رییس جمهوری که خاین بود
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۱    ۱۳۹۹/۸/۶ کد خبر: 165306 منبع: پرینت

یک نوجوان 15 ساله... با معلم دبیرستان خود که 40 سال سن دارد و 3 فرزند دارد که دو نفر از آنها بزرگتر از او هستند، رابطه نامشروع داشت!
بعد از اینکه شوهرش و اداره مدرسه از خیانت مطلع شدندو این یک رسوایی بزرگ بود ، معلم به مدرسه دیگری در همان شهر منتقل شد و دانش آموز به 170 کیلومتری شهر اصلی خود به یک شهر دیگر منتقل شد. 13 سال تا زمانی که پروفسور در سال 2006 از همسرش جدا شد و در سال 2007 با معشوق خود (دانشجوی خود) ازدواج کرد!
این دانشجوی بی اخلاق که از آغوش روابط نامشروع، پوسیدگی، خیانت و انحراف عجیب و غریب با یک زن متاهل در سن مادرش بیرون آمد، امروز رییس یک کشور شده است که سابقه سیاه استفاده از مردم را دارد و امروز او به ما درسهایی درباره "بحران" اسلام می دهد و می خواهد دین ما را تحقیر کند "روابط نامشروع" با او است!
این دانش آموز ناپاک به گسترش کاریکاتورهای مربوط به معلم بشریت که به انسان توحید، اخلاق، ارزش ها و آرمان ها را تعلیم می دهد، تشویق می کند.
هرمز تفضلی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فرانسه
کاریکاتور
نظرات بینندگان:

>>>   ذلت و خواری از این بیشتر؟

>>>   رییس جمهور فرانسه بسیار حسود است.

>>>   مسلمانها زود خشونت می کنند وفورا فرمان کشتن میدهند ، درتمام کشورهای اسلامی فقر عقب ماندگی ظلم تبعیض بی عدالتی حق تلفی وبد تر ازینها وجود دارد مسلمانهخا نمیتوانند باسایر ادیان زندگی کنند
درافغانستان سک ها وهندئوها نتوانستند زندکگی کنند درتمام کشور صرف یک یهودی وجود دارد > حتی برای هزاره ها که شاخه از اسلام هستند زندگی مشکل است
گیلگمش

>>>   به نظر دهنده دوم!
رییس جمهور فرانسه بسیار حسود است،به چه معنی؟
مقصد ات را نفهمیدم!
اگر زیاد تر تشریح کنی،خوش خواهم شد.

>>>   منظور من این است که او در پانزده سالگی با یک زن پیر آشنا شد و بعد با این زن پیر ازدواج کرد و به کمک او خود را به مقام های بالا رساند و رییس جمهور شد.
حالا نه تنها که این زن پیر نمرد و او دارای هشت زن جوان دیگر نشد،بلکه بعد از رییس جمهور شدن،یک زن پیر دیگر از آلمان نصیب اش شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است