دیدار پنهانی خلیلزاد با غنی و وردک و احدی در کابل
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۵    ۱۳۹۹/۹/۱۰ کد خبر: 165662 منبع: پرینت

زلمی خلیلزاد بطور پنهانی به کابل آمد.

وی با اشرف غنی دیدار کرده و از او خواست که چند ولایات جنوب را به دسترس طالبان قرار دهد تا مذاکرات صلح ادامه یابد.
اما غنی پافشاری کرده و خلیلزاد با ناراحتی به آمریکا رفت.

زلمی خلیلزاد قبل از رفتن به آمریکا، با فاروق وردک و انورالحق احدی دیدار پنهانی داشته و دیدار با این افراد دوساعت بطول انجامیده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   اصیل امریکایی ها به اندازه خلیلزاد دو تابعیتی در حق مردم و کشور ما خیانت را انجام نداده اند که خلیلزاد از جلسه بن تا امروز در حق ملت و کشور ما خیانت را مرتکب گردیده هنوز هم در صدد کمک رسانی به طالبان دشمنان جاسوسان پاکستان اله دست انکشور و ضرر رسانی به ملت مظلوم افغانستانی است دیگر نه روی ابرو پیش ملت ما دارد و نه اعتبار و باور به سخنان عوام فریبانه ان نزد ملت ما نبوده و نیست همین خلیلزاد هم امریکا را بد نام کرد و هم کشور و مردم ما را به عذاب و بد بختی دچار کرده است .

>>>   مير رحمان رحمانى روند سبز را شبكه استخبارتى ناميده برنامه ميثاق امنيتى را خلاف ارزش هاى جهاد و مقاومت ميداند.
مير رحمان رحمانى كه خود شهروند قبرس ميباشد نمايده مردم در پارلمان كشور نيز است وى بيش از ١٠٠ مليون دالر از دولت افغانستان قرضدار ميباشد, رحمانى از درك قرار داد ها با ناتو و امريكايى ها يك دالر هم ماليه پرداخت ننموده.
ﺑﻪ اﺳﺎﺱ ﻣﻌﻠﻮﻣﺎﺕ سرمايه وى بيش از ٧٠٠ ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ دالر ميباشد.

>>>   اگر شما طالبان را جاسوس ميناميد ، پس اشرف غني را كه خائن ، جنايتكار ، بيدين ، دست نشاندهء كفار و مشركين اشغالگران را چه گفته تأئيد مينمائيد

>>>   عمر ننگین خللزاد بپایان رسیده است این جاسوس مزدور بی غیرت را از افغانستان اخراج کنید

>>>   فاروق وردک ایزک است.

>>>   گزارش موثق میرساند که در جریان دوسال پروسه صلح امریکا با طالبان اقای خلیل زاد از طریق استخبارات پاکستان ۳۵ میلیون دالر رشوت حاصل نموده است تا طالبان را بزرگ نمایی نماید و در جهان مطرح سازد تا جنگ افغانستان داخلی ثابت گردد و پاکستان ا تهامات خارج شوند. طالبان هم چنان به آقای خلیل وعده سپرده است تا ریاست جمهوری را بعد از پیروزی طالبان بوی تفویض میکنند.
رجامند

>>>   میر رحمان رحمانی از بگرام پروان است

>>>   خلیل زاد دیگر از صحنه خارج شده و یک فرد متقاعد است.
حرف خلیل زاد نه وزن دارد و نه حجت است.

>>>   مردم افغانستان دیگر عار دارند به خلیل زاد بد ذات حتی سلام ساده بدهند.
این اجنت شخصیت مکروه امریکا یعنی دونالد ترامپ رییس مختومه ایالات متحده امریکا.

