عطا محمد نور: امرالله صالح را "غلام بچه" ارگ است
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۴۲    ۱۳۹۹/۹/۴ کد خبر: 165609 منبع: پرینت

گفته‌های یادداشت های امرالله صالح در برابر عطا محمد نور چالش برانگیز شده‌است.

آقای صالح در صفحه فیس بوک اش عطا محمد نور را نوشته است که پرونده ضخیمی درباره بندر حیرتان روی دست دارد که چگونه دارایی های مردم حیف و میل می شود.
اما عطا محمد نور هدف حکومت را به تلاش برای ترور شخصیت دیگران متهم می سازد و امرالله صالح را "غلام بچه" خطاب کرده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
غلام بچه
نظرات بینندگان:

>>>   خود عطا محمد نور چندی چیش خود را غلام بچه ارګ ساخته بود یادش رفته است

>>>   نمیدانم نسل جدید غلام بچه مشهور را می شناسند یا خیر؟
طوریکه بنده درصنف هشتم در کابل بودم و بعدا شنیدم که منزل غلامبچه واقع سه راهی کارته پروان ( خانه مشهوری بود که در واقع باغی بود،). غلام بچه که از ولایت شمالی کابل بود مردم کابل آنها ای که او را می شناختند از او حضر(ترس) داشتند چون به ارگ ظاهر شاه رفتنش آزاد بود ‌و می توانست دختران زیبا روی کابل را با خود درون ارگ ببرد.

>>>   اعطا گک اگر دارایی های مردم را حیف ومیل نکردی از چه هراس داری که دست وپاچه شدی

>>>   اگر کسی پیاز نخورده باشد مطمیئن است که دهانش بوی پیاز هم نمیدهد.

>>>   جناب آقای نور:خطاب نمودن کلمات نا بجابالای دیگران درشآن انسانهای عاقل نیست درین مورد توجه کنید به آیه13سوره القلم :عتل بعد ذالک زنیم ترجمه(کسانیکه متکبر وسرکشند واصل ونسب خود رابدیگران منسوب میسازند(حرام زاده اند)لطفآ به گقته های خویش دقت نمایید.
ع-ب-کابل

>>>   صالح و عطا هردو سرمایه دار هستند.
عطا صلاحیت و امکانات دوران جهاد و بعد جهاد را در دست داشت ، اما صالح از کجا سرمایه دار شد؟؟؟

>>>   مگر خودش‌ "آمر بچه" اشرفک است؟؟؟؟
آزاده

>>>   اقای مادامت القدرت از جمعیت هم رانده شده و از نظر مردم هم بنا بر اعمال فریبکارانه اش افتیده و به تنگ آمده.

>>>   همه جا دکان دزد و دزد و دزد است.
همه جا دزدی کردن دزدی کردن است.
تقلید از خواندن ظاهر هویدا:
همه جا دکان رنگ و رنگ و رنگ است.
همه رنگ و رنگ و رنگ میفروشند.
دل من به شیشه شیشه شیشه سوزد.
همه سنگ و سنگ و سنگ میفروشند.
حالا همه جا دزدان اند.آن که انتقاد میکند نیز دزد است و آن که مورد انتقاد قرار میگیرد نیز دزد است.

>>>   هههههههه
عطامحمد چور هم خودرا در جمله شخصیت ها حساب میکند.
بازهم ههههههههه

>>>   شکی هم نیست.
غنی لوگری است و بالایش اعتبار نیست.
از پدر و پدر کلان لین شان خامه بوده.
صالح هم بدک نیست ، باز به غنی که پیر و فرتوت است همین هم غنیمت است.

>>>   ناکسی گر از کسی بالا نشیند عیب نیست
چونکه خس درروی دریازیر دریاگوهراست
راستش دشمن به چهره های مختلف عرض اندام نموده اهداف شوم خویش را از هر راه ممکن وبه هر وسیله ای سهل واسان دنبال نموده پلان ها وبرنامه های راکه دارند حتما به منصه ای اجرا میگذارند اشتبتاه بزرگ مقاومت گران ان بود که دشمن و استراتیجی انهارا نشناختند واز روی غرور ونخوت همه نقشه های شوم واستعماری را ناچیز واندک شمردند وبالمقابل نیرو وقدرت خود را بیش ازان که بودند تخمین می نمودند به رفاقت ها ودوستی های ظاهری وگاهی به تعریف ها وتوصیف های دشمن فریب میخوردند بار ها از دوست ها شنیده ام که فلان قوماندان ویا مسول خارجی دوستم است !!! بیخبر ازین که رویه ودوستی انها پالتیک وسیاسی بوده هرگز چهره ای اصلی خویش را بشما نشان نمیدهند وقتی به هداف خوبش رسیدند دیگر نمبر شما را بلاک میکنند و هرگز شما را تحویل نمیگیرند چون انها وظیفه دارند که شما ویا دوستهای نزدیک واحیانا فرزند وبرادر های تان را به دام اورده وشما را ازراه وهدف اصلی تان منحریف میگردانند کسی شما را به هیچ صورت نمیتواند ملامت نماید چون دشمن بی اندازه بزرگ ومکار وحیله گر است ازینرو تا ایندم هم که مقاومت نموده اید افرین برشما قهرمان ملی ومارشال بزرگ واستاد ربانی واستاد مزاری وحاجی عبدالقدیر و رازق قوماندان و... همه را اینها نابود کردند یا این که شما را چندان خطر نمی شمردند ویا نوبت تان نرسیده بود کنون به شما رقیب های داخلی تراشیده ازین طریق بشما ضربه وارد نمایند
اگر غلام بچه اند ویا هر بچه ای دیگر مهم نیست انچه ارزش منفی زیاد دارد این است که درلباس دوست واشنا واز گروپ خودی ها امده واله ای دست اجانب ومزدور بیگانه هاشده به نیابت از دیگران میخواهند به بزرگان ما ضربه وارد نمایند برادران پنجشیر به گفتن غلام بچه ازرده نشوند ان غلام بچه بسیار بسیار باشرف وبا حیثیت بود نسبت وبه دیگر نوکران ارگ که اینها دشمن مشترک همه اند
حاجی ولایت خان صافی از کاپیسا فعلامقیم پاریس

