صالح: طالب و داعش در یک خط قرار دارند
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۸    ۱۳۹۹/۸/۴ کد خبر: 165287 منبع: پرینت

تصمیم هشتم:
در جلسه چهارم عقرب ۱۳۹۹ مطابق به ۲۵ اکتوبر ۲۰۲۰ فیصله گردید که:
اول: در مرحله اول تمرکز اساسی کار ما روی نابود سازی جرم و پرچیدن بساط مجرمین در کابل بود و در این بخش پیشرفت قابل لمس و قابل سنجش بدست آمده است. اکنون توجه موازی و همسان روی بسیج مردم علیه تروریزم طالبانی وتروریزم داعشی خواهیم نمود. البته کار بسیج جامعه علیه این دو پدیده شوم شیوه های متفاوت دارد. اما هدف مقدس است و وسایل متفاوت را در کار خواهیم انداخت. کلیات روش بسیج جامعه را بر ضد آنها در کابل به مردم پیام خواهیم داد اما به جزییات نخواهیم پرداخت. طالب و داعش از دید فکر و روایت سیاسی در یک خط و زیر یک سقف قرار دارند. سر از فردا نوعیت پیام دهی ما تغییر خواهد کرد.

دوم: اکنون ولایت کابل – شهرداری کابل – پولیس کابل و امنیت ملی کابل در یک مسیر قرار گرفته اند و اهداف کاری با مشوره و احترام به نظریات صفوف پایین ساختار ها و ساختار های مردمی به سطح محلات مشخص گردیده است. تدوین استراتژی اقدام به اساس حرف دل مردم و منعطف سازی ساختار های دولتی بخاطر تطبیق آن شیوه نو بود که بکار گرفته شد و نتیجه داد. تغییر باید پدیده همیشگی و ابدی باشد. برای ما هدف که همانا تامین امنیت روانی و فیزیکی مردم است مقدس است در بخش وسایل و روش ها به حد کافی انعطاف پذیریم و از تمام مشوره های شما استقبال می نماییم. چندین روز است که سطح جرایم سازمان یافته و خیابانی درکابل قریب به صفر شده است. وقتی این روش را آغاز کردیم روزانه تا نزدیک صد حادثه جنایی وجود داشت. قرار وعده قبلی تا ساعات دیگر پوستر های جرم پیشه گان کلانتر در شهر نصب میگردد. تشهیر منفی یکی از روش های موثر در خشک سازی جرم و تنگ سازی فضای اجتماعی برای مجرمین است.

سوم: از دید بسیج امکانات و توزیع منابع مادی کار های اساسی و سریع صورت گرفت. امکانات –بیروکراسی– کاغذ پرانی و اصول اداری نباید موانع باشند بلکه همه این موانع ساخته ای دست خود ما دور گردند که این موانع دور گردیده اند و چه بسا اصول و رفتار های بی معنا و کهنه که همه دور انداخته شدند. اگر شما نیز نظر در ارتباط به تغییر روش ها دارید پیام بدهید.

چهارم: سر از فردا تمرکز ما روی تغییر ساختار –بررسی شیوه ها– تعریف نو و مجدد هماهنگی– و ارزیابی پیشرفت از تمام تصامیم و فیصله های قبلی است. کابل باید الگوی نظم و امنیت در افغانستان باشد. انشالله.

از استقبال مردم سپاس می نماییم. صدای بلند مردم در حمایت از این خدمات و اقدامات باعث شد که حلقات مشخص که منافع شان در بی نظمی و دولت ضعیف است برای اکنون خموشی اختیار نمایند. در حالیکه از این به بعد بیشتر تمرکز روی پیام دهی از دستاورد ها خواهد بود اما از دید فکری تمرکز روی مهار تروریزم و بغاوت مسلحانه خواهیم نمود.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالب
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   بلی قسمیکه پنچرمین و موتر شوی در یک ردیف قرار دارد و از تلاش‌ها بی پایان شما از موتر شوی و پنچرمین به غارت کری و چور ارتقا نموده و شما به مردم بی دست و پا کابل اطمینان حوصله مندی در مقابل دزدان و چپاولگران میدهد و تمام دزدن را در هوتل های مجلل برای یک مدت به استراحت روان نمودید تا یک پلان جدید برای شان تهیه نماید در مدت که شما عقب دزدان برآمده ای چند نفر آن را گرفتار و به دار اویخته اید تا مردم بداندکه شما واقعا دزدت پرست نی بلکه دزد شکست هستید