>>>   هویداست که مافیا ثروت وقدرت گلون پاره میکند منافع اش در خطر قرار گرفته است حال که جناب امر الله صا لح دارد گوشه از گند اینها را افشا میکند لرزه به قامت اینها میافتد

>>>   این یک درک مستور مردم دارای سواد سیاسی ما بود و است که طالبان با رهنمایی پاکستان خواهان باز پس گیری قدرت مطلقه را در افغانستان به روش امارتی دارند و اگر این تمامیت خواهی شان که هدف اساسی وایدولوژیک ازان پیشبرد و استقرار سلفیت به شیوه ای القاعده است ازراه این مذاکره به دست شان نرسد کم از کم ولایات جنوب را تحت اختیار بگیرند تا دریچه برای استیلای کل افغانستان برایشان آسانتر گردد . اما این تجزیه افغانستان است که مردم وطن پرست کشور به هیچ صورت آنرا قبول و تحمل نمیتوانند و جنگ داخلی در اعلی علیت خود شعله ور میشود و جنگ نیابتی هم تیزتر و خانمان سوز تر از حال به خاطر بگیرید که طالبان خود ظرفیت دولت داری و نظام پروری را ندارند که به شیوه فدرالی پیش بروند و نتیجه ای کلی جنگ و تباهی است .

>>>   از سال دو هزار و یک یعنی دربیست سال گذشته،دولت ها در افغانستان اکثراً با روسای جمهور و یا وزیر خارجه ویا وزیر دفاع امریکا رابطه داشتند و اگر رشوت و تحفه و غیره هم میپرداختند،از پول خود آنها به آنها میپرداختند.
اما معاونین و اعضای پارلمان و غیره که از امریکا به افغانستان می اًمدند،چندان مورد توجه روسای جمهور افغانستان نبودند و اگر هم بود،کمتر بود و چندان رشوت برای آنها پرداخته نمیشد و آنها بعضی اوقات روسای جمهور افغانستان را اخطار میدادند که چنین میکنیم و چنان میکنیم،اما مورد توجه قرار نمیگرفتند، چون رابطه شان با مقامات بالایی مستحکمتر بود و میدانستند که اینها چیزی کرده نمیتوانند.
اما همین افراد نا راضی از دولت افغانستان را ،پاکستان مورد حمایت قرار میداد و به آنها تحایف و رشوت های زیادتر میداد تا از پالیسی پاکستان در کتگره امریکا پشتیبانی کنند.
حالا هنوز معلوم نیست که در دولت جدید امریکا کدام مقامات دولت بارک اوباما با پاکستان ارتباط گرمتر داشتند و دوباره در تشکیل کابینه جدید جو بریدن شامل شده اند.
البته خود جو بایدن نیز ازین روند جدا نیست.

>>>   نمیشود باور کرد که خلیل زاد بتواند سفر مخفیانه داشته باشد چون همه تحرکات وتردات ان توسط سازمانهای مخفی کشورش زیر کنترول است وشاید بگویم اگر چنین سفری صورت گرفته به دستور قصر سفید وسایر بنیاد های رسمی انجا به وقوع پیوسته وهمیشه زیر ذره بین انها قرار دارد همچنان نباید قبول کرد که هر انچه خلیل زاد پیشنهاد نماید غنی خان اراده وصلاحیت رد ان را داشته باشد مثال بسیار خوب این موضوع رهای ۵۵۰۰ زندانی طالب بود که چند روزی تمثیل نمودند که به هیچ صورت محبوسین را رهانمیسازند!!!
حتی بجای ۵۵۰۰ محبوس ۵۵۵۰ طالب جنایت کار را با هدایا ولباس های جدید به صفوف جنگ روان کردند تمام تصمیم های ساختگی وتصنعی اینها را از همین قیاس نماید
حاجی ولایت خان صافی مقیم پاریس

>>>   به این پرسش من پاسخ بدهید اگر شما صاحب این سرزمین هستید چرا حتی نام یک نهاد دولتی به زبان پاریس دری نیست ؟؟ به انگلیسی است به هندی است به فرانسه ای است به عربی است اما به زبان پارسی دری اجازه نیست چرا ؟؟ چرا نام اسناد نا ملی تان به زبان ها رسمی تان نیست انگلیسی است عربی است فرانسه ای است هندی است کسی میتواند پاسخ درستی بدهد ؟؟؟
میهنی

