در جلسه امروز امرالله صالح چه گذشت؟
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۰    ۱۳۹۹/۹/۵ کد خبر: 165613 منبع: پرینت

جلسه پنجم قوس ۱۳۹۹ مطابق به ۲۵ نوامبر سال ۲۰۲۰:
حمله تروریستی برمردم علم پرور و صلحدوست بامیان را محکوم می نمایم. همه ای جنایت کارانی که این حملات را انجام میدهند روزی در برابر ملت افغانستان شرمسار و روی سیاه هویدا خواهند گردید. من به عدالت الهی و اراده مردم ما برای پیروزی در برابر گروه جهل و خشونت باور دارم.

اول: در بیست وچهارساعت گذشته کابل گواه یک حادثه تروریستی بود که ماین مقناطیسی در موتر یکی از منسوبین نصب گردیده بود. خوشبختانه تلفات نداشت. به غیر از همین حادثه چیز دیگری گزارش نشده است. اگر شما فکر میکنید که این معلومات نادرست است لطف نموده نظر بدهید.

دوم: من دیروز از بنبست در دوسیه دانشگاه کابل یاد آوری نموده بودم. خوشبختانه بنبست شکست و بازهم فرد دیگری دستگیر گردید. از بخش مطبوعاتی ما خواسته ام که جزییات را در هماهنگی با ریاست امنیت ملی با مردم شریک سازند. خوشبختانه در بیست وچهار ساعت گذشته ۹ نفر از تروریستان طالب و طالبان داعشی در اثر انجام ۲۴ عملیات مشترک در سراسر کابل دستگیر گردیده اند. در جلسه امروز مرور اجمالی بر سوابق و فعالیت های جنایت کارانه هریک صورت گرفت. پولیس پر افتخار کابل نیز چهار عملیات موفق در دستگیر دزدان – چپاولگران و باج گیران داشتند که جزییات را بخش مطبوعات با شما شریک خواهند ساخت.

سوم: در جلسه شش و نیم امروز ۹ نفر مهمان از جامعه رسانه ای افغانستان با ما بودند. محترم ها هر یک لطف الله نجفی زاده – مجیب مهرداد – شریف حسنیار – حامد حیدری – نجیبه ایوبی – ذکی دریابی – جیلانی زواک – دانش کروخیل و عابد احساس تشریف داشتند. خواست اساسی آنها دسترسی و ملاحظه ثبوت – شواهد و مدارکی است که دولت در دوسیه تحقیقات مرتبط به شهادت یما سیاوش در اختیار دارد. محتویات دوسیه با رسانه های محترم شریک ساخته شد و از آنها خواهش نمودیم که نشر متباقی مسایل مطروحه در جلسه را با مدنظرداشت ملاحظات محرمیت میتوانند بنویسند ولی ثبت صدا و تصویر وجود نداشت. بخش هایی از جلسه کاملا سری بود و ما بر اساس اعتماد بر مطبوعات مسوول و با تعهد افغانستان از آنها خواهش کردیم نشر نکنند. انشالله. مهمانان با چهارچوب کاری جلسات شش و نیم از دید مدیریتی – استراتژی اقدام - هماهنگی حضوری و رخ در رخ – حس استعجالیت و رسیدگی به موقع به مسایل و روش های پیگیری پرونده ها و وظایف معلومات اولیه ولی دست اول بدست آوردند. امید است شک آنهایی که هنوز فکر میکنند جلسات شش و نیم بیشتر اعلامیه و خیال پردازی ها برای تبلیغات است رفع گردد.

پنجم: حمایت مردم و رضایت جامعه از کارکرد های جلسات شش و نیم در بیست و چهارساعت گذشته ۷۹ درصد – سه درصد رکیک گویی و دشنام و ۱۸ درصد هم حاوی اطلاعات و معلومات هایی است که نیاز به پیگیرد دارد. ما به تمام نظریات شما ارج قایل میشویم و مسایل قابل پیگیرد را بصورت منظم به ادارات ذیربط هماهنگ می سازیم. مطمین باشید. همیشه اواز بلند داشته باشید و پیام تان را به ما به هرطریقی که برایتان آسان و راحت است برسانید.

