به سلطانزوی شهردار کابل اعتمادی نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۹    ۱۳۹۹/۴/۳۱ کد خبر: 164256 منبع: پرینت

برنامه دسترخان ملی کمک به چهار میلیون نیازمند، به سلطان زوی اعتماد نیست.
لطفا پول های کمک شده را که گفته میشود ۲۴۴ میلیون دالر می شود را لطفا در اختیار سلطان زوی شهردار کابل نگذارید که مانند مرتبه اول همه به جیب شهردار کابل و مقامات ارشد شهرداری کابل خواهد رفت.

کمک ۲۴۴ میلیونی به چهار میلیون نفر در افغانستان و به گفته امرالله صالح به ۳۴ ولایت عادلانه تقسیم میشود. از این پول ها برای تعداد متذکر آرد، برنج، روغن، لوبیا و صابون خریداری میشود و گفته شده این کمک برای دوماه درنظر گرفته شده است.

یک مقام ارشد حکومت گفته ما برای رسانی کمک به نیازمندان تلاش خود را کرده ایم، ولی کافی نبوده است. منظور از همان برنامه نان خشک بوده که برای دوماه به نیازمدان توزیع شده بود.

اشرف غنی که بسیار عصبانی به نظر می رسید، گفت بمن اطلاع دادند که چند ولسوال گفتنه اند زمانیکه پول برای مان برسد، بخش زیادی از این پول ها را برای خود و همکاران خود میگیریم من با آنها اخطار میدهم که با انها برخورد خواهد شد. غنی افزود: کسانیکه از پول مردم به نفع خود استفاده کنند هم به مردم خیانت و هم به خداوند خیانت می کنند (جناب رییس جمهور کسیکه خیانت می کند، خدا را نمی شناسد، شما با تمام قدرت، پولیس، زندان شکنجه نمی تواند جلوی فساد را بگیرد، حالا آنها را از خدا می ترساند؟) چون زور اشرف غنی به رییس گمرک هرات نمی رسد و یا احتمالا با او شریک است، میخواهد انتقام را از ولسوال بگیرد نه آنهم با اخطار...!

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شهردار کابل
سلطانزوی
نظرات بینندگان:

>>>   دزدی سلطانزوی عوام فریب دغل باز نه تنها که در پول نان خشک بوده قبل از این در زمانیکه مشاور غنی در زمان حکومت وحدت ملی بود در قرارداد گرفتن طیاره جهت حجاج کشور ما به عربستان از طریق وزارت ترانسپورت که سلطانزوی منحیث نماینده ریس جمهور بود از استفاده جویی سلطانزوی در عقد قرار داد خبر ساز شد که غنی ناگزیر گردید سلطانزوی را از مشاوریت سبکدوش کند که برای چندین مدت بیکار بود و در کمپاین غنی در انتخابات دوباره قد کشید و با دروغ بافی ها و جانبداری هایش و بکمک خانمش زهره داوود سلطنزوی که ریس دفتر رولا غنی است به ریاست شهر داری دست یافت و ازدانه چور انداخته و اگر از طریق رسانه ها خیانت ان افشا سازی میگرد بکمک رولا غنی همان بخش رسانه افشا ساز را با تهدید و اخطار ریس ان یا از بین میبرد و یا انرا در مورد شوهش سلطانزوی به چشم پوشی و خاموش وا میدارد .

>>>   تیم دولت ساز میخواهد تمام پول ها را در جیب خود بزند.
اشرف غنی جالب است که تیم خود را تیم دولت ساز نام نهاده است،اما واقعیت ندارد.
اگر دولت را به مثابه ساخت ادارات دولتی فکر کنیم،تمام این ادارات دولتی در زمان کرزی ساخته شده اند و در زمان اشرف غنی،کدام اداره جدید دولتی تشکیل نشده است.
اگر دولت ساز را به مثابه جمع آوری پول و دولت حساب کنیم،باز هم در زمان کرزی کمک های ملیارد دلاری جامعه جهانی و همچنان پول های قاچاق مواد مخدره را،همه اش را کرزی دزدی کرد و برای خود دولت جمع کرد.
حالا کمک های ملیارد دلاری جامعه جهانی از بین رفت و اشرف غنی چند قیران از یک قرارداد و چند قیران از قرارداد دیگر میدزدد ث چند قیران هم از برنامه دسترخوان.
اینها همه خس دزدی هستند و با خس دزدی آدم نمیتواند خود رذ تیم دولت ساز بنامد.
تیم دولت ساز باید دونالد ترامپ خود را بنامد که در یک فرمان،سه تریلیون دلار را بنام کمک به بخش های اقتصادی که از ویروس کرونا متضرر شده اند،تصویب کرد و مسؤل توزیع این کمک ها را نیز خودش مقرر کرده است.
اشرف غنی منتهی خس دزد است.
او نیز مسؤل توزیع دوصد و پنجاه میلیون دلار کمک دسترخوان را خودش مقرر کرده است که سلطان روی است.
از سلطان زوی نیز در جلسه شورای وزیران تقدیر کرد که چند قیران پول دزدی شده نان را به اشرف غنی داد.
سلطان روی نیز بخاطر تقدیری که اشرف غنی در دزدی اش کرد،با گرفتن دست خود بر سینه خویش،مراتب احترام خود را به اشرف غنی تقدیم کرد که از دزدی اش تقدیر بعمل آورد.

