استاد دانشگاه کابل در مراسم مشاعره طالبان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۶    ۱۳۹۹/۵/۸ کد خبر: 164349 منبع: پرینت

فیض زلاند استاد دانشگاه کابل به لوگر رفته و عملا در محفل طالبان اشتراک کرده و برای شان شعر سروده است.


فیض زلاند در محفل طالبان

فیض زلاند در محفل طالبان

فیض زلاند در محفل طالبان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فیض زلاند
محفل طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   زنان در افغانستان همیش بالای طالبان اعتراض دارند که حقوق زنان را در افغانستان در نظر میگیرند.
اما طالبان در جواب شان میگویند که ما بخاطر همبستگی با زنان افغانستان،زلف های خویش را به اندازه زنان دراز گذاشتیم و چشم های خویش را نیز بخاطر همبستگی با زنان افغانستان سرمه میکنیم.
چون لب سیرین قیمت است و ابرو چینک نداریم،اما هر وقتی که کابل آمدیم،بخیر ابرو چینک میخریم و ابرو های خود را میچینیم و لب سیرین میخریم و لب های خود را لب سیرین میزنیم.
دیگر خانم ها از ما چه میخواهند؟

>>>   خوب این اسم خود را گذاشته دولت .خاک بر سر همچو دولت و لعنت خدا بر همچو ریس دولت باد .
افغان

>>>   پشتوندها همین است برایشان قومیت پرستی. از هرچیز اهمیت بیشتر دارد

>>>   همین زلاند خاین به ملت و کشور در رسانه ها بنام استاد دانشگاه در مورد صلح و کنگ طالبان شرکت کرده و بنفع طالبان و بر ضد دولت افغانستان همیشه ابراز نظر کند جاسوسان طالبان همین اشخاص خاین و مزدور بیگنانه مفخی بنام استاد دانشگاه و غیر هستند که از عینک سیاه شان نسبت تعصب قومی و زبانی بنفع طالبان کار میکنند و از داخل نظام جاسوسی را به مزدور ای اس ای پاکستان بنام طالبان میکنند اینکه چرا ارگانهای دولتی در گرفتاری و مجازات جنین خاینین اقدام نکرده من نمیدانم.

>>>   بله متاسفانه بخاطر عدم نظارت دولت و ریاست دانشگاه بر اساتید و دانشکاه کابل مرکزی افکار داعشی و طالبان قرار گفته است و تا حالا چند تا از اساتید به اصطلاح ثابت شده که به نفع داعش و طالبان کار نموده و حتی دانشجویان را به نفع ان گروه های افراطی تشویق به حمایت و انتهاری انان روان میکنند و مسوُلین بیخیال و کنار نظارگر هستند وخون جوانان اردوی ملی ما نادیده گرفته و به خانوداه های شهدا دهن کجی و بی احترامی میکنند و یکی از علل که افکار افراط گرای و انتهارهای پی در پی در مرکزی پایتخت ادامه دارد عدم توجه دولت به نفوذ افراد طالبان و داعش بنام استاد در مراکزی فرهنگی می باشد
و دولت و وزارت اطلاعات افغانستان باید تصفیه و پاکسازی طرفداران گروه های افراطی را از ایران یاد بگیرد که چه جوری گروه های مخالف نظام را از محیط فرهنگی پاک سازی نمودند و فعلا از ناحیه دانشگاه ها و اماکن فرهنگی هیج اتفاق میش نمیاد و متاسفانه دانشگاه های ما بر عکس مرکزی تصمیم گیری داعش و طالبان شده حتی انقدر ازاد و علنی کار میکنند که به راحتی در جلسات شعر خوانی و همایش های طالبان شرکت مینمایند و تمام اطالاعات نظامی و فرهنگی را به طالبان دو دستی تحویل داده و حتما انعام هم دریافت میکنند.
سیدطالب موسوی بلخابی حوزه علمیه قم

>>>   یون و امثالهم خود بانی و همکار طالب و ستون پنجم در داخل نظام هستند.
اگر این فرد در دانشگاه استاد باشد باید دانشجویان درس اش را تحریم کنند.
این فرد بی ریش است
و طالب که معلوم است چه کاره است.

>>>   پشتون های امریکایی، طالبان و پشتون های فاشیست همه با هم اند. کمر بسته‌اند تا اقوام دیگر را نابود کنند.
قوم تاجک متاسفانه به سه بخش تقسیم شده:
۱-دنباله رو فاشیست ها
۲-مذهبی های سلفی که با عث بی اتفاقی بیشتر شده اند و عملن در خدمت دشمن اند.
۳- مردم عادی که به قلت یک رهبر ازاده و با شعور دچار اند.