>>>   أصلاً غلام بچه بوده و همان فعاليت را دارد

>>>   عطای چور نباید چنین بی ادبانه نطق کند
من وضعیت کشور را همیشه از ریش عطا ینجش میکنم
زمانیکه هکه چیز خوب باشد ریش عطا با ماشین صفر مقابل شده ووقتی کمی اوضاع طرف تشنج جاری باشد ریش عطا با ماشین 3 دست خورده ودرمجموع رابطه واندازه ریش عطاهمسان با اوضاع است

>>>   والله اگر واقعیت گفته شود از مارشال دوستم گرفته تا عطا محمد نور گلبدین خلیلی وغیره همه بدون امر باداران خارجی تان خود را تکان داده نمتوانید اگر یک انگشت تان به سوی امرالله صالح است چار انگشت تان به طرف خودتان است دا گز دا میدان بیاید در میدان غیر از چیغ زدن غرزند کاری از دست شما ساخته نیست مردم شما را خوب شناخته اند فریب شما را نمیخورند طناب شما بدست باداران است شما هم غلام پنجه های خارجی ها هستند.

>>>   اعضای دولت از زمان کرزی تا بحال به دست به خیانت زدند رشوت خورند چوروچپاول نمودن حالا به جان هم دیگر افتاده و شمشیر زهراگین را کشیده و. میخواهند یکدیگر را زخم بزنند در اینجا البته همه موفقیت از آن غنی خواهد بود چون او میخواهد مخالفین سیاسی خود. را یکی پی دیگر از صحنه سیاست دور نماید و اقای صالع را بهترین گزینه یافته که پروگرامهای خود. بالایش تطبق کند ، کسانیکه در طول ۲۰ سال گزشته صاحب قدرت و مکنت بود و میلونها دالر بطور غیر اخلاقی ذخیره نمودند خود. واولاد وحتی کسانیکه در قماش شان پاین وبالا میرفتند از این نعمت ها دنیای غرق ساختند حالا باید جواب بدهند البته تنها عطا محمد نور نیست که جواب بدهد کسانیکه مانند صالع ناصالع از پول های اوپراییفی استفاده نموده و قصر ها را بنا نموده باید هم جواب بدهد ،وای به حال شما دزدان که در هر ارکان بودید دست به چوروچپاول زدید و کوچکترین خدمتی به این ملت بیچاره ننمودید
عبدالله ریحان

>>>   خود عطا هم چندان سرخلاسی نیست

>>>   آقای نور مگر شما تا دیروز از همین تیم حمایت نمی کردید حالا یکی از ارکان بلند پایه این تیم را غلام بچه خطاب میکنید پس شما چی هستید؟
آقای نور به همه ما ملت مظلوم معلوم است که شما چقدر عواید گمرگ را چور و غارت کردید و همین قسم آقای اسماعیل خان عواید گمرگ ولایت هرات را بس است دیگه هر وقت دولت به نفع شما بود خوب است هر وقت خواست از شما باز پرس کند بد است زمان آقای کرزی گذشت که گفته بودن چور کنید و در کشور خود مصرف کنید ولی شما بر عکس چور کردید در خارح مصرف رسانید در بلند منزل های دبی و اروپا سرمایه گذاری کردید شرم باد بر شما که خود را رهبر ومجاهد خطاب میکنید چی داشتید و حالا چی ندارید از برکت جهاد.
این جهاد شما چند وی جواب داده است
ده وی صد وی یا هزار وی؟
چی قسم جهادی بود که تنها به پول های شما برکت داد نه به عزت و شرافت شما بر عکس انسانیت را از شما گرفت عجب جهاد ی بود این جهاد شما خدا لعنت کند شما انسان های کثیف را که به چشم یک تعداد از انسان های بیسواد که دنباله رو شما بودن فرشته های نجات افغانستان بودید.
ولی حالا آن زمان گذشت و نسل جوان شما را نمی پذیرد دیدید که اسماعیل خان خود را کانیدای کرد همرای آقای سیاف ولی از ولایت هرات که زمانی امیر عمومی بود صد رای هم نیاورد شرم باد بر شما غارت گر ها به امید آن روزی که شما را به پشت میله های زندان ببینند مردم شریف و مظلوم ما.
زنده باد انسانیت
مرگ بر ظالم و چپاولگر.
ضیائی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است