کریم و فضلی هردو فاسد اما جایگاه این و آن... (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۳۱    ۱۳۹۹/۵/۹ کد خبر: 164365 منبع: پرینت

هر دو متهم به باج‌گیری جنسی از زنان هستند. یکی بعد از اتهام، بیشتر صاحب جایگاه شد. شکر خداوند فعلا بعد از رییس‌جمهور اشرف غنی، فرد دوم در قدرت است. دیگری سبک‌دوش از وظیفه و برای همیشه محروم از شغل در دولت افغانستان شد. فعلا مورد پیگرد قرار دارد. جناب اشرف غنی از او نه، از مردم پنجشیر در حضور نماینده‌های چهل کشور شکایت کرد.

انتقاد از اشرف غنی این است‌که اشرف غنی در قبال فساد گزینشی، مصلحتی و تبلیغی برخورد می‌کند. اگر قانون عمومی تطبیق نشود، استفاده‌ی گزینشی از قانون موجب سوء استفاده از قانون می‌شود که منجر به ترویج فساد محافظت‌شده توسط قانون می‌شود.

می‌گویند در بغداد مصلحت این بود که یکی باید در حضور خلیفه دار زده شود، حاکم گفت یکی را از بین جمعیت بگیرید بیارید. یکی را آوردند، قدش از حلقه‌ی دار بلند بود، گفت آزادش کنید، دیگری را آوردند قدش کوتاه‌تر از حلقه‌ی دار بود، گفت آزادش کنید؛ کسی را بیارید که قدش به حلقه‌ی دار برابر باشد. این بار کسی را آوردند که قدش برابر حلقه‌ی دار بود، گفت مجرم همین است، به دارش بزنید.

جناب غنی نیز با جرم همین‌گونه برخورد می‌کند. یکی را طبق مصلحت و... پیدا می‌کند، جزا می‌دهد که خارجی‌ها ببینند حکومت اشرف غنی با فساد مبارزه می‌کند. وحیدی وزیر پیشین مخابرات و شیرخان فرنود از جمله‌ی افرادی بودند که قد شان به حلقه‌ی دار برابر بود، برای تبلیغ مبارزه با فساد محکمه شدند و جزا دیدند.

یعقوب یسنا


کریم و فضلی در یک چایگاه

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کریم
فضلی
نظرات بینندگان:

>>>   Touryalai Ghiyasi
قربان شوم خدا را
یک بام و دو هوا را

>>>   Rohullah Farhat
به واقعیت که چنین است متاسفانه، جنرال ظاهر خانه نشین است امرخیل مشاور ارشد، وحیدی بار پنجم و ششم است که به دادگاه رفته سلطانزوی و فاروق وردک تقدیرنامه می‌گیرد.

>>>   Sadid Rafiullah
دقیقا همین طور است ،
مشاور ارشد آقای غنی بنام احمد زی مدعی بود که اسناد های زیادی از سو استفاده های جنسی در ارگ توسط فضلی دارد و حتی چندین زن به شمول خانم سحر از سو استفاده جنسی آقای فضلی در حضور رسانه شکایت کردند ، ا ما هیچ توجهی به این شکایت ها نشد.

>>>   Abdul Salam Kohi
من در فاسد بودن کرام الدین به همان پیمانه باور دارم که به فاسد بودن فضلی دارم باید هردو مورد پیگرد قانونی قرار گیرند تا حکومت علوی وعمری از شعار به عمل مبدل گردد

>>>   Farid Nikpoor
هر دو متجاوز منفور منوط به هر دو جناح در قدرت هستند نباید هیچ یکی را براَت داد.

>>>   Bahai Hakimee
با تاسف بگویم قانون را سران قدرت نقض
می کنند اصلآ اجرای قانون در افغانستان
یک وسیله شده برای زورمندان حلقه وجود دارد به قانون وعدالت اجتماعی هچ پایبند نیستن . یک بام دو هوا در اجراهات دولت
فعلی افغانستان از طرفداران خویش یک
صفحه کتاب واز بیگانگان صفحه دیگر کتاب . چیزی تحریر داشتید واقیعت دارد .