>>>   این چوچه های وحشی پشت و روی شان یکی است.

>>>   راستگوی
این دیگه چی مشکل دارد. ریس یوناماهم به قظر رفت و با ملا برادر ملاقات دوستانه نمود. خلیلزاد و جنرال میلر هر روز با طالبها به تماس است. اعضای اتحاد شمال هم به خاطر دیدار طالبان به مسکو رفتند.

>>>   کار خوب - کدام جنایت غصب رشوه ویا جرم دیگررا مرتکب نشده

>>>   مگر جای تعجب است؟ اینها همه از سر و ته یکدیگرند و به یک دول و سرنی می رقصند.
آزاده

>>>   شعر طالب کشتار دسته جمعی مردم و انتحاری و بمب گذاری است.

>>>   انتحار ، انفجار ، قتل زنان و کودکان توسط طالبان و حامیان شان مثل زلاند کثیف ، مگر جرم نیست؟
فاشبسم قومی و فساد و فحشا در ارگ مگر جنایت و جرم نیست؟
دزدی های ملیاردی توسط غنی و زن مسیحی اش مگر جرم نیست؟

>>>   اگر عادی ترین مامور دولت در ګیر طالبان بیاید سر بریده میشود مگر استاد دانشگاهاز قوم و اندیشه خود شان معلوم است که استقبال میشود و این نشاندهنده این است طالبان در تمام دستګاه های دولتی نفوذ دارند . این کسان شائیسته مقام استادی نیستند .

>>>   اشتراک قیض زلاند در مراسم مشاعره طالبان!
فیض زلاند نه تنها از زمره چهره های شناخته شده و از طرفداران پروپاقرص طالب بوده٬ بلکه موصوف بسا اوقات نیز در عدم حضور سخنگوی رسمی طالبان جناب سید اکبر آغا (مهمان خاص ارگ) در صورت عدم دسترسی موصوف به رکن ششم اسلام طالبی ( نصوار) به عوض سیداکبر آغا در رسانه های تصویری منحیث سخنگوی طالبان ظاهر میگردد. علاوتآ وی از مدافعان سرسخت نظریه فاشیستی <<< دوهمی سقاوی>>> بوده و حضورش درین محفل باید کسی را به تعجب واندارد.

آقای زلاندو نجیب آزاد و محمود لطیف و دیگران از زمره همان استادان دانشگاهی اند که در زمان سلطه طالبان صدها تن از هم صنفیان اکادمیک خویش را زیر عنوان نامطلوب (غیر خودی) به آدمخواران طالب میسپردند تا از حلقه دانشگاهی بیرون پرتاب شوند؛ و آن غیرخودی های هم که از کدر سبکدوش نمیشدند٬ به شیوه های گوناگون توهین و تحقیر میشدند٬ از جمله یکی هم ندانستن زبان مقدس٬ بارها در جلسات به ایشان گفته میشد که:
««« حرنگه مسلمان یی چی پشتو نپوهیژی»»
چیزی که نهایت جای نگرانیست٬ و آن اینکه دران زمان استادان زن و هزاره مانند امروز در دانشگاها حضور چندانی نداشتند.
بیم آن میرود که با به قدرت رسیدن دوباره این آدمخواران شاید حوادث خونین مزار و یکاولنگ این بار در صحن دانشگاها تکرار شود و دلقکان غیرخودی با همه زبونی و سرسپردگی بدتر از گذشته به سرنوشت هم کیشان خود مبتلا شوند.

بسیاری را شاید اشتراک جناب زلاند در محفل نسبت نداشتن ریش خلاف شریعت طالبی به تعجب وادارد؛ اما این خاطره کرنیل های فوج پاکستانی را به یاد می آورد که؛ چگونه این گردن کلفتان با ریش های پاک تراشیده و لمیده در مهمانخانه های وزیر اکبرخان به نوکران طالب خویش دستور میدادند که هم میهنان خویش را نسبت کوتاه ساختن ریش زیر کیبل خرد و خمیر کنند٬ تا حدیکه حتی به حال متوفایی هم رحم نکرده و جسد بیچان را به خاطر عدم رعایت مقرره ریش زیر شلاق گرفتند.
چیزی را که باید خاطر نشان ساخت و آن اینکه بار اول طالبان به خاطر نگرانی از به رسمیت شناخته نشدن رژیم شان توسط کشورهای جهان گاهگاهی حد اعتدال را در تطبیق شریعت خویش مراعات میکردند٬ چون تنها سه کشور حامی ایشان (پاکستان٬ امارات و عربستان) رژیم شانرا به رسمیت میشناختند؛
اما این بار این نگرانی نه تنها نزدشان موچود نیست٬ بلکه همه کشورهای منطقه و چهان در پهلوی به رسمیت شناختن طالبان از ایشان مانند نورچشمی پذیرایی شان داری به عمل میآورند.