>>>   آیا قبل از بیان جمله : "اکنون توجه موازی و همسان روی بسیج مردم علیه تروریزم طالبانی....." با اشرفک و حامد جان مشوره کرده یی؟؟ که فیر هایی بی خریطه ات سر امرالله را دم توپ برابر نکنی!!!
آزاده

>>>   امیدواریم جناب آقای صالح شمارا تبلیغات افراد مغرض و منفی باف نا امید و خفه نکند آنچه را که انجام میدهید خواست مردم رنجدیده و مصیبت کشیده ماست همین خواست مردم ما از رئیس جمهور و معاونان و مجلس و مسئولین امنیت است و همین کار ها می تواند مردم را به حاکمیت امید وار گند و از رفتن به دامن طالب ووو بازدارد انشا الله که موفق باشد

>>>   درود جناب صالح، نیت شما نیک است،اگه به شما در این نیت خیر اجازه داده شود که نور الا نور میشه ، مردم افغانستان از دولت چه می خواهند، آرامش، پول که نیست،کار که نیست، جوانان تحصیل کرده بیکار و مردم همه روزه تعاون جنگ نیابتی دیگران رو می پردازند و کشته میشن و کابل ماتم سرای شده کدام خانواده است که داغ ندیده و خداوند متعال به شما قدرت و توانایی رو بده و گام مهمی و مثبتی رو برداشته آید خداوند به شما نیروی و دشمنان که مانع رسیدنش می شود نابود تیک تیک بشن آمین

>>>   این را به اشرف غنی احمدزی بگو که سالهااز طالب و داعش دفاع کرده است

>>>   صالح صاحب محترم،
برای نتیجه دهی اقدامات تان چند چیز لازم است.

قوانین زندان ها باید تغیر کند.
زندان باید محل استراحت و تجدید سازمان و یارگیری مجرمین نباید باشد.
ترس از رفتن به زندان باید یک عامل باز دارنده به ارتکاب جرم باشد.
در یک ویدیو در یوتیوپ دیده میشود که جنایت کاران طالب در زندان های امنیت ملی مشغول پلو خوردن هستند و به همکاران خود پیام میدهند که اینجا جای ترس نیست و به ما خوش میگذرد.
هدف شکنجه و تنبیه بدنی زندانی نیست بلکه هدف آوردن انظباط و دسپلین و یک سان برخورد کردن به همه مجرمین بدون در نظر داشت امکانات مادی و پشتوانه سیاسی است.
تمام زندانیان باید به نماز صبح حاضر باشند.
بعد از ادای نماز پروگرام کاری همه زندانیان به اساس یک تقسیم اوقات منظم روزانه آغاز شود.
تمام کار های خدماتی داخل زندان باید توسط زندانی ها انجام شود و در مقابل مزد مثلا" ۱۰ افغانی فی ساعت دریافت کنند.
هیچ زندانی حق دریافت پول از بیرون زندان را ندارد.
اتاق های زندان نباید سخصی شود و یک زندانی به زندانی دیگر نوکری کند.
هیچ زندانی حق داشتن موبایل را ندارد.
پایوازی در ماه یک مراتبه و فقط برای ملاقات حضوری با بستگان درجه اول باشد.
مواد مخدر قطعا" در اختیار زندانی نباید قرار بگیرد.
سگرت و نصوار هم باید بسیار محدود شود.
مجرمین درجه یک مثل قتل عمد و زنای به عنف و دزدی مسلحانه و تجاوز بر حریم خصوصی و امثالهم نباید مشمول عفو قرار بگیرد.
عفو فقط برای مجرمین بالای ۶۰ سال و یا کسانیکه بیشتر از سوم حصه جزای خود را سپری کرده اند به گونه محدود و تحت نظارت شدید انجام شود.

خلاصه زندان باید چنان ترس در دل افراد ایجاد کند که عامل باز دارنده از ارتکاب جرم شود.
در پناه الهی باشید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است