دوازده دستور امنیتی اجرایی امرالله صالح صادر شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۹    ۱۳۹۹/۷/۲۹ کد خبر: 165220 منبع: پرینت

در جلسه شش و نیم صبح فیصله گردید که:

اول: مسوولیت تاسیسات به صورت مرحله وار به محافظت عامه انتقال می یابد و پولیس به وظایف اصلی خود برمیگردد.

دوم: پولیس از وظایف شبه نظامی بصورت منظم بیرون ساخته میشود و پوسته های نظامی در کوه های بیرون از شهر به وزارت محترم دفاع سپرده میشود.

سوم: بخاطر سهم گیری در ساختن کرکتر نسل جوان و ایجاد رابطه تعریف شده میان نوجوانان و دستگاه پولیس تشکیلات زمرک به صورت داوطلب و رضاکارانه در لیسه ها ایجاد میگردد. زمرک ها با داشتن مفلر مشخص به پولیس امکان میدهد تا مکاتب را از شر مخدرات – چاقو کشی – معلم آزاری – خیابان آزاری نجات دهند. پیوستن به صفوف زمرک به اجازه خانواده خواهد بود. تمام حوزه ها و قوماندانی های امنیه درین ارتباط با مکاتب در تماس خواهند شد که کار عملی آغاز گردد. دسترسی اطلاعاتی به صفوف نوجوانان سطح جرم را کاهش داده و پس کوچه ها را قابل دسترس و همکار پولیس می سازد. ایجاد تشکیلات زمرک مصارف و امکانات نیاز ندارد. بخشی از کار بسیج جامعه و تقویت انگیزه است.

چهارم: پارک ها و ساحات سبز از اشغال عاصبین کوچک و بزرگ بیرون میشوند.

پنجم: پاک سازی پیاده رو ها با استخدام صد ها نفر مردیکار توسط شاروالی و با حمایت وزارت داخله تطبیق میگردد. لطفا جدی بگیرید.

ششم : دستگاه تحلیل و تجزیه معلومات ساحوی و اجتماعی بصورت واحد ایجاد میگردد و اطلاعات موجود بصورت منظم و در آینده نزدیک بصورت الکترونیک به تمام آمرین حوزه به اساس نیاز قابل دسترسی می باشد. جزایر اطلاعات کنونی با یکدیگر وصل میشوند و نظر به ضرورت و با توسل به وسایل پیشرفته اطلاعات باید بصورت روزمره در گردش قرار بگیرد.
ششم: انظباط شهری برای اولین بار پس از بیست هشت سال دوباره بصورت مرحله وار ایجاد میگردد. برای انظباط شهری هیچ نوع امکانات نو و اضافه سازی در تکشیل نیاز نیست.

هفتم: به تمام پیام هایی که تا اکنون فرستاده شده بدون استثنا رسیده گی شده است.

هشتم: فهرست و عکس دزد ها – باجگیر ها – مردم آزار ها – فراری ها و غاصبین با نماینده گان مردم و وکلای گذر شریک ساخته میشود. تشهیر منفی یکی از استراتژی های تنگ سازی ساحه به مجرم و جنایت کار است. در رد یابی این طیف مردم باید دخیل باشند نه سیل بین.

نهم: هیچ آمر حوزه و منسوب پولیس با یونیفوم در مهمانی و پارتی های پولداران اشتراک نخواهند کرد. هیچ پولیس مجبور به انجام کار های فزیکی بخاطر ایجاد نظم شهری نباید شوند. صلابت و وقار یونیفوم باید اعاده و تحکیم گردد.

دهم: هیچ پولیس به سفارش شفاهی کسی به جایی احضار نخواهد شد مگر اینکه قضیه جرمی اتفاق افتاده باشد.

یازدهم: پولیس تنها پاسخگو به ساختار و شیرازه تعریف شده ای خودش است. هیچ کس بیرون از شیرازه تعریف شده حق امر ونهی به پولیس را نخواهد داشت.

دوازدهم: هماهنگی میان مقام ولایت کابل – ریاست امنیت ملی کابل – شهرداری کابل – پولیس و نهاد های مردمی از ایده و فکر مبدل به واقعیت روزمره گردیده است.
تنها دولت قوی میتواند از عزت هر فرد حراست نماید. با دولت همکار باشید.

