آیا غنی به مردم پنجشیر توهین کرد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۹    ۱۳۹۹/۵/۸ کد خبر: 164348 منبع: پرینت

اشرف غنی در نشست هیأت عالیرتبه که با مشارکت سازمان ملل و کشورهای کمک کننده افغانستان برگزار شده بود، از كُل كشور، پنجشير را برجسته نموده، از مردم پنجشیر خواست که آقای كرام الدين کریم را از آنجا اخراج کنند و به نیروهای امنیتی کمک کنند که حاکمیت قانون را تطبیق (اجرا) کنند.

آیا این خواست اشرف غنی توهین به مردم پنجشیر، نیروهای امنیتی، والی این ولایت و دیگر مسوولان حکومتی و ملی نمی باشد؟

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کریم
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   غنی فاشیست قومپرست میخواهد برادران انتحاری خود طالبان وحشی را به پنچشیر انتقال دهد. پنچشیر جای شپیش خورهای انتحاری خود کفان نیست.

>>>   غنی بچه هتلر منافقترین و فاشیست ترین دیکتاتور تاریخ افغانستان است

>>>   غنی احمدزی مریض است. این متفکر مغز گندیده جهانی به امراض مختلف دچار است از جمله مریضی قومپرستی و قبیله پرستی.

>>>   غنی دروغ میگوید.
گرام کریم در پنجشیر نیست.
در ارگ است و مثل فضلی مشغول عیاشی با طناز های موجود در ارگ

>>>   نه خیر ! شخص رزیل که به ورزش کاران اناث تعرض جنسی نموده - نباید درمیان مردم خوب وشریف پنجشیر جا داشته باشد

>>>   قهرمان ملی انانیکه به حرف اشرف غنی حساس شده اند لطفا به گریبان خود هم سر ببرنند
واقعا پنجشیر مرکز جهاد ومقاومت ملی مردم افعانستان به مرکز پنهان شدن مجرمین اخطاف چیان قاچاق بران و جنایت کاران مبدل شده است مگر شما کور استید و نمی بینید که دارد اهسته اهسته پنجشیر به مرکز جنایت مبدل میشود چرا مسوولین امنیتی ووالی بی کفایت پنجشیر در قبال بیرون کشیدن و به قانون سپردن این مجرمین در خود ولایت پنجشیر اقدام نمی کند حد اقل پنجشیر سارنوالی و محکمه دارد و میتواند به این پرونده ها رسیدگی کند اشرف غنی راست میگوید هرکس در کابل دزدی قتل اخطاف و ده ها جنایت دیگر می کند به پنجشیر پناه میبرد و در انجا در فضای امن زندگی می کند ایا پنجشیر پناه گاه مجرمین است اینکه داکتر عبدالله با حمایت ازریک مشت مسوولین اوباش چه جفایی بر مردم پنجشیر کرده است در اینده نتیجه انرا خواهید دید

