این دایرۀ شیطانی خبیثه
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۳۹۹/۹/۱۰ کد خبر: 165649 منبع: پرینت

بنگر و خوب و دقیق بنگر ای هموطن وطن دوستم، که این دایرۀ شیطانی خبیثه را چگونه در چرخیدن نگه می دارند و باهر چرخشش برچشم این ملت خاک می پاشند و آرزوی حبس شده در قفس سینۀ ملیون ها انسان را محو می کنند و حاکمیت جانی، خائن، گماشتگان بیگانگان و دشمنان آسایش و آرامش مردم را توسط گروه معلوم الحال با استفاده از هر فرصتی میسر می سازند.
لطفاً به لیست نامزدان هیأت رهبری شورای عالی صلح انتخاب عبدالله عبدالله ژیگلوی قرن وسطی نظر اندازید و آیندۀ وطن تان را خود حدس بزنید.
عبدالرسول سیاف
حامد کرزی
گلبدین حکمتیار
کریم خلیلی
حامد گیلانی
پسر صبغت الله مجددی
سید اسحق گیلانی.
از بین این همه سیاهی ها، تاریکی ها، مصلحت گرایی ها، کرنش، نرمش و سازش ها جوان در مقام ارشد حکومت با قاطعیت و جدیت مردانه وار در برابر گروه خفاشان و گرگان وحشی به ارادۀ صادقانۀ تطبیق قانون و مؤاخذه و بازپرس برخاسته.
این جوان شجاع و بی هراس، امرالله صالح، که در ایفای وظیفۀ مقدس با سر خود بازی می کند و حیاتش جداٌ در خطر است و حتی بیم آن می رود که اشرف غنی برای بقای قدرت خود جلو اقدامات شجاعانه و وطن پرستانه اش را بگیرد و یا معزولش کند. گرگان وحشی خون آشام زور مندان متنفذ «به گفتۀ عطای نور قوماندانان متنفذ جهاد مدافعین خط اول جبهات» و نوکران شان در ولسی جرگه دندان های کثیف آلوده به خون خود را تیز و آشکار کرده اند.
اگر عدالت می خواهی، تحقق آرزوی تان را برای تطبیق قانون به دل می پرورانی و شکست و ریخت برج و باروی ستمگران می خواهی پس بیا و کنار مبارزین واقعی چون امرالله صالح بایست و حمایۀ شان کن و ثابت کن که این ملت عقلانیت شناخت صادق و خاین را دارد.

محمد عارف عباسی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دایرۀ شیطانی
نظرات بینندگان:

>>>   این آدم هایی را که اشرف غنی منحیث اعضای شورای صلح پیشنهاد کرده است،هیچکدام شان نمیخواهند که خودشان اعضای شورای صلح باشند.
نه کرزی و نه گلبدین و نه سیاف و نه دیگران.
حالا اشرف غنی میخواهد که بزور بالای اًنها بقبولاند که باید اعضای شورای صلح شوند.
از همین خاطر اتحادیه اروپا را واسطه قرار داده است که از داکتر عبدالله بخواهند که شورای صلح را تکمیل کند.
داکتر عبدالله لب و رویش کشال نزد کرزی رفته و گفته که اشرف غنی میگوید که من و خودت نزد سیاف برویم و او را نیز وادار کنیم که شامل شورای صلح شود.
لب و روی کرزی نیز کشال،مجبور شد که همراه داکتر عبدالله نزد سیاف بروند و او را نیز وادار کنند که شامل شورای صلح شود.

>>>   جناب عباسی صاحب
تا جائیکه من میدانم شما هم در لست شورای عاای صلح قرار دارید فقط منتظر اعلان نهایی باشید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است