ُپل صراط و بحران افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۲    ۱۳۹۹/۵/۱۵ کد خبر: 164428 منبع: پرینت

روایت است که یکی از فلسفه های قربانی کردن حیوان در روز عید قربان این است که در ایام آخرت، همان حیوان، انسان ها را در عبور از پل صراط که از موی کرده باریک واز تیغ کرده بران است، یاری می رساند.
روی این ملحوظ حیوانات معیوب و لاغر که از این توان برخوردار نیستند، در ارکان ایجابات قربانی شامل نیستند و مسلمانان، حیوانات سالم و فربه را برای قربانی انتخاب می‌دارند!

به باور من، عبور از بحران چند لایه و چند پهلوی افغانستان، موجودیت رقابت های جهانی، جنگ کشور های همسایه، منازعات قومی که توسط استعمار و رژیم دست نشانده اش سازمان داده میشود، تروریسم، طالب، ببکاری، فقر، فساد، فحشا، ناامنی، سرقت و دزدی، معتادین مخدر، ‌پروژه صلح کاذب با طالبان و نقش تروریستی دولت در حمایت از طالبان... همه مولفه های بزرگی است که به یک دولتمرد سالم، با وجدان، لایق، مدبر، وطنپرست و رهبر ملی ضرورت دارد!

آیا این آدم دیسانت شده استعمار بنام غنی احمدزی که کمرش مثل کمان رستم خمیده است و عقل اش بکلی گندیده و زوال یافته است، در تار استعمار گره خورده، همیشه هذیان می‌گوید و دروغ می بافد، قادر است تا افغانستان را از بحران فعلی و مرگ آفرین نجات داده و مردم را از این پل صراط عبور دهد؟
جامعه به پاسخ شما دوستان گرامی ضرورت دارد!

با احترام
توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بحران
غنی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است