>>>   مردم پنجشیر حامی مفسد ومجرم نبوده ونیست.!
فرستاده‌ی خلیل‌زاد را اکثراً خوانده اید، در زمان کرزی خارجی‌ها همواره از کرزی خواهان خلع‌سلاح نمودن به اصطلاح کتاب جنگ‌سالاران که منظور کثیف خلیل‌زاد از این کلمه مجاهدین است، بودند وحتی میزان معاملات وتعاملات خارجی ‌ها با کرزی بر می‌گشت بر اقدام کرزی نسبت به این‌گونه‌ خواست‌های خارجی‌ها وخصوصاً آمریکایی‌ها.!
دی‌روز اشرف غنی در حضور نمایندگان ۴۰ کشور دنیا وقیحانه وبی‌شرمانه بیان نمود که مردم پنجشیر مانع دست‌گیری کرام‌الدین کرام که خواست شما خارجی‌ها چنین است شده‌اند.
بدیهی‌ست که منظور اشرف‌غنی منفور در عقب این‌ گفته‌هایش دخیل‌ساختن همه‌ی مردم پنجشیر درجرم یک فرد است وگرچه همواره برخورد‌های سلیقه‌ای وقبیله‌ای با همه‌ی مجرمان داشته است.
اشرف‌ غنی حتی حضور جناب صالح را که درکنارش نشسته بود نادیده گرفته و اوج تعصب وتنفر خودش را نسبت به مردم پنجشیر اظهار نمود
اشرف‌غنی که روزگاری پشیزی ارزش نداشت امروزه بنابر ناکارگی وبی‌شعوری بزرگ‌نماهای همواره فریب‌خورده‌ی تاجیک ضمن مکارانه بدست گرفتن قدرت حالا بی‌باکانه به آب‌رو عزت مردم پنجشیر می‌تازد.
بدون شک که دهنده وگیرنده عزت خداوند است.
آیا با این‌گونه تازیدن‌ها، اشرف غنی ‌واقعاً در پی‌ لکه‌دار نمودن حیثیت وجایگاه مردم ساکن پنجشیر در نزد بیرونی‌هاست!؟
گرچه همه‌ی کسانی‌که تا امروزه از پنجشیر در مرکز دادبزرگی می‌زدند وزدند ومی‌زنند را چی کرزی وچی هم غنی منفعل نمودن وچی‌ بسا که خودشان نیز دراین راستا بنابر خود پرستی‌ها ومصروف شدن در موتر دوانی‌ها بزرگ‌بودن خیر ولی #زاغ بودن خود را بیش‌تر ثابت نمودن و همواره زاغ‌ها هم بنابر طبیعتی که دارند دوست‌دار لاش‌ ولاش‌خوردن اند .
آنچه متوجه ما مردم پنجشیر می‌گردد این است که بایستی جسورانه در قبال اتهام بندی‌های اشرف غنی صدا بلند نموده وضمن انتقاد نمودن برخوردهای سلیقه‌ای شان، #حامی_مجرم_نبودن ودنبال زاغ‌ها نرفتن‌، خودمان را ثابت نمائیم.!
#شبیرشهریار

>>>   Shiralambahador Bahder
ازتره خیل، برادر زاده سیاف ممتاز وصد ها دوسیه دار دیگر 1500 نفر اراکین دولت دوسیه اختلاس وفساد دارند 50 وزیر ووکیل چرا؟ نام نمی گیرد، جنبش ، پتنگ ، وصد ها وزیر کابینه با وجود ممنوع الخروجی آزدانه در رفت وبرگشت اند .صالح صیب چه گفتنی دارد در باره سیاست های قومی مشرش

>>>   Ahmad Khan
هر کس که نگران عزت و آبروی مردم باشد و به موقع از آن حراست کند برادر و رفیق عزیز من است.
شیر مادر حلالت عزیز برادر

>>>   Kabul Zameen
اين مردك ديوانه به نيرو هاى امنيتي كشور اهانت نموده اين گفته اين روانى به دان معنى است كه ولايت پنجشير خودمختارى است و نيرو هاى امنيتى دولت ، والى پنجشير قوماندانى امنيه پنجشير هيچ كدام در پنجشير حق داخل شدن را ندارد و يا نمي تواند داخل شود ، پس از مردم پنجشير تقاضا كمك نمود ،
و اين در جهت ديگر توهين سريح به امرالله خان است كه نميتواند به والايت خودش هم بالاى مردمش اثر گذار باشد ،

>>>   یک چیزی را برای شما مردم افغانستان بگویم اگر می خواهد در افغانستان صلح بیاوریم باید غنی یهودی را از ریاست جمهوری دور کنیم در غیر این صورت به خدا قسم که ۴۵ هزار نفر دیگر هم کشته می شود این شخص یک آدم ناس است قدم خشک دارد و دیگر ایمان ندارد

>>>   اشرف غنی درست فرموده هر جنایتکار که مرتکب جرم میشود به پنجشیرپناه میبرد
احمد از ترکیه

>>>   همین شورای نظار که اکثریت شان پنجشیری هستند به مال سر ناموس مردم در کابل تجاوز نه کردند به عنوان مثال ناهید دختر که به بی ناموسی تن نه داد و خودرا از منزل پنجم مکروریان سوم به پایین انداخت تجاوزگر از همین پنجشیر نه بود.
زلمی

>>>   این آدم خیلی مریض و عقده مند است. ارگ پر از انسان‌های بی ناموس و فاسد است.

