داکتر عبدالله: رییس جمهور باید یک پشتون باشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۹/۵/۹ کد خبر: 164360 منبع: پرینت

«در طول دو دهه از آغاز اجلاس بُن تا امروز آقای عبدالله در ظاهر رقیب کرزی و غنی بوده است در عمل رفیق آن دو است.» عبدالله در طول بیست سال رهبری غیر پشتونها را در دست گرفته است تا آنها را گسسته و متلاشی کند و این کار را هم موفقانه تا امروز انجام داده است.

در حدیث نبوی است: «مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.» اما جامعه غیر پشتون از طرف عبدالله سه بار نیش خورده است و هنوز هم درس عبرت نگرفته اند و هنوز بسیاری از غیر پشتون های ساده لوح تصور می کنند عبدالله نقش تعین کننده به عنوان حامی شان در حکومت دارد!

آنها از خواب غفلت و باورهای فرسوده شان دیر بیدار می‌شوند زمانی که در گودال های عمیق دفن شوند چشم های شان باز شود ببینند راهی برای بیرون رفت نیست.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
پشتون
نظرات بینندگان:

>>>   درود بر تو خوب گفتی

>>>   عبدالله از نظر سیاسی فعلا" ختم شده.
با مرگ غنی که احتمالا" در روز های عید به وقوع خواهد پیوست ، عبد الله آخرین چور بیت المال را انجام داده فرار میکند.

>>>   ازانجاییکه عبدالله تا کنون آخرین دین تاریخی خویش را به انجام نرسانیده است٬ ازینرو وی منحیث یک مهره قابل استفاده به نفع قبیله پرستان تا مدتی موجودیت خویش را حفظ خواهد کرد.
خواهید پرسید آن دین تاریخی چیست؟
انفجار دادن مقبره قهرمان ملی مسعود بزرگ٬ رانده شدن ساکنین پنجشیر از زادگاه شان و از بین بردن آخرین نماد مقاومت در مقابل فاشست های قبیله.
باید به خاطر داشت که پرستندگان خدای قبیله علیرغم همه تلاش ها و هزینه های گزاف برای برآورده شدن هدف نهایی یعنی تطبیق برنامه « دوهمه سقاوی » تا هنوز راه درازی را در پیش دارند.
برنامه دوهمی سقاوی مشابهت های زیادی با برنامه صیهونست ها در فلسطین را دارد.

۱. امضای توافقنامه دند غوری توسط گلاب منگل به منظور به رسمیت شناختن قلمرو مستقل (همانند پیمان بالفور در به رسمیت شناختن قلمرو یهودی در کشور فلسطین)؛
۲. جابجایی ناقلین وزیرستانی در بغلان٬ همانند(انتقال یهودیان به فلسطین)؛
۳. ایجاد فضای رعب و وحشت و ترور در منطقه توسط تروریستان گلبدین و دستیاران٬ (همانند ترورها و وحشت های سازماندهی شده باند مناخم بیگن در فلسطین).
ازینکه تطبیق برنامه به کندی مواجه بوده و درین اواخر سران فاشست قبیله از عدم پیشرفت پروژه بطور شاید و باید در راندن مردمان بومی بغلان (همانند راندن فلسطینیان از زادگاه شان) بسیار ناراحت بوده اند؛ ناگزیر تا به شیوه جدیدی متوسل شوند؛ آن شیوه همانا راه اندازی برنامه تنبان کشی توسط ایرل شرون افغانی ( حاجی حسن احمدزی). تا بدین وسیله بتوانند به آرزوی شوم خود یعنی تطبیق صد فیصد پروژه ««« دوهمی سقاوی »»» نایل آیند.

تطبیق این برنامه با وجود اینکه قبیله پرستان تمامی امکانات را در اختیار دارند بازهم کاریست بس دشوار؛ چه گروه نژادی شان باوجود آنهمه حمایت جهانی٬ داشتن سلاح و مهمات پیشرفته و دانش و تکنالوجی و کشتار دوامدار فلسطینیان تا سرحد نسل کشی در مدت اضافه از هفتاد و پنج سال تا هنوز هم به تطبیق برنامه ریشه کن ساختن مردمان بومی موفق نشده اند.
اینکه سرنوشت فلسطینیان این مرز و بوم چگونه رقم خواهد خورد؛

والله اعلم!

>>>   داکتر عبدالله و عطامحمد نور این دو تن شخص فریبکار پولپرست مخالف مردمان فارسی زبانان هستند که تا حال شناخته نشده بودند حال مردم دانستند که عبدالله و عطانور باعث بد بختی و بد نامی و عقب مانده گی مردمان فارسی زبانان بخصوص قوم تاجک تبار گردیده و نمک بحرام هستند و حق ناسپاس .

>>>   چند پادشاه افغانستان از مادر هزارخ بودند مگر اوغان حساب میشوند چون پدر شان اوغان بوده مگر در مورد عبد الله چون مادرش تاجک است ، تاجک حساب میشود در حالیکه پدرش از اوغان های قندهار است.

>>>   گل امیری
تنها عبدالله نه بلکه تمامی کسانیکه مدعی رهبری تاجیکان اند به شمول قلم زنان بی مزد شان مانند شما درین سه مرحله در کنار عبدالله بودند. خاطر تان جمع باشد که نه دتنها رهبران مدعی تاجیک بلکه تمام رهبران مدعی اقوم گوناگون سر سوزن از یکدیگر تفاوت نه دارند. اینها فقط بهلای اقوام تجارت دارند. من به حال شما متآسفم اقای امیری که درین حد اقل بیست سال شما در خدمت همجو افراد قلمزنی کردید.
شعیب

>>>   صد رحمت به پشتون قندهاری پشتون قندهاری صد درجه فرهنگی تر از پشتون لوگری هست.

>>>   اقای پنچرمین شما مانند ماش هستید دها بار خود شما عبدالله را پدر خوانده خود خطاب کرده اید و شاید پدر نامشروع تان هم باشد و کدام شکی نیز درین نیست شما مانند کنک یکبار در خایه عبدالله می چسپید یکبار عطا ‌یکبار ضیای کور بار دیگر پسر بی بی حاجی وقتیکه خود تان کدام شخصیت ندارید واز خود لنگ حمام ساخته اید از عبدالله چی گله دارید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است