غزنی قبرستان تروریستان خواهد شد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۵    ۱۳۹۹/۴/۲۵ کد خبر: 164183 منبع: پرینت

‏این روزها فجایع و نا امنی ها در ولایت غزنی به اوج خود رسیده است. وزرای امنیتی را به صورت اختصاصی به پارلمان احضار کردیم و خواهان توضیح شدیم. طرحی را برای تامین امنیت ولایت مان به آن ها تقدیم‌کردیم. در هفته های گذشته بخشی از بحث های کمیسیون امنیت داخلی را به غزنی اختصاص دادیم. و شخصا با مقامات ارشد وزارت دفاع( وزیر دفاع، لوی درستیز و قوماندان قول اردوی عملیات های خاص) دیدار نمودم و پی گیر اقدامات و اجراات شان شدم.

‏نیروهای زیادی به غزنی رفته اند و نیروهای زیادتر دیگری در راه است. تجهیزات و امکانات وافری برای نیروهای امنیتی رسیده است. عملیات های هدفمند موثری در حال اجراست. تروریستان تا کنون ضربه های شدیدی خورده اند و ضربات سهمگین تری در راه است.

به عنوان یک عسکرسیاسی و خدمت گذار کوچک مردم خود برای تامین امنیت ولایت مان تا رفع خطرات جدی کنونی آرام نخواهم نشست. شب و روز پی گیر تامین امنیت ولایت مان خواهم بود. با اقداماتی که صورت می گیرد ولایت غزنی قبرستان تروریستان خواهد شد. گزاف نمی گویم از اقدامات بسیار موثر نیروهای دفاعی مطلع هستم. خبرخوش این که در روزهای آینده شاهد اتفاقات بسیار بسیار خوبی به منظور تامین امنیت ولایت غزنی خواهیم بود!

لازم است از سرقوماندانی اعلای قوای مسلح، وزارت دفاع به ویژه سرپرست وزارت، لوی درستیز و جنرال فرید قوماندان قول اردوی عملیات های خاص تشکر کنم.
هم چنین از سرپرست وزارت داخله جناب جنرال اندرابی، معین ارشد جنرال صبور، و جنرال ضیا سراج سرپرست ریاست عمومی امنیت ملی تشکر ویژه نمایم و دست فرماندهان نیروهای امنیتی و دفاعی را در ولایت غزنی به گرمی می فشارم و به ایشان درود می فرستم!

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
تروریستان
نظرات بینندگان:

>>>   رحمانی صاحب محترم
دشمن حیله گر است ک مکار
غزنی را نشانه گرفته اما عملیات عمده را جای دیگری انجام خواهد داد.
مسوولین امنیتی باید ترصد هوایی ۲۴ ساعته از تحرکات دشمن داشته باشند.

