشکستگی سردچار خواهند شد.

خوب بگذریم از همه اینها کسی فکر میکند که پاکستان را در شرق جغرافیای اسلام و اسراییل را در غرب آن چرا و چه کسانی با بمب هسته ای مجهز ساخته است؟ این را من در میدیا دیده ام که پاکستانی ها هر راکت دور برد خود را به نام یکی از مناطق افغانستان نامگذاری کرده اند. چرا؟
این را حمایت حاضر شان از جاهل ترین های ما به نام طالب ثابت میسازد.

بعد آنچه برای وطنداران ام حقیقت است اینکه!
مجاهد دیروز که امریکا را دشمن اسلام میگفت چرا حالا زیر بیرق اش ایستاده و یا به نام طالب از کشتار کودک، پیر و جوان هموطن مسلمان اش نمی شرمد و آن را جهاد فی سبیل الله میگوید...!

نعمت الله ترکانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
ایران
اتمی
نظرات بینندگان:

>>>   جاهلترین قشر جامعه ما ملا است و براستي در خدمت پنجاب اندو بودند!

>>>   امریکا توسط افراطیون اسلامی ( اخوانی ، طالب ، داعش) اهداف خودرا بدست میآورد ازبرکت همین ها جنگ را شعله ور ساخته چون سگان آنها را درمراحل مختلف باهم جنگ میاندازند ، آب را خت نموده وخود ماهی میگیرند

>>>   کمال خوشبختی میبود اگرماجاهل وجاهلترین میداشتیم.ماهمه جاهلترین جهلا هستیم.۴۰ سال جنگ برادرکشی ازسویه جاهل وجاهلتربالاست.
نورمحمد نوران

>>>   نظردهنده عالیقدر اول!
اری.جاهلترین قشرجامعه ملااست.ولی ماکه به دقت به ان گوش میکنیم وعمل میکنیم چه؟
مگرماجاهل نیستیم؟
چقدردرتنویرافکارعمومی وافشای چهره وپندارسیاه ملا دین انسانی خودرادا کردیم؟
هیچ.
ماهمه به صفت روشنفکران مسول وگنهکار هستیم.
قاسم قاسمی

>>>   کور شوی که ملا است تنی نجس کمونست در اسلام اباد وفات کردم و تو ملاها را ملامت میکنی. جنگ طالبان به اسلام هیچ رابطه ندارد هیچ رهبر جهادی و هیچ عالم از جنگ طالبان حمایت نکرده شما به چشم خود مشاهده میکنید. برنامه نظامی و فکر طالبان همه توسط ISI و کمونستان رژیم سفاک ترکی،کارمل و نجیب به پیش برده میشود ولی تاپه اسلام را میزنند. طالبان سرخت ترین دشمن اسلام و عالم است. طالبان مزدور (کمونستان) به صدها عالم و مجاهد را به شهادت رسانیده اند اما یک خلقی و پرجمی و خاین ملی رانکشته اند .
راستگوی

>>>   نصف بدبختی افغانستان از بیسوادی و نصف دیگرش از دست ملاهای مفت خور است که فرهنگ و فرصت افغانهای زحمتکش را زیر اسلام سلیقوی خود شان گم و نابود کردند.
ملا هیچ وقت در افغانستان بخشیده نخواهد شد!

>>>   اگرهمه راستگویان مثل همین راستگو (نظردهنده پنجم) میبود٫امروز همه دنیارااتش میگرفت.
نظرشماهم نظر یک ملاست که باراستی ۲۳۵۰ کیلومتر فاصله دارد.
نواب


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است