>>>   محمد عارف این گله را از صالح کن که خود را و مردم خود را به چوکی بی ارزش فروخت و از غنی بی دین و باد اورده شده حمایت کرد .
افغان

>>>   راستگوی
همین مطلب که بخاطر دفاغ از یک مجرم نوشتی که مردم پنجشیر چرا آنرا اخراج کنند خود گواهی از مجرم پروری مردم پنچشیر دارد. تمام مجرمین پنجشیری وقتی از دست نیروهای امنیتی فرار مینمایند به پنجشیر پناه میبرند نمونه بارز آن حسیب قوای مرکز است که حکومت محلی پنچشیر هیچ وقت اقدام به دستگیر اش نکرد و...
هدف غنی هم همین بود که مردم پنچشیر از مچرمین دفاع نکنند.

>>>   منظورش از این حرفها اجازه دادن مردم پنچشیر به غنی فاشیست قومپرست برای انتقال طالبان وحشی توسط متقلب اعظم به پنچشیر است. همانطوریکه در طول بیست سال طالبان وحشی اوغان توسط کرزی خاین و غنی فاشیست به شمال افغانستان انتقال داده شد که امروز مردم مارا انتحار میکند.

>>>   مدعی کی است؟
کرام الدین کریم بر کدام دختر تجاوز کرده؟
این دختر نامش چی است؟
در کجا است؟
چرا شخصا" حاضر نمیشود تا ادعای خود را پی گیری کند؟
چه سندی وجود دارد؟
آیا خالده پوپل خودش شخصا" مورد تجاوز قرار گرفته؟
خالده پوپل باید در افغانستان مورد معاینه قرار بگیرد تا تثبیت شود که دخول صورت گرفته یا نه.
غنی در قدم اول فضلی را که در داخل ارگ بساط فحشا راه انداخته به مراجع قضایی بفرستد.

>>>   آدم بی عقل ! مردم شریف ونجیب پنجشیر هر گز خوش نیستند که یک بی غیرت که به ورزش کاران اناث تجاوز نموده واسم قهرمان ملی رابزمین زده در عقب مردم باغیرت پنجشیر خودرا پنهان نماید.
مبارز از پنجشیر

>>>   نویسنده عزیز لطفآازکاه کو نه سازید این دیگه چی گب بدی است آیا اکثرآمسولین امنیتی خطاب به مردم فلانجانمیگند که طالبان وتروریستان را نان نه دهید درخانه های خود جای نه دهید داکترغنی راست میگیوید،اگرمردم پنجشیربخواهند دریک روز این شرم واین نام بدنام (کرام الدین کریم )رابه حارونوالی تسلیم میکنند این نه اهانت است ونه هم بی شرمی یک حقیقت است تو نویسنده به عوض تحریک نمودن از بترس وبشرم کسی که بالای دختران معسوم دست اندازی میکنند وآنهم به سن نواسه خود انسان خطاب میشود به نظرما حیوان شرف دارد به این نوع انسان نماها

>>>   شمالی
از بی عقلی خام کله های پنجشیری این روز به سر تاجیکان آمده
بحث عدالت یعنی اینکه وقتی دهه پیش سمت شمال کشور را DDR خلع سلاح کردند، همان زمان یا کمی بعد تر باید جنوب کشور هم خلع سلاح می شد که هرگز نه شد ولی آنها را مسلح تر ساختند!
بحث گرفتاری دزدان و... حکومت هم همین گونه است، وقتی اختر لچک، علی زوی، تره خیل، زر داد و... فقط به خاطر تبار شان از غرب تا شما کشور مسلح هستند و مسلح تر می شوند، اما افرادی از اقوام دیگر به عنوان غیر مسئول خلع سلاح می شوند، نه عادلانه است و نه کسی با چنین روند موافقت می کنند.
در مسئله پنجشیر که هیچ بهانه ای قابل توجه نیست، ما سر مسئله امنیت پنجشیر و مهار آن توسط نیروهای خودی تاکید ویژه داریم.
اگر مردم محل این امنیت را تامین کرده نه توانند طی چندین دهه پنجشیر امن ترین منطقه کشور بوده است، چند نفر بیرونی هرگز این توان را ندارند.