>>>   در ابتدا کسی گفته بود کرونا گاو شیری اشرف غنی شده است اما من باور نداشتم اما زمان ثابت کرد که حرف آن شخص دقیق بوده از نان خشک که دزدی شود دسترخوان به مراتب چربتر و چاقتر است دیده می شود که چه گنده گی ها از آن می براید.

>>>   دسترخوان ملی نه دستر خوان فساد و دزدی!
چرا با این مبلغ هنگفت زمینه کار یابی و یا کار در مقابل مزد ایجاد نمیکند هم مردم کار نماید و در مقابل مزد دریافت نماید با این کار هم یک بخش از کشور ولو نا چیز اباد و هم مردم به مفت خوری عادت نمیکنند. دو ماه اگر این نان را بخورند بعد از دو ماه چه خواهند کرد.

>>>   یک زمانی ما عسکر بودیم برای ما گفته میشد سلاح حیثیت ناموس را دارد بدون شک وطن وسلاح وملت به منزله ای ناموس اندوقتی سلطانزوی سلاح دست داشته <طیارهه ای جت> خودرا تسلیم دشمن نمود وحکمتیار ورفقایش وکرزی وعبدالله وغنی کشور وملت خودرا به اشغالگران هدیه دادند معلوم است که اینها با ناموس خویش معامله انجام دادند تعداد از وطندار های ما به سخنان ظاهرا فریبنده ای نجیب فریب خورده سخنان اورا گوش میدهند در حالی که نجیب وحزبش نزدیک به یک ملیون هموطن افغان خودرا نیست ونابود نموده وپیشاپیش همه کشر وملت خودرا به روسهارایگان تقدیم وپیشکش نمودند بعد ها بخاطر حفظ قدرت ومنصبش خودرا مسلمان ووطندوست وشخصیت ملی اعلان میکند وقتی یکی ازین ادعا های داکتر نجیب دروغ ثابت شود معلوم است که همه ادعا هایش باطل است اعضای حزب دموکراتیک خلق معتقد به ماتریالیزم دیالیک تیک بودند یعنی خدا نا شناس وملحد وخدانا شناس وتا اخیرا لحظه نجیب عضو همین حزب دموکراتیک خلق بود واساسات ودساتیر حزب هرگز تغییر نکرده است وبار ها سران حزب دموکراتیک میگفتند که به اسلام احترام دارند یعنی معتقد نیستند وممکن هم نیست که کسی هم پیرو ماتریالیزم باشد وهم دعوی مسلمانی کندوبازهنگام لشکر کشی روسها ریس خاد واز اعضای برجسته ای حزبش محسوب میشد ازین جهت وطندوستی وملی گرای را وقتی شروع نمود که روسها خواستند افغانستان را ترک نماید واقعیت این است که نجیب ورفقایش وحکمتیار وهمراهانش وکرزی واخلافش همه مزدور ودنباله رووفاقد عقاید دینی ودور از احساس وغرور ملی اند ودرست در مخالفت بامنافع علیای ملت وکشور وفرهنگ ملی ما قرار دارند
ادمیت نه به نطق ونه به ریشونه بهجان
طوطی نطق و بزهم ریش وخرهم جان دارد
حاجی ولایت خان صافی از فرانسه

>>>   هر تجاوز گر که بوده یک اوغان حتمن پیدا شده تا نوکری او را کند۰ از انگلیس گرفته تا روس تا پاکستان تا امریکا هر کدام در بین این مادرفروش ها صد ها شاه شجاع و عبدالرحمن و کرزی و احمدزی و بقیه دارند۰

>>>   شما از این دزد های دیسانتی از این زیادتر توقع نکنید۰ اگر کار و بار زهره یوسف و این فاشیستک اختطافچی داوود سلطانزوی در امریکا خوب می بود هرگز به کابل نمی آمدند۰ کسی که برای خدت مردم به کشور بازگشته باشته باشد نخست از همه با مردم با آن تکبر و بی احترامی صحبت نمی کند۰ شما یکبار به سلوک پیش آمد و طرز گفتار این دزد حرفوی سلطانزوی با مردم توجه کنید بعد قضاوت کنید۰

>>>   بچه سلطان و دختر یوسف با جوال خالی آمده اند نا پر نشود بر نمیگردند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است