ازینرو بیم آن میرود که این بار با اشغال ارگ به عوض به دار زدن احمدزی دیگری٬ همه دلقکان و مزدوران سرسپرده غیرخودی اطرافیان احمدزی را از قبیل صالح و ملا قربان و مرتضوی و منتظری و دانش و دیگران حلق آویز خواهند کرد.

>>>   آیا شما جماعت تاجک ، هزاره و ازبیک جاهل هستید یا خود را به جهالت و نادانی زده اید؟
تنها این استاد دانشگاه نیست که در محفل طالبان شرکت کرده است بلکه بیشتر از نصف 90 درصد مقامات حکومتی که مربوط طایفه افغان میباشند با طالبان همدست هستند و با همدیگر ارتباط دارند چون با هم فامیل یا قوم و خویش اند.این از بدبختی اقوام دیگر است که به عنوان سرباز و پولیس در جنگی کشته میشوند که بین دو برادر جریان دارد و هر کدام شان که پیروز هم شود اقوام دیگر را در قدرت حکومتی سهیم نمیسازند.
اگر جنایات طالبان را هزاره ها یا تاجکها یا ازبیک ها انجام میدادند به والله که همین سران اوغان که قدرت در دست شان است اگر ذره ای سر شان رحم میکرد و از آن بد تر اینکه هم تباران شان را در شهر ها به عنوان ستون پنجم دستگیر و مجازات میکردند . پس به هوش بیائید و جلو ستمگری های ظالمین را بگیرید.

>>>   زنده باد طالبان - ما اسلام دوست داریم و بخاطر اسلام گریه میکنیم تنها راه نجات افغانستان حکومت اسلامی طالبان است زیرا اسلام خیلی خوب است من خودم بخاطر اسلام گریه میکنم هر شب
از آلمان

>>>   قوم تاجيك متأسفانه به چهار بخش تقسيم شده است :
٤- روشنفكر نما هاى غرب زده كه فرهنگ و ارزش هاى تاجيك مثل امام ابو حنيفه و مولانا و جامى و سنايى و ... را بى ارزش جلوه ميدهند.

>>>   قوم تاجيك متأسفانه به چهار بخش تقسيم شده است :
٤- روشنفكر نما هاى غرب زده كه فرهنگ و ارزش هاى تاجيك مثل امام ابو حنيفه و مولانا و جامى و سنايى و ... را بى ارزش جلوه ميدهند.

>>>   فاتحه ان دانشگاه را بخوانند که این .... استادش باشد

>>>   روزیکه طالب کشی شروع شود طالب بی ریش و طالب ریش دار هردو با هم روانه جهنم خواهند شد.
میکشیم طالب که بادارش بگیرد پند لیک
خوب میدانم که طالب نوکر صد کشور است.
صلح و مصالحه با طااب معنی ندارد.
مگر میشود با حیوان درنده به توافق رسید.

>>>   بجای توهین به همه مردم پنجشیر کمی سر در گریبانت کن او فاشیست!
بوی گند فحشا در ارگ تا واشنگتن برلین و لندن بلند شد
بوی فساد پروژه پروموت رولا غنی کل جهان را گرفت
بوی تعفن قومگرایی و تعصب ات همه جا را گرفته
نا امنی به اوج خود در سرتاسر کشور رسیده
۷۰ درصد این خاک را طالب اداره میکنه
فقر به اوج تا 90 درصد مردم رسیده
مردم طفل خودرا برای چند لقمه نان میفروشند
هزاره از تو نفرت دارد
ازبیک بالای عکس ات ,,,, می اندازد
تاجیک تورا بدتر از نادر غدار میداند
درانی تو را مایه ننگ قوم اوغان پختون میداند
فقط بمیر دلقک دروغگو ، یاوه گو و گذافه گو بی برنام ه !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است