رسالت دینی، یا شغل آبرومندانه‌ی اقتصادی؟!
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۸    ۱۳۹۹/۸/۵ کد خبر: 165289 منبع: پرینت

در شرایط کنونی کشور برای عالمان متعهد و مسئولیت پذیر، در برابر دزدانِ بنام دین، اسلام، ارزش‌ها، اهل علم بسیار سخت، دشوار و پیچیده گردیده، عالمان واقعی می‌بایست با یک حرکت انقلابی بساط و دکان‌داری کسانی‌که بنام دین، تقریب... انجام می‌دهند مقابله نمایند و در غیر آن به شغل آزاد و آبرو مندانه‌ی اقتصادی رو آورند.

چنانچه حضرات اهل علم به هردلیلی در انجام رسالت دینی خویش به بن بست می‌رسند، مشوره مفت و رایگان من به آن‌ها این است که به شغل آبرومندانه‌ی اقتصادی رو آورند، من کسانی‌ از بزرگواران را می‌شناسم که از مدت‌ها بدینسو در مبارزه‌ی خستگی نا پذیر رویارویی در برابر اهانت لائیک‌ها و زمین خواران عاجزماندند و نتیجتاً در انجام رسالت دینی شان با دشواری‌ها و خطرات رو برو شدند.

از سوی دیگر مدرسه‌ی دینی که میراث پربهایی از پدر به یادگار مانده بود، در جهت تربیت طلاب علوم دینی با موانع و معضلات رو برو شدند، ناگزیر به شغل آبرومندانه‌ی اقتصادی تربیت کرم‌های هندی و چینایی که هرکیلو به ارزش 50 دالر امریکایی مفاد به دست می‌آورند رو آوردند،‌ به نظرم بجای تربیت طلابی که فردایش همانند خود آغازاده مجهول‌الشخصیه باشند، اقدام به تربیت کرم با تغذیه‌ی کود انسانی و حیوانی چند برابر تولید و افراد زیادی از مریدان خاص در این پروژه به نان و نوا می‌رسند و از این‌رو ضرورت هست که برای کار یابی جهت توضیحات بیشتر به مدیر پروژه مراجعه نمایند.

سید جعفر عادلی حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رسالت دینی
علما
نظرات بینندگان:

>>>   اقای حسینی!
ماکه دراضافه ترازشصت وچند بهاروخزان عمرخود الهی کور شویم اگر عالم متعهدی دیده باشیم .ولی جاهل متعهدزیاد دیدم.اگراحیانا روزگاری عالم متعهدی هم بوده باشد به یقین اورا همه کافرخوانده،دهنش راپلستروسرجایش نشانده اند.
چهل سال قتل وغارت ودزدی وانفلاق وانجاردلالت به عالم متعهدمیکندیاجاهل متعهد؟
عاقل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است