ششم: از حمایت نماینده گی اروپا در کابل که از تلاش های جلسات شش و نیم در امر مبارزه با جرایم و فساد استقبال کرده اند سپاس می نمایم. جامعه اروپا مشخصا از دخیل سازی مردم در یک چوکات موثر وکارا درین برنامه اظهار خوشبینی کرده خوش آمدید گفته اند. عکس اعلامیه نمایندگی اتحادیه اروپا را در همین صفحه شریک خواهیم ساخت.

هفتم: برای بار اول پس از آنکه توانستیم جرایم غیر تروریستی را به حد قابل ملاحظه مهار نماییم از مردم – آنهم بصورت منظم و مدیریت شده – خواستیم برداشت و معلومات خود را از شبکه های تروریستی با ما شریک سازند. یک دوسیه منظم حاوی هشتاد و هشت نفر از اعضای هسته های خوابیده تروریستان در کابل به ریاست امنیت ملی کابل تحویل داده شد. البته این فهرست نیاز به انکشاف دارد تا قابل اقدام گردد. از تمام مردم شریف کابل که در تهیه این دوسیه با ارزش با ما همکاری کردند سپاس می نماییم.

هشتم: ریاست امنیت ملی و پولیس کابل سر از امروز در موتر های خاص در نقاط مختلف کابل وسایط مشکوک را تلاشی خواهند نمود. این ابتکار بخاطر تقویت پوسته های ثابت است. گزمه های سیار با استفاده از موتر های تحت پوشش صورت خواهد گرفت و تمام اسناد لازمه بخاطر اینکه سو تفاهم ایجاد نگردد ترتیب داده شده است. قوماندانی امنیه کابل و ریاست امنیت ملی کابل در نتیجه هماهنگی حضوری و رخ دررخ مطمین است که این ابتکار میتواند تا حد زیاد در تردد تروریستان و مجرمین اخلال ایجاد نمایند. اگر با چنین گزمه ای برابر شدید همکاری کنید.

نوت اول: قرار است جلسه دوم میثاق امنیتی را برای ولایات روز شنبه از راه دور برگزار نماییم. اگر شما در ارتباط به ولایات بلخ – هرات – ننگرها – خوست – تخار – بغلان – کاپیسا و سمنگان گفتنی هایی دارید در شماره های واتسپ که درج این اعلامیه است پیام بگذارید. هر قدر اطلاع تان پخته و قابل اقدام باشد به همان اندازه نهاد های ذیربط وادار به اجراات خواهند شد.
+93730100900
+93730600700

نوت دوم: اگر اعضای محترم ولسی جرگه و یا مشرانو جرگه خواهان اشتراک در جلسات شش و نیم باشند و یا خواستار دسترسی به میثاق امنیتی کابل – حوزات کابل و یا ولایات باشند به آسانی میتوانند بدست ارند. اول بخوانید بعد واکنش نشان دهید.

نوت سوم: عفت کلام و ادب در هرحالت و شرایط بخش اساسی کرکتر من بوده و به آن افتخار می نمایم. توسل به ادب بلند و پایین نرفتن در لحظات حساس و پر تشنج محک قوت آدم های در صحنه است. کلماتی که می نویسیم و بیان می کنیم ژرف و سطح شخصیت ما را به نمایش میگذارد.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
جلسه امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   اقای صالح توافتخارماهستی ،مابتو میبالیم.
عاقل

>>>   خدا قوت که با همین انرژی پیش بروید.

>>>   امید واریم تهدیدات وناراحتی و اخم کردن افراد زور گو و قدرت مند در اراده وتصمیم شما در امر نظم و امنیت نه تنها در کابل که در سراسر افغانستان خللی ایجاد نه نماید همان طوری که باور دارید و با ور داریم نظم و امنیت خواسته تمام مردم افغانستان است بجز افرادی که از آب گل ماهی می گیرد این روزها متوجه هستیم که یک عده افرادی که ریگی در کفش خود دارد که نظم و امنیت بر اساس قانون را به زرر منافع خود میداند دست بکار شده شروع به تخریب متصدیان و مجریان میثاق امنیتی ومخصوصا شخصی شما می کند اما آقای صالح خدا را شکر دیگر دست زور مندان و سود جویان و متملقین آنان روشده است و مردم مخصوصا جوانان کشور آگاه شده منافع ملی کشور را از منافع اشخاص هر که باشد تشخیص می دهد و می داند که خوب است و که بد و حتما اگر نهادی باشد که در راستای منافع ملی کار کند مردم ازآن حمایت خواهد واگر مطمئن گردد که صدایشان به جای می رسد باصدای بلند خواهد گفت خواست ما در مرحله اول امنیت و نظم و عدالت بدور از هر حیث و قید است