نوت: من دیروز تا خانه ام بدون تفنگ پیاده رفتم. مردم مهر زیاد نشان دادند. از همه ای شان سپاس می نمایم. مردم افغانستان قدر شناس و با پاس اند.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
دستور امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   سیزدهم اشرف غنی احمدزی کوچی تو را مانند کاغذ تشناب استفاده میکند و به این حکومت فاشیستی ، تک قومی ، تقلبی و مزدور خود مشروعیت بدست میاورد ، او قیچ کمی هوشیار شو این چوکی نمایشی و بی صلاحیت ارزش ندارد.
کوه کن

>>>   خوب کردی که پیاده رفتی اما بار دیگر این اشتباه را تکرا نکن.
بادیگارد ها را بیومتریک کنید و سلاح شانرا ثبت کنید و اجازه ندارند که در نبود شخص اول شان در شهر و بازار مسلح در حرکت باشند.
بادیگارد با بادی معنی دارد نه بی بادی.

>>>   آقای صالح
شما فرزند اصیل و صادق وطن هستید. خداوند متعال نگهدارت باشد.

>>>   طالب جان آمدنيست ، همه مشكلات امنيتي وطن حل خواهد شد انشاالله ، قاق روده با قرچه گك خود حكومت خاين ملي را حمايه نخواهد توانست !
كابلي از نيوزيلند

>>>   یک لافوک کم بود که لافوک دومی به او اظافه شد. آقای صالح، مؤفق باشید!
خواهیم دید.
داود کمین

>>>   برای کسانی که میخواهند امنیت را خراب کنند.بشمول طالبان،بخاطر ابراز نارضایتی مردم،ساختن حادثه کار خیلی آسان است.
طور مثال در زمان موجودیت قوای شوروی در افغانستان،یک مجاهد در میان یک خانه در بین یک قریه پت میشد و از اًنجا بالای تانک ها و نظامیان روسی فیر میکرد.
نظامیان روسی در پی این نمی شدند که از تانک پیاده شوند و بروند و ببینند که این آدمی که فیر کرد،چکاره است و از کجا فیر کردو بروند و او را دستگیر کنند.
بلکه با شدت تمام توسط تانک بالای خانه مذکور فیر میکردند و ده ها نفر کشته و زخمی میشدند و مردم شهدا را به دهن مسجد میبردند و ملای مسجد اعلان جهاد علیه روس ها میکرد.
مقصد من این است که در یک شهر بزرگ شش میلیون نفری.برای شما تأمین امنیت سراسری در کابل غیر قابل تصور است.
شما حتی شاهد هستید که با وجودی که امریکا بزرگترین ابر قدرت نظامی و اقتصادی دنیا است،در قسمت تأمین امنیت در شهر های بزررگ خویش و جلوگیری از جرم و جنایت و قتل و دزدی و مواد مخدره،به پروبلم دچار است و سالانه صد ها نفر در جرایم جنایی در شهر های بزرگ امریکا به قتل میرسند.
حتی مردم امریکا از همین خاطر اجازه حمل سلاح دارند و میلیون ها نفر با خود سلاح حمل میکنند تا در حالات خاص از جان خویش در مقابل جرم و جنایت دفاع کنند.
شما همین حالا قادر نیستید تا از حملات انتحاری توسط صد ها کیلوگرام مواد انفجاریه در شهر کابل جلوگیری کنید.
چه رسد به آن که شما از ترور یک فرد جلوگیری کنید و یا از دزدیدن موبایل یک شهروند توسط یک سارق جلوگیری کنید.

>>>   پلیس باید از هر نوع فساد خود را بیرون بکشد.
و مردم باید با پلیس همکار باشد و مجرمین و قاتلین مردم را فورا به پلیس اطلاع دهد.

>>>   قاطعیت در ماموریت یک اصل است مخصوصا مسائل امنیتی خصوصا درصورتی که همراه با فکر و ایمان باشد ایمان به درستی عمل ونتیجه عمل نمی گویم آقای صالح تنها کسی است که این ویژگیها را دارد اما تنها کسی است که با این ویژگیها تمام قامت به میدان می آید و برای تحقق آن تلاش می کند قبل از آن که برای نتیجه کارش چشم داشتی از مردم داشته باشد ایمان به درستی کارش دارد و تلاشی باچنین نگاهی حتما نتیجه لازم را خواهدداد انشاالله که اقای صالح برای تداوم چنین اهداف در پی پیدانمودن وجزب افرادی باچنین ویژگیها باشد تارسید به مقصد این مسیر ادامه یابد