>>>   اقای رحمانی وکیل با افتخار ولایت باستانی غزنی شما همیشه منبع خیر و دلسوزی برای این ولایت بوده اید.
در ولایت عزنی بخشی بزرگ از قومندانان پنجابی تحت نام طالب با داشتن صدها تروریست داخلی و خارجی مانند چیجینی،عربی،ازبکستانی و تاجکستانی فعالیت دارد.ولایت غزنی از طریق ولایت میدان وردگ نیز بسیار رنج میبرد وردگیها بسیاری از چوکی ها مهم این ولایت را تصاحب شده اند ولی صداقت و تعهد به ولایت غزنی ندارند البته هدفم تمامی مردم ولایت میدان و ردگ نیست برخی از خاینین و جواسیس است. مصطفی وردگ زمانی ریس مهاجرین بود به صدها جریب زمین را غصب و خیانت نمود و مصطفی با شبکه ISI رابطه دارد و نیز دیگر اشخاص است که به عین شکل ادامه میدهند و جناب شما بهتر این موضوع را درک میکنید.ما از برنامه های شما حمایت میکنیم و با شما شانه به شانه از ولایت خود دفاع میکنیم. از شما توقع داریم که در مورد غزنی بسیار متحدانه عمل نماید با انجنیر صاحب محمد خان و دیگر اهل خیر غزنی همیشه روابط تان را حسنه حفظ نماید و نگذاریدکه به هویت و جغرافیا و مردم رنجدیده غزنی کسی صدمه وارد نماید. اسد الله خالد نیز یکتن از سرسپردگان افغانستان است و شخصی است که جان خود را قربان این کشور کرد ولی الحمد الله که زنده حفظ شد با ایشان همیشه در تفاهم باشید نگذارید که منافقین و متعصبین و جواسیس در میان شما بی اتفاقی ایجاد کند اسد الله خالد همت بلند دارد و از تمامی برنامه های شوم دشمنان افغانستان باخبر است و درقندوز هم پوز مرزدوران پنجاب را به خاک و خون کشاند خوشبختانه هیچ ولایت تحت تسلط مزدوران ISI قرار ندارد. یگانه راز موفقیت اتحاد و همدلی است دشمن بسیار زبون و ذلیل است اگر در افغانستان مردم متحدانه عمل نمایند هیچ کسی فرزندان این کشور را به شهادت رسانیده نمیتواند ولو اگر هزارها بمب اتوم هم داشته باشد. طالبان مزدور وسیله شده است که ISI فرزندان این کشور را به شهادت یرساند در میان اقوام و مذاهب شریف افغانستان تفرقه ایجاد میکند.
زنده باد افغانستان
سلامت باد ولایت غزنی و وکلانی باهمت این ولایت
حضرتی از قریه شاخوگ ولسوالی اندر

>>>   یک تشکری دیگر نیز از سر قوماندان نیرو های مسلح اشرف غنی بکن که پنج هزار طالب دیگر را رها کرده است تا به جانت بیایند.

>>>   نیروهای پاکستانی در حال راه اندازی حملات بالای شهر تاریخی غزنی مرکز شقافت اسلامی است. مردم باید با اردوی ملی و پولیس ملی دست بدست داده و تجاوز پاکستانیها بالای خاک ما را دفع نمایند.

>>>   فرمایش قرآن کریم
لم تقولون ما لا تفعلون چرا می گویید چیزی را که عمل نمی کند؟ شعار های بدون عمل مورد نکوهش قرآن است.
جناب رحمانی خواب نما شده است. این همه وعده و تشکر را حتی اشرف غنی هم نمی تواند اظهار کند. رحمانی اگر غیرت داری مانند غلام حسین ناصری برو در خط مقدم جنگ یا حتی در ساختمان ولایت غزنی.
لاف و گزاف وعده های کاذب و منم منم شیطانی در این کشور باب شده است. شخصا چنین کردم شخصا چنان کردم
طی دوازده سال که به نام مردم این منطقه نان خوردی و زندگی به پا کردی چه کار کردی؟ و چه کار کردید نمایندگان هزاره غزنی؟؟؟ ننگ تان باد و شرم تان باد
به قول سعدی دو صد گفته نیم کردار نیست

>>>   خداوند نیرو های نظامی دفاعی کشور ما را بیشتر ازین قادر گرداند تا ترورستان را در هر جای کشور ما که دست بقتل انسان و تخریب کشور ما میزنند انها را یکایک نابود کنند و صلح و امنیت را در کشور ما دایم و قایم سازند نیرو های نظامی کشور ما اعم از اردوی ملی و پولیس ملی و امنیت ملی افتخار کشور و مردم ما هستند پیروزی شانرا بر ترورستان دشمنان افغانستان ازاد مستقل از خداوند خواهانیم زنده و پاینده باد نظمیان مدافعین کشور ما .

>>>   خوب خواب ديدي ، امريكا بزودي كابل را تسليم طالب ميكند، و همه ملت را اسير مي سازد، خودت دعواي قبرستان طالب را در غزني داري ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است