غربی ها! آنچه کاشتید، همان را درو میکنید
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۴    ۱۳۹۹/۹/۱۳ کد خبر: 165679 منبع: پرینت

بدون شک آنچه زیرنام افراطیت اسلامگرا در فرانسه و در مجموع در کشورهای غربی میگذرد... سیاست یک بام دوهوا است یعنی اگر خانه خود را به آتش کشیدید و زیر ساخت های وطنت را نابود نمودید؛ دموکرات و آزادیخواه گفته میشوید و اگر از دیگران را یعنی غربی ها را به آتش کشیدید و اینکشورها را گویا ناآرام ساختید؛ تروریست نامیده میشوید.

با اینکه کشتن و سربریدن یک انسان آنهم بخاطر دین و عقاید تحت هر عنوانی که بوده باشد یک جنایت بشری حساب میشود و به هیچ وجهه قابل حمایت نبوده و نیست و شباهت به گرگان درنده دارد که از خوی و بوی انسانیت محروم است، ولی آنچه در فرانسه و بسیاری از کشورهای غربی و امریکا بارباری اتفاق میفتد و یک فرد تروریست زیر نام دفاع از دین و عقیده اسلامیت انسان های بیگناه را میکشند و سر ها مبیرند و به گلوله مییندند، بدون تردید ریشه اصلی این همه جنایت بقول معروف "خود کرده را درد است نه درمان" برمیگردد به سیاست های نادرست این کشور ها در قبال مداخلات بیشرمانه شان زیر نام تامین دموکراسی و حقوق بشری در نقاط جهان، تحمیل این تفکر خام توسط فروخته شده های این کشورها خود سبب رشد و انکشاف ترویزم در این کشورها میشود که سال های سال روی خوشی را نبینند.

مثلا فردی که سر یک معلم را از تن اش در فرانسه جدا کرد یک چیچینی تبار کشور روسیه بود که چندین سال قبل با خانواده اش به فرانسه پناهنده شده بود و شهروندی فرانسه را نیز کسب کرده بود. اینها چه کسانی اند؟

اگر یاد شما هموطنان بوده باشد وقتی جنگ داخلی در قفقاز اغاز گردید اکثر کشورهای غربی به دفاع از این جنگ برخاستند و حمایت خویش را بنام آزادیخواهان کشوری بنام "امارت کشور آزاد قفقاز" اعلان کردند و گویا به دفاع از ارزش های اسلامی این منطقه برخواستند؛ کشورهای غربی خاصتا فرانسه و انگلیس ووو هم یکی از این کشورها بود.

همانطوریکه روزی به دفاع مردم افغانستان که گویا دین در خطر است شتافتند که تا امروز مردم روز خوشی را ندیده اند و زندگی شان تیره و تار شد و حتی تعدادی هنوز گاهی و ناگاهی از این دوره به افتخار یاد آوری میکنند. این سناریور را نیز در خاک روسیه تکرار کردند و منطقه را بنام دفاع از دین و آزادی اسلام به خاک خون کشیدند؛ سر ها بریده شد و جنایت بشری بیداد میکرد و برای کشتن یک روس یا طرفدار دولت انعام درنظر گرفته شده بود. اما زمانیکه آهسته آهسته بعد از استقرار حاکمیت دولت روسیه در این مناطق آن آدمکشان ماهر ساحه را به خود تنک دیدند بسیاری های شان به شکل غیر قانونی به کشورهایی چون ترکیه – انگلیس – فرانسه – آلمان - امریکا.... فرار کردند و حتی از اینها نظر به سایرین استقبال گرم به عمل آوردند.

بسیاری از اینها به حدی جنایت شان سنگین بود که امکان زندگی کردن در روسیه دیگر غیرممکن بود و حتی روسیه برای چندین با ر استرداد بعضی شان از کشور انگلیس؛ فرانسه و آلمان خواستار شده بود ولی بیهوده و جواب رد گرفت و تعدادشان حتی با سرمایه و منابع غارت شده روسیه به این کشورها فرار نمودند؛ در اینجا رد نمیکنم پدر این جوان هم از همن افرادی بوده باشد که تحت تعقیب بوده باشد و نشان پدر را در آدمکشی تازه نمود.
پسر کو ندارد نشان از پدر
تو بیگانه خوانش، مخوانش پسر

یامثلا وقتی تعدادی از این کشورهای غربی تخم نفاق را بخاطر منافع شرمگین خویش در بسا کشورها کاشتند نظام های شان را دست خوش خویش نمودند و توطیه های سازمان یافته را زیر نام انقلابات "بهار عربی" و "انقلابات رنگین" از مصر و سوریه گرفته تا لیبی؛ تونس.... عملی نمودند و منطقه را به آتش کشیدند. بدون شک فرانسه خود در این درگیری ها از مقام خاصی در سرنگونی قذافی و بن علی رییس جمهور تونس دست بالایی داشتند. این سبب شده که در این کشور ها جنگ داخلی بوجود آید و همه ساختار ها نابود شود همان بود اکثر مردم این کشورها خصوصا جوانان خانه و کاشانه خود را به قصد غرب باید ترک میکردند خون و خونریزی به صحنه های عادی زندگی شان تبدیل شده است و این جوان تونسی و البانی تبار بیرحم وحشی هم زاده این محیط خونین است و در زمان انقلاب بهار عربی 10 ساله بود و در این کشور همه چیز نابود شده است مطمنآ انسان دیگر برایش ارزشی ندارد و یاهم ممکن است وی را گروه ترورستی برای این عمل ضد انسانی تربیه کردند و روانه غرب نمودند.

طوریکه در عکس دیده میشود وقتی از طریق کشتی از کشور خارج میگردد چاقو با دست وارد ایتالیا میگردد ولی اینکه چگونه فورا وارد فرانسه میشود هنوز معلوم نیست. وی وارد کلیسا میشود 3 نفر را با چاقو کشته و گلوی شان را برید. در حقیقت این محصول آنچه کشورهای غربی در این کشورها کشت کرده بودند هست؛ دیگر هیچ. زیرا اگر دیروز خانه خود را خراب میکرد آزادیخواه؛ اگر خانه دیگران خراب میکیرد تروریست محسوب میشود.
اما چه کسی مقصر است؟
تروریست ها؟
نخیر علت و معلول را باید جست!

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فرانسه
تروریست
نظرات بینندگان:

>>>   شما درست فرمودید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است