>>>   باید همه پیاده رو ها را که بلند منزل ها در شهر کابل غصب کرده پاک سازی شود همه پیاده رو ها توسط مالکین پارک مو تر رو ساخته شده است

>>>   باید همه پیاده رو ها را که بلند منزل ها در شهر کابل غصب کرده پاک سازی شود همه پیاده رو ها توسط مالکین پارک مو تر رو ساخته شده است

>>>   آفرین،
اما این تدابیر به خینه پس از عید نمی ماند؟
یا اینکه ماهی را هر وقتی از آب بگیرید، میمیرد!!!
شما چرا در معلول ها می چسپید؟
علت ها را ریشه یابی کنید. چرا چنین بی‌نظمی پدید آمده است؟
عامل این همه بی‌نظمی ها فقر، بیماری، مواد مخدر، فساد اداری که از ارگ شروع شده تا پایین، این همه علت ها اند.
یک جوان گرسنه، از دهن شیر هم نان را میقپد.
خواهشمندم با معلول ها بازی نکنید.
گلا جان از لغمان

>>>   یک سوال و یک نظر:
سوال: آیا کدام یکی ازین دوازده دستور تا بحال جامه عمل پوشانیده یا خیر؟
نظر: در مورد دستور نهم: شبانه هوتل های عروسی را ببینید که پول-لیس های شکم کلان تولی تولی از هر هوتل در حالت بیداری و یا هم نیمه نیشه بیرون میشوند.
وردک

>>>   باورم نمیشه که این دستورات جنبه عملی بکیرد
در اول ایشان فرمودند که همه وسایط بدون پلیت جمع اوری میگردد
دو روز بعد ایشان فرمودند که برای وسایط بدون پلیت دوماه وقت داده میشود که مالیه خویش را تحویل وبه وسایط پلیت رسمی اخذ بدارند در یک روز از حرف خو گشتند شخصی که دعوا رهبریت میکند از حرف وتصمیم خویش نمی گردد
قیام

>>>   تااکنون که همه تدابیرجناب شما روی کاغذ است مورد تائید شهروندان است . خداکند چیزهای راکه وعده داده ومیدهید درعمل هم تطبیق کنید. منتظرهستیم که اززیرغوری پلو چه برخواهدآمد. کسانیکه آب رانادیده موزه را ازپا میکشندودرمورد اقدامات شما چیزهای منفی میگویندوای برحال شان که چرا نقص وضرر خویش را نا فهمیده عصبانی میشوند.
جناب صالح صاحب ! خدایارت به امید کامیابی وپیروی تان
بااحترام

>>>   ۱۵- تمام خول ها و پوچک های مهمات سلاح ثقیله و خفیفه جمع اوری و دوباره پرکاری شده از ان حین ضرورت جنگی به خاطر سفرفه جویی استفاده گردد
۱۶- برای معتادین تذکره الکترونیکی و کارت رای دهی در انتخابات اینده ریاست جمهوری توزیع شود تا ما سیل اسا پیروز شویم

>>>   فابریکه صابون سازی را فعال کن
دذد های چاق و چله چهل سال را سر جمع قالب کن
و به سربازان دلیر بفرست

>>>   Karim Pakzad
طرح امنیتی صالح :
" امرالله صالح طرح ۱۱ ماده ای خود را برای تآمین امنیت در شهر کابل اعلان نمود. هیچ یک از این مواد نیاز به سرپرستی " معاون اول ریاست جمهو" به حیث " سوپر پولیس" ندارد. همه آن از وظایف وزارت داخله، پولیس و شهرداری کابل است. آیا واقعآ امرالله صالح از بیکاری رنج میبرد و باید کاری میکرد و یا واقعآ وزیر داخله، نیروهای امنییی و شهرداری کابل آنقدر بیکاره و بی عرضه هستند که باید کسی بجای آنها عمل کند ؟ لطفآ این طرح را بخوانید. در یک ماده فقرا را از نشستن در خیابان ها منع میکند. ماده دیگر از دوکانداران میخواهد که پیاده رو ها را مراعات کند .
ماده هفتم آن میگه : " هیچ قضیه بدون تحقیق باقی نخواهد ماند. دیروز در خیرخانه خانمی را کشته بودند. قاتل را تثبیت کردیم و او از شهر فرارکرده است."😀
هیچ یک از این مواد به تآمین امنیت، سرقت، جنایت جواب نمیدهد

>>>   حرف اصلی را گلاجان از لغمان زد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است