>>>   زحمات شما درین شرایط بی نهایت تاریخی قابل افتخار است ، شما همچنین مردانه به پیش بروید دشمنان شما دشمنان مردم افغانستان اند و شکست افتضاح آوری خورده اند . سلامت و پیروز باشید .

>>>   امرالله کم هر روز پی هم تصامیمی می‌گیرد که هیچ کدام آن هم تا حال تطبیق نشده و نمی‌شود. اشرف غنی تربیه شده سی آی ا این جوان قدرت طلب را مثل دستمال جیبش استفاده میکند و توسط وی کوشش می کند که تمام اشخاص و نیرو های ضد طالب و داعش را سرکوب کند و راه را برای آمدن طالب باز سازد. اگر نیرو های شد طالب مسلح باشند طبعا در مقابل طالب مبارزه خواهند کرد، اما اشرف غنی مدیر پروژه طالب سازی حزب جمیعت و جمیعتز ها را توسط خودشان نابود کرد اول با وعده پول و مقام دادن به عطا محمد نور ربانی را زد و عبدالله را منزوی ساخت حالا توسط این غلام بچه به قول استاد عطا نیرو های نظامی جمیعت را سرکوب میکند. این خود نمآئی ها و کلان کاری های امرالله گک به هیچ جآئی نخواهد رسید فقط خودش قبر خود را می کَنَد.

>>>   آقای صالح
جد اقل یک نفر را که در ارتباط با ماین مقناطیسی دستگیر کردید نشان دهید ؟
موتر یما سیاوش در پارکینگ بانک بمب گذاری شده ، و در ساحه با ریموت کنترول انفجار داده شده ، در غیر این صورت شما ثابت کنید که طرح از داخل حلقه مشخص نبوده؟
شما اتهام بستید که وکیلان پارلمان در فساد دست دارند ، اگر راست میگوئید پس اسناد را با پارلمان شریک کنید و وکیل های فاسد را به دادستانی معرفی کنید.
بخش مطبوعاتی شما چرا جزئیات را از طریق رسانه های تصویری شریک نمیکنند؟؟؟؟
ظاهر داعی استاد داعشی دانشگاه کجاست؟؟؟
رهبر شاخه خراسان داعش کجا است و چرا در تلویزیون اعترافات اش نشر نمیشود؟؟؟؟
چند بلند منزل خود سر را تا به حال ویران کردید؟؟؟؟؟؟
چند پلان و طرح برای سینما پارک تا حال ارائه شده؟؟؟؟
چه تدابیری برای حل مشکل گره های ترافیکی اتخاذ شده؟؟؟
یک طرفه گذارش میدهید اما سوالات را جواب نمیدهید.

>>>   اگر 10 نفر باصلاحیت این نظام مانند شما فعال و بااحساس باشند مطمیناً که افغانستان به زودترین فرصت آباد خواهد شد شماموفق باشید جناب رییس صاحب.
ذبیج الله باشنده کابل

>>>   خداوند شمارا نصرت نصیب کند
ذبیح الله باشنده کابل

>>>   در حکومت موقت منهای غنی و ملا هیبت که باید نباشند هیچ دوتابعیتی و هیچ داماد خارجی نباید وجود داشته باشد.

>>>   سلام خسته نباشی پیشنهاد میکنم که برای دستگیری مجرم عمه بزارید یعنی یه نفر مامور با پول مومباسا تو خیابان راه باره مجرم وسوسه شه

>>>   جناب معاون صاحب اول شما افتخار ماهستی یک پیشنهاد دارم به خاطر دستگیری مجرمین یک مقدار انعام درنظر بگیرید زودتر دستگیر میشود
نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است