>>>   Hatif Karimi
سیاست کشورهای خارجی بخصوص آمریکا هم دقیقا همین است برای آنها فرق نمی کند که داخل افغانستان چه اتفاق می افتد آنها دنبال منافع خود و دنبال کسانی هستند که منافع آنها را تامین می کنند. غنی اگر کسی را بدون جرم دار بزند و به ضد منافع آمریکا و ‌کشور های متحد آمریکا نباشد. هیچ ابی از آب تکان نمی خورد و مردم ما هرچه فریاد کنند کسی به فریاد شان نمی رسند.

>>>   احرار احراری
غنی نه تنها در اجرای قانون گزینشی عمل میکند که حتی دید فساد آلود به مجرمین تبار خویش دارد و محافظت قانونی و سیاسی میدهد.

>>>   Nassir Weeyarr
بلی هر دو باجگیر جنسی استند.
اما یک فرق بین این باجگیر و آن باجگیر وجود دارد.
این باجگیر ظلم در حق دختران بیدفاع و مظلوم که توان هیچ کاری جز تن دادن به خواسته های شوم آن باجگیر نداشتند.
اما آن باجگیر کسان را زیر پایش خوابانده، که حس قدرت طلبی شان هیچ خط سرخی نداشت و برای رسیدن به یک جایگاه حاضر به پرداخت هر قیمتی بودند .

>>>   فضلی دل ارگیان را خوش کرد به مقام رسید.

>>>   از فضلی که معلوم است .
مگر از کریم تا هنوز معلوم نیست که کدام دختر فوتبالیست در کجا چه وقت و چه شکلی از تجاوز بالایش انجام شده ، نام این دختر چه است و چرا خووش نمی آید تا ادعا کند و داد خود را بخواهد؟
مگر خالده پوپل وکیل همه دختران فوتبالیست است؟

>>>   غنی احمدزی
پشتون استی تجاوز جنسی کن، گردن بزن، دزدی کن، وطن بفروش من تو را چوکی و مقام میدهم.

>>>   نظر به گفته اخیر غنی احمدزی که در روز اول عید بیان کرده و خواهان ایجاد جرگه در مورد رهایی ۴۰۰ تن باقیمانده از فهرست زندانیان طالبان ثابت کرد که غنی احمدزی در مورد صلح و مصالحه با جانب مقابل دولتش است و میخواهد با این بانه تراشی ها وقت کشی کند و تا پینجسال دیگر بحیث ریس جمهور باقی بماند و تمام کوزه و کاسه باقیمانده اش را پر از زر کند فرقی نمیکند برای غنی که با اینکار اش چه تغداد مردمان کشور ما بقتل میرسند دختر و بچه خودش در امریکا در عیش و نوش زندگی میکند و خودش در داخل ارگ چنین انسان خود خواه جا طلب قدرت خواه در اریکه قدرت باشد ارامی و ارامش در کشور ما با موجودیت طالبان ترورست جاسوسان ای اس ای پاکستان امکان پذیر نخواهد بود .

>>>   فضلی دو رخه کار میزند ، غنی هم لوگری است و لین اش خامه

>>>   گیرم کریم یک فاسد و یک متجاوز.
مگر این فوتبال بازی اینقدر می ارزد که به خاطرش از آبرو بگذری؟
اگر تجاوز به عنف بوده ، یعنی به زور صورت گرفته چرا بعد انجام واقعه داد خواهی صورت نگرفته؟
چرا حالا؟
شیر خان فرنود در زندان کشته میشود مگر داوی از محبس به دفتر رییس بانک مرکزی آورده میشود تا معامله صورت بگیرد.
غنی و خانم اش هردو فاسد هستند و چیزی به نام عدالت وجود ندارد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است