برای اولین بار انضباط شهری در کابل ایجاد می گردد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۲۹    ۱۳۹۹/۸/۳ کد خبر: 165266 منبع: پرینت

در جلسه سوم فیصله گردید که:
اول: مسوولیت تاسیسات به صورت مرحله وار به محافظت عامه انتقال می یابد و پولیس به وظایف اصلی خود برمیگردد.

دوم: پولیس از وظایف شبه نظامی بصورت منظم بیرون ساخته میشود و پوسته های نظامی در کوه های بیرون از شهر به وزارت محترم دفاع سپرده میشود.

سوم: بخاطر سهم گیری در ساختن کرکتر نسل جوان و ایجاد رابطه تعریف شده میان نوجوانان و دستگاه پولیس تشکیلات زمرک به صورت داوطلب و رضاکارانه در لیسه ها ایجاد میگردد. زمرک ها با داشتن مفلر مشخص به پولیس امکان میدهد تا مکاتب را از شر مخدرات – چاقو کشی – معلم آزاری – خیابان آزاری نجات دهند.
پیوستن به صفوف زمرک به اجازه خانواده خواهد بود. تمام حوزه ها و قوماندانی های امنیه درین ارتباط با مکاتب در تماس خواهند شد که کار عملی آغاز گردد.
دسترسی اطلاعاتی به صفوف نوجوانان سطح جرم را کاهش داده و پس کوچه ها را قابل دسترس و همکار پولیس می سازد. ایجاد تشکیلات زمرک مصارف و امکانات نیاز ندارد. بخشی از کار بسیج جامعه و تقویت انگیزه است.

چهارم: پارک ها و ساحات سبز از اشغال عاصبین کوچک و بزرگ بیرون میشوند.
پاک سازی پیاده رو ها با استخدام صد ها نفر مردیکار توسط شاروالی و با حمایت وزارت داخله تطبیق میگردد. لطفا جدی بگیرید.

پنجم: دستگاه تحلیل و تجزیه معلومات ساحوی و اجتماعی بصورت واحد ایجاد میگردد و اطلاعات موجود بصورت منظم و در آینده نزدیک بصورت الکترونیک به تمام آمرین حوزه به اساس نیاز قابل دسترسی می باشد. جزایر اطلاعات کنونی با یکدیگر وصل میشوند و نظر به ضرورت و با توسل به وسایل پیشرفته اطلاعات باید بصورت روزمره در گردش قرار بگیرد.

ششم: انظباط شهری برای اولین بار پس از بیست هشت سال دوباره بصورت مرحله وار ایجاد میگردد. برای انظباط شهری هیچ نوع امکانات نو و اضافه سازی در تکشیل نیاز نیست.

هفتم: به تمام پیام هایی که تا اکنون فرستاده شده بدون استثنا رسیدگی شده است.

هشتم: فهرست و عکس دزد ها – باجگیر ها – مردم آزار ها – فراری ها و غاصبین با نمایندگان مردم و وکلای گذر شریک ساخته میشود. تشهیر منفی یکی از استراتیژی های تنگ سازی ساحه به مجرم و جنایت کار است. در رد یابی این طیف مردم باید دخیل باشند نه سیل بین.

نهم: هیچ آمر حوزه و منسوب پولیس با یونیفوم در مهمانی و پارتی های پولداران اشتراک نخواهند کرد. هیچ پولیس مجبور به انجام کار های فزیکی بخاطر ایجاد نظم شهری نباید شوند. صلابت و وقار یونیفوم باید اعاده و تحکیم گردد.

دهم: هیچ پولیس به سفارش شفاهی کسی به جایی احضار نخواهد شد مگر اینکه قضیه جرمی اتفاق افتاده باشد.

یازدهم: پولیس تنها پاسخگو به ساختار و شیرازه تعریف شده ای خودش است. هیچ کس بیرون از شیرازه تعریف شده حق امر ونهی به پولیس را نخواهد داشت.

دوازدهم: هماهنگی میان مقام ولایت کابل – ریاست امنیت ملی کابل – شاروالی کابل – پولیس و نهاد های مردمی از ایده و فکر مبدل به واقعیت روزمره گردیده است.
تنها دولت قوی میتواند از عزت هر فرد حراست نماید. با دولت همکار باشید.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انضباط شهری
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   خدواند امرالله صالح را قدرت بیشتر بدهد
معلوم است که او مرد دیار شیران است

>>>   خدا کند این پلیسان بتوانند جان مردم مظلوم ما را از گیر دوستان انتحاری وهابی تان، که از زندان چاق و چله فرار داده شده اند، حفظ کنند.
آزاده

>>>   منتظر عمل هستیم.
با طالب باید قاطعانه برخورد کرد ، امریکا در حال فرار است و طالب باید مشت محکم به دهانش بخورد تا خیال نکند که با تکمیل فرار امریکا حاکم این کشور خواهد شد.

>>>   دو صد گفته همچو نيم كردار نيست . ايا در مدت بيست سال همين دزد و دغل به شمول صالح در همين حكومت نبودند . حالا كه نابودى شأن نزديك شده صالح خان لاف و پطاق را اغاز كرده .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است