>>>   راست گفته ، این مردم از متجاوز حمایت مینمایند و به پولیس اجازه نمیدهند که او را به پنجه قانون بسپارد .

>>>   راستگوی
ریس جمهور حق ندارد که به مردم پنجشیر بگوید چرا ازیک مجرم که به نامو س ما و شما تجاوز کرده حمایت میکنید. هر جرم مکنی بکو و بعدش هم به پنچشیر پناه ببر هیچ کس برایت چیزی کرده نمیتواند. مردم پنچشیر بسیار مهمان نواز اند و اگر مهمان یک مجرم باشد نور چشم شان است. حسیب قوای مرکز هم همین کار را کرده.
او مردم اگر قضاوت شما همین است پس علاج مشکل ما فقط حکومت طالبان است.
بخاطیکه در هیج جای دنیا مردم از مجرم حمایت نمیکنند

>>>   بنده شک و تردید دارم که تمام مردم پنجشیر نجیب هستند، شاید ده فیصد مردم پنجشیر واقعآ شریف و نجیب باشند اما نود فیصد شان مردمان شرور، بداخلاق، لنده غر، چاقو کش، دزد ، وندی، پوک ولافوک میباشند.
بااحترام یاسین کابلی

>>>   فضلی بنا به شهادت دختران کارمند ارگ و مشاور غنی که از قوم خودش احمدزی میباشد متهم به تجاوز جنسی شد مگر کسی پیگیری نه کرد.
در مورد وزرای دزد مثل اکلیل حکیمی ، قیومی ، زاخیلوال ، فاروق وردک ، اتمر و بی لی گل زن غنی چرا هیچ اجرائاتصورت نمیگیرد؟
کرام کریم دختر کی را زن کی را خواهر کی را مورد تجاوز قرار داده؟
چرا فرد مورو تجاوز قرار گرفته خود در محکمه حاضر نمیشود.
خالده پوپل اگر خود مورد تجاوز قرار گرفته چرا خود حاضر به دعوا نمیشود؟
فصه هتی مفت را غنی راه انداخته.
غنی این آرمان را به گور ببرد که کوچی در پنجشیر مسکن گزین شود.

>>>   مبارز از پنجشیر
لطف کن و نام دختری که کرام کریم بالایش تجاوز کرده را بنویس.
کدام دختر؟
این دختر چرا حد اقل از پشت پرده مصاحبه نمیکند؟
ایشچی خودش آمد گفت کونش پاره شده کسی حرف اش را قبول نکرد چون پارگی به وسیل فلز بود.
حال این دختر بیاید و از پس پرده حالت وقوع را بیان کند.

>>>   این مردم پنجشیر از ده ها جنایتکار حمایت کردند و حالا هم از جنایتکاران ، دزدان و متجاوزین به خاطر پنجشیری بودن حمایت میکنند و پولیس نمیخواهد با این مردم دست به گریبان شود . اما روزش میرسد ، هرکس باید جواب خود را در برابر قانون پس بدهد.

>>>   خالده پوپل شب وروز توسط سیاه ها در اروپا گایده شد مجرم کرام الدین شد اشرف غنی در لوگر به صد ها بچه مکت تجاوز شد درزیر ریشت در داخل ارگ مرده گاو خانه شب وروز فعال است ورهبری واداره اش بدست بی بی گل است

>>>   منظور غنی این بوده که مردم پنجشیر و دیگر ولایات همکار پلیس و قانون شوند و امثال کرام را که محکوم بین المللی شده و به دختران خوردتر از اولاد خود ظلم و تجاوز کرده، محافظت نکنند که روزی همین کرام و حسیب و ... جوانان پنجشیر را منحرف کرده و بلای جان مردم غیرتمند و وطندوست پنجشیر میشوند.
از طرفی غنی خواسته جهانیان را متوجه تعقل مردم پنجشیر و افغانستان بسازد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است