ترامپ هیچ برنامه‌ای برای خروج از افغانستان ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۶    ۱۳۹۹/۸/۵ کد خبر: 165299 منبع: پرینت

رسانه صهیونیستی نوشت که با وجود وعده انتخاباتی رییس‌جمهور آمریکا برای پایان دادن به "جنگ‌های بی‌پایان"، دونالد ترامپ هیچ برنامه‌ای برای خروج کامل از افغانستان ندارد.
به گزارش تسنیم، درحالیکه دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات نوامبر کار دشواری را در پیش دارد و تبلیغات انتخاباتی را نیز تشدید کرده است، رسانه رژیم صهیونیستی «هاآرتص» در مطلبی نوشت که رییس‌جمهور آمریکا برنامه‌ای برای خروج کامل از افغانستان ندارد.
در این مطلب آمده است که وقتی ترامپ به کاخ سفید آمد شمار نیروها در افغانستان حدود 8400 نظامی بود، اما طی یک سال سطح نیروها به 15 هزار نفر افزایش یافت.

هاآرتص افزود: ترامپ با نگاهی به انتخابات فشار را برای آوردن نیروها به خانه تسریع کرد و اظهار داشت که ممکن است تا پایان سال همه نیروهای آمریکایی از افغانستان خارج شوند.
مطلب می‌افزاید: مقامات پنتاگون می‌گویند که شمار نیروها در افغانستان در نوامبر به 4500 نفر کاهش می‌یابد اما تأکید می‌کنند که هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن همه نیروها از افغانستان تا پایان سال وجود ندارد.

مقامات آمریکایی می‌گویند که در حال حاضر هیچ برنامه تأییدشده‌ای برای کاهش نیروها به 2500 نفر تا اوایل سال آینده وجود ندارد.
ترامپ در حالی از خروج کامل نیروها از افغانستان تا کریسمس می‌گوید که کارشناسان تحقق این وعده را بعید می‌دانند، زیرا رئیس‌جمهور آمریکا عملاً تا 3 نوامبر درگیر مسایل انتخاباتی است و خروج نیروها - چیزی که در 4 سال گذشته انجام نداده - در این بازه زمانی حدوداً یک و نیم ماهه محتمل نیست.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
خروج
نظرات بینندگان:

>>>   اگر نمى برايد چرا سلاح هاى خود را خارج مى كنند و پايگاه هاى خود را تخريب مى كنند ؟ امريكايى ها حتمأ فرار مى كنند . و يكتعداد امريكايى پرست ها و مزدوران انها با اين خبر ها مى خواهند خود و مردم را فريب دهند كه گويا امريكايى ها تا پنجاه سال ديگر هم نمى برايند .

>>>   خوبست که نداشته باشد تا اشرار ماوشما هم مطمئن شوند ومنتظر جنگ نباشند

>>>   من بار ها گفته ام که نام این سرزمین بلا کشیده در لیست امریکا تنها به پنسل نوشته شده و تنها تخته خیزی است برای حمله احتمالی به ایران همانند عراق.
آزاده

>>>   جنگ بالای ایران توسط عراق هشت سال طول کشید وبیش از چهل پنجاه کشور مستقیم ویا غیر مستقیم باعراق همکاری نمودند.این جنگ در زمانی انجام شد که انقلاب اسلامی ایران یکی دوسال از ان بیشتر نگذشته بود.آمریکا واروپا وشیوخ عرب خلیج فارس بادالرهای نفتی به کمک صدام رفتند ودر آخر این ایران بود که باتحریمهای آمریکا ودشمنان داخلی حتا یک سانتی متر از خاک خودرا از دست نداد وحزب بعث عراق در آخر تسلیم شد.امروز ایران باهمه تحریمها ونفود دشمنان و دولت عربگرایش کشوری بود که یک پایگاه امریکایی را باخاک یکسان کرد آمریکا خوب میداند اگر دست از پا خطا کند پوستش کنده میشودو رهبر ومردم ایران چنان مشتی بر دهان آمریکا بزنند که برای همیشه خط آمریکا در آسیای جنوب غرب برای همیشه کور خواهد شد.ایران افغانستان وعراق نیست ومنتظر یک اشتباه یانکی ها ومتحدانش است.این را بدانید امریکا چه با ترامپ چه بدون ترامپ چه با جو بایدن چه بی جو بایدن هرگز از افغانستان وعراق بیرون نخواهد شدمگر با لگد مردم این کشورها چون دولتهای عراق وافغانستان آمریکایی هستند واگر آمریکا در این دوکشور جاخوش کرده وبدلیل داشتن پشتوانه عوامل چوکی پرست ولاکچری وخوشگذران وعوامل سرسپرده ومزدور خود در این دوکشوراز افغانستان وعراق خارج شود وگرنه محال است..البته با توجه به زوال آمریکا واحتمال فروپاشی ان ممکن است حتا با با داشتن عوامل سر سپرده ومزدور از افغانستان وعراق مجبور به فرار شود//
داکتر عبدالرب اچک زیMD.

>>>   احسنت تقبل الله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است