>>>   امریکا غلام های نکتاهی دار دزد قومپرست و مفسد خود را با غلام های ریشدار جاهل و عقبگرا تبدیل میکند تا همان اهدافش را که گروه اولی پیش برده نتوانست گروه دومی بپیش ببرد۰ استراتیژی امریکا مثل سابق پا برجاست فقط تاکتیک او تغییر میخورد۰

>>>   میهنی،
بخاطریکه فاشیزم اوغانی که توسط استعمار انگلیس بقدرت نصب شده از زبان فارسی میترسد و در مقابل آن عقده عقارت دارد چون میداند مالک اصلی این سرزمین فارسی زبانها هستند نه ناقلین کوه سلیمان چوچه های استعمار انگلیس۰

>>>   دریایی می نویسد: طلوع نیوز به اسنادی دست بافته که اجمل احمدی بخاطر گرفتن رای از پارلمان، بیش از ۱۰۰ تن از نزدیکان وکلا را با معاشات هنگفت بالاتر از یک‌لک و دولک افغانیگی استخدام کرده است. این درحالیست که این آقا ده‌ها کارمند این بانک را در روزهای گذشته منفک و بی سرنوشت ساخته است.
آیا این تامی فاسد مستحق رای مردم خواهد بود؟

>>>   تکتیک های پیشرفته وموثری که استادان امریکائی برای کارمندان امنیت ملی ما آموزش داده اند :
برای اینکه فعال ومبتکر وپرتلاش ومخلص حکومت معرفی شوید وبتوانید پول بیشتر ومقام بالاتر بدست آورید از تکتیک های ذیل استفاده نمائید :
- یک نو جوان از فامیل فقیر وتهی دست وبی سرنوشت وبیکاروخسته از زندگی را پیداکنید برایش توصیه کنید که از طریق رسانه هابگوید: فلان مولانا دروزیرستان پاکستان برایم تریننگ داد که بیایم درافغانستان وحمله انتحاری انجام دهم ، آنها برایم گفتند درکشور شما اسلام درخطر است خارجی ها امده اند، منهم فریب خوردم وقبول کردم ، اما زمانیکه می خواستم حمله را انجام دهم توسط پرسونل همیشه بیدار امنیت ملی دستگیر شدم،،
برای آن جوانک بگویئد واسکت را ما از تحویل خانه خود برایت تهیه میکنیم وتو به نسبت کم بودن سن زندانی نمیشوی ترا شامل پرورشگاه میسازند برایت نان 24ساعته ولباس میدهند ،درضمن جیب های مارا هم پر از دالر میسازندوچوکی بالاتر بما میدهند هردوی ما سود میکنیم هم تو وهم ما،
وقتی ترا از تلویزیون ها نشان دادند مردم باور میکنندکه براستی امنیت ملی ما شمشیر زده است ،
- وقتی اشرار ترورست وآدم کُش برهبری آی اس آی چندین حمله خونین انجام دادندوشما که قادر به دستگیری وشناسائی شان نیستید یک زندانی را از محبس پلچرخی بیاورید واز طریق تلویزیون بر ای مردم نمایش دهیدبگوئید اینه همین آدم بود دسگیرش کردیم، واو هم فرصت ندارد که بگوید شما دروغ می گویئد یا شاید او هیچ نداند که هدف از تصویر گرفتن شما از او چیست؟ با این کار بازهم مردم فکر میکنند که شما یک کمپنی خصوصی نه بلکه یک اداره فعال ملی هستید !!
- هرزمانی داغشیان جنایت کار وحشی چندین طفل معصوم وعالم دینی ومردم ملکی را درخون غرق ساختند چون شما آنقدر کفایت ودرایت ندارید که عامل را شناسائی ودستگیر کنید یک عرب هیچکاره ومفسد وبیکاره را از کدام جائی بگیرید وآنرا معرفی کنید که این ابو فلانی مسئول داغش در براعظم آسیا افریقا اروپا وحتی سیاره مریخ ومشتری بود!! کارمندان همیشه بیدار ما آنرا شناسائی ودستگیر کردند!!
