صالح قصد تضعیف اندرابی را دارد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۱    ۱۳۹۹/۷/۲۷ کد خبر: 165190 منبع: پرینت

امرالله صالح با گفتار خود میخواهد مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله را شخص بی کفایت معرفی کرده و تلاش دارد که آقای اندرابی در پارلمان رای مورد اعتماد را از سوی وکلا دریافت نکند!
این در حالی است که بزودی وزرای کابینه بخاطر گرفتن رای مورد اعتماد به پارلمان معرفی میشوند!

اقدام آقای صالح دقیق زمانی صورت میگیرد که چند روز پیش آقای اندرابی در پهلوی اینکه امر شلیک بر مجرمین را به پولیس داد یک سلسله تلاش های جدید را بخاطر تامین هرچه بیشتر امنیت شهروندان کابل و ولایات روی دست گرفت!

در این جای شک نیست که آقای اندرابی یک شخص استخبارتی مستعد، قاطع و متعهد به تطبیق قانون میباشد ولی از چندی بدینسو پاکستان و بعضی از کشور های دیگر جنگی را که به انگلیسی به آن Hybird Warfare میگویند را در افغانستان به راه انداخته اند!

در این جنگ دولت ها بخاطر تضعیف و سرنگونی یک دولت از شیوه های مختلف کار میگیرند حتی حمایت از گروپ های خس دزد گرفته تا اختطاف چی های حرفوی که در راستای بدنام سازی حکومت ها رول عمده را بازی میکنند!
به آنها پول میدهند و اسلحه آماده میکنند تا ترس و دهشت را بین مردم بوجود آورده و سر انجام مردم را نسبت به حکومت های شان بی باور کنند!

زمانیکه که امرالله صالح رییس امنیت بود را به یاد داریم! انتحاری میشد، سطح جرایم جنایی بالا بود، اختطاف صورت میگرفت، زور گویی تفنگداران غیر مسوول وجود داشت، دزدی میشد.... و جرایم دیگر!
اگر صالح صادق است و راست میگوید چرا مانع این همه نابسامانی های آن زمان نمیشد؟!
چند سرباند مافیایی در زمان که صالح تصدی ریاست امنیت را بر عهده داشت دست گیر و به پنجه قانون سپرده شدند؟

ولی بر عکس زمانیکه نبیل رییس و مسعود اندرابی معاون اوپراتیفی ریاست امنیت ملی بودند به ده ها تن از سران گروپ های مافیایی دستگیر و بندی شدند!
صالح اگر واقعا کارکشته میبود تحت مدیریت وی به خیمه لوی جرگه حمله نمیشد!
صالح اگر یک شخص استخبارتی قوی میبود باربار بالای خودش حمله صورت نمیگرفت! چون اشخاص باخبر از اطلاعات همیش مصئون میمانند!

اطلاعات توام با استخبارات سیاست داخلی و خارجی کشور ها را میسازد زیر سایه مدیریت صالح به عنوان رییس امنیت ملی سیاست خارجی و داخلی ما چقدر رشد کرده بود؟
قصه کوتاه اگر هدف از این گپ های صالح تخریب آقای اندرابی نمیبود آقای صالح آقای اندرابی را به ارگ میخواست و آموخته های اطلاعاتی و استخباراتی خود را بخاطر تامین هر چه بیشتر امنیت کابل و شهر های دیگر با او شریک میساخت و او را یاری میکرد!

حال که امرالله خان خود را قومندان امنیه کابل ساخته و در کنار آقای اندرابی میخواهد امنیت را تامین کند ما هم برایش موفقیت آرزو میکنیم! از سوی دیگر زحمات شبانه روزی و تلاش های مسعود اندرابی در راستای تامین امنیت را هرگز فراموش نخواهیم کرد!
وای بر حال ما!!!! از ماست که برماست!

م.ش.حبیبی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
اندرابی
نظرات بینندگان:

>>>   از این معلوم می‌شود که شما هم از جمله همان خس دزد ها و هیرویین فروش هستید اگر اندرابی ادم بی کفایت نمیبود وقتیکه امر شیلیک را داد چرا یک دزد تا حال کشته نشد این معلوم دار است که دزد از طرف اند ابی غیر مستقیم حمایه می‌شود و میداند که هیچ دزد و چپاولگر کشته نخواهد شد که به بسیار خون‌ سردی و بدون کدام تشویش امر شلیک را میدهد کدام شب این سرپرست دزدان به یک ناحیه رفته تا یک دزد را بگیر از پشت میز و با نوشیدن چای سبز همرایی چاکلیت امنیت کابل گرفته نمی‌شود

>>>   غنی لچک بی پدر خودش دزد ها را روانه شهر میکند.
این را از عبد رحمن بچه اوضل یاد گرفته.
دزد ها و جانیان و طالبان را بکشییییییید
صالح و اندرابی در قدم اول باید فاحشه خانه ارگ را پاک کنند که هرچه گند و کثافت است در ارگ است.

>>>   امرالله صالح در مورد مسول امنیت کابل توسط ریس جمهور اشرف غنی احمدزی با دو هدف موظف گردیده هدف اول درز اندازی و بد بینی بین صالح و اندارابی دو هم زبان هم ولایت دوستان دیرینه هدف دوم نشان دادن ضعف و ناتوانایی صالح بطور عملی نظر به گفتارش راکه هر روز در رسانه ها قلقله میکند علاوتا چون وزارت داخله طبق تفاهمنامه مربوط به داکتر عبدالله است با این کار غنی هدف دیگری را هم در فکر دارد ودنبال میکند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است