- برای اینکه مردم وادارات دولتی وخصوصی را رافریب دهید ومسئولیت را از دوش خود بردارید برای تمام دکانداران مارکیت ها کراچی وان ها ادارات دولتی خصوصی ، نمایندگی های خارجی پارلمانی ها دانشگاه ها دست فروش ها مکتوب بنویسید که شما درخطر هستیدمتوجه خود باشید، نگوئید که ما نگفتیم !!
اگر تصادفا کاری شد آن وقت همه میگویند امنیت ملی گفته بود!!
واگر نشد کی است که از شما پرسان کند چرا دروغ گفتید یا کجاست اسناد کشفی تان ؟؟
- برای مصروفیت خود وایجاد چشمه عایداتی برای خود واقارب و دوستان خود کسی را که هیچ رابطه وعلاقه به طالب مالب تدارد را زیر تعقیب بگیرید بگوئید مشکوک است! حالا برای تعقیب او برای فلم ساختن ، برای تخریب وتو هین او برای اجرای جرم جهت چسپاندن به او تعداد بیشمار افراد را استخدام کنید واز پول های بی حساب وبیشمار امریکا حد اعظم استفاده را بنمادئید مثلا پول نوکریوالی بیست وچهار ساعته شما پول کرایه موتر پول استخدام افراد جهت همکاری پول اعاشه وصد ها نوع استفاده دیگر !
حالا که آن فرد هیچ نوع رابطه با طالب نداشت خود شما با استفاده از داغشی های ارتباطی جنایاتی انجام دهید و بپای آن فرد بچسپانید و افرادی که شما بنام همکار استخدام میکنید چون برای شان پول میدهید حاضر به هرخلاف کاری هستند ازان ها هم استفاده کنید
درآخر آن فرد ترورست وطالب دشمن معرفی میشود وشما منحیث کارمند فعال وظیفه شناس تقدیر میشوید ترفیع میگیرید وبه چوکی بالاتر مقرر میگردید ،چون حکومت شما مفسد ترین اداره درجهان است ،
- هرگاه اشرار وترورست ها ی جنایتکار عربی پنجابی وطالب بالای یک محل دولتی حمله کردند شما که توان وجرئت مقابله با آنهارا ندارید از تکتیک عقب نشینی استفاده کنید، این کاربرای شما دونوع فایده دارد
اول جان سالم بدر می برید، دوم هرچه امکانات دولتی را فروخته ودزدی کرده بودید حالا بنام ترورست ها مجرا میشود ،
از طریق رسانه ها بگویئد برای حفظ جان مردم عامه دفاع نکردیم وعقب نشینی کردیم! کی است که از شما بپرسد اگر اینقدر جان مردم برای شما مهم است چرا باردوم عملیات کردید ؟
- برای اینکه سکتور خصوصی هم انکشاف نماید ودرامدی داشته باشد باید شما که نمونه ای از انسان های بی مسئولیت وبی حس متکبر واستایلی وپُک بشمار میروید طور مداوم به روسپی خانه های شهر مراجعه کنیدواز پول های بی حساب وبیشمار امریکائی مصرف کنیدچنانچه موسسه ایشیا فوندیشن هم بعد از سروی این موضوع را از طریق رسانه ها رسما اعلام کرد ! مقام های بالاتر باید درشهر نو کابل به جهت این موضوع هوتلی داشته باشند وهم بر ای اینکار سفرهای به کشورهای همسایه شمال انجام دهند
- هرکسی اگر بشما گفت: بالای چشمت ابروست به او اخطار بدهید وبگوئید :
من درامنیت هستم برایت دامی میسازم ،

>>>   میهنی،
بخاطریکه فاشیزم اوغانی که توسط استعمار انگلیس بقدرت نصب شده از زبان فارسی میترسد و در مقابل آن عقده عقارت دارد چون میداند مالک اصلی این سرزمین فارسی زبانها هستند نه ناقلین کوه سلیمان چوچه های استعمار انگلیس۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است