صلح خلیلزاد تا چهل روز دیگر نتیجه می دهد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۹    ۱۳۹۹/۹/۱۶ کد خبر: 165712 منبع: پرینت

زلمی خلیلزاد سفیر امریکا در امور صلح افغانستان دور تازه رایزنی های خود را آغاز کرده است.
بادرنظرداشت اینکه وی حدود چهل روز دیگر تا پایان کارش در دولت ترامپ مهلت دارد، خواهد توانست موضوع صلح افغانستان را به سرانجام برساند؟

یا اینکه اصلا صلحی در کار نیست و اینها فریب و خدعه خارجی ها برای سرگرم نگهداشتن جهانیان و مردم افغانستان جهت غارت بیشتر و تداوم سلطه و حضور در منطقه می باشد.
شما چه برداشتی دارید؟

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صلح خلیلزاد
فریب و خدعه
نظرات بینندگان:

>>>   به سخنان خلیلزاد معروف به شیاد باور نکنید.

>>>   خلیلزاد آخرین تور سیاحتی خود را انجام میدهد و حساب هایش را یک طرفه میکند و میرود و بر نمیگردد.
شاید هم به سرطان پروستات گرفتار شود.

>>>   امریکا توسط خلیلزاد افغانستان راتابیخ صومبه کرد - اینکه اولاد های تان ازمسجد ساینس وعلم را بیاموزد معنی اش اینست که درآینده درمیان افغانها نه داکتر پیدا شود ونه انجنیر - همه خرهای مندیل دار تربیه شوند

>>>   خلخلزاد هوس تخریب کامل افغانستان را در سر دارد. خدا این جاسوس رذیل و کثیف را نابود کند تا مردم محروم افغانستان در شر این شیطان لعین نجات پیداکنند. صلح دروغ شاخدار ملا خلخلزاد است چهل سال است که از صلح حرف میزنند تا تجارت تریلیونی تریاک باشد صلحی در کار نیست خلخلزاد با مافیای تریاک فروش شریک است.

>>>   خلیل زاد +طالب+عبدالله تا زمانییکه از سیاست افغانستان دور نشوند صلح آمدنی نیست که نیست یکی دسیسه بازی میکند دومی جنایت کاری میکند سومی فتنه انگیزی میکند.
پس دعا کنید که خداوند این سه نام را ازسر افغانها بردارد

>>>   بار کج به منزل نمیرسد.
اساس کج در بن گذاشته شد و کرزی یک آدم در سطح فهم و دانش متوسط بر ملت تحمیل شد و درخت جهالت طالبی و فاشیسم قومی از سوی ارگ در این ۲۰ سال پرورش داده شد و حال ثمره اش یک کتله طالبان پر عقده و خشونت و بدون تحصیل و فهم و دانش و در شهر ها جوان های بیکار و بی انگیزه و نا امید.
خدا غنی و کرزی را به داغ فرزندان شان بنشاند که ملت را تباه کردند و طالب را آباد.

>>>   سیاست کشتزار قدرت طلبی است و قدرت
آبستن نفاق و انشعاب .
م. ش. فروغ

>>>   خلیلراد بدزاد عامل جنگ طولانی در افغانستان است. خلیلزاد شیطان است که اقوام را بجنگ میاندازد و افغانستان را تخریب کرده است و پاکستان را بر افغانستان مسلط میسازد.

>>>   آخرین اوغان با پیراهن جان خود خواهد جنگید۰ این گروه اهلی شدنی نیستند؛ غیر اوغان ها باید بسیج شوند و باید بدانند که یگانه راه نجات از دست این بدوی های شرور تجزیه کشور بین اوغان و متحدین غیر اوغان است و بس۰

>>>   آخرین اوغان با پیراهن جان خود خواهد جنگید۰ این گروه اهلی شدنی نیستند؛ غیر اوغان ها باید بسیج شوند و باید بدانند که یگانه راه نجات از دست این بدوی های شرور تجزیه کشور بین اوغان و متحدین غیر اوغان است و بس۰

>>>   این مزدور چگونه ماموریت انجام می دهد

>>>   این .....هر گند که تا حالا زده همه و همه در راستا فاشیست قومی بوده نه به نفع دموکراسی هر فرد افغان این را به خوبی درک کردند.

>>>   مذاکرات صلح با طالبان در زمان بارک اوباما شروع شده بود.
اگر یاد تان باشد،طالبان بیرق خود را در دفتر قطر بالا کردند که باعث اعتراض کرزی شد و بعداً جنگ با داعش در عراق و سوریه شروع شد و مذاکرات دوحه به تعویق افتاد.
در آن دوران جو بایدن معاون بارک اوباما بود.
گذشته از آن طالبان خود شان در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتن که از حزب دموکرات ها بود،برضد دولت ربانی که به روسیه وقت رفته بودند و مذاکرات کردند و در نتیجه آتش بس بین نیرو های دولت تاجکستان و مجاهدین تاجکستان صورت گرفت و مثل افغانستان دولت وحدت ملی ساختند و مهاجران تاجک از افغانستان دوباره به تاجکستان رفتند.
طالبان بعداً در افغانستان آمدند و قدرت را گرفتند و تنها بدخشان مانده بود که تصرف کنند،حادثه یازدهم سپتامبر شد و امریکا بر علیه طالبان داخل جنگ شدند.

>>>   خلیل زاد را دیگر به کشور راه ندهید اما اگر در میدان هوای او را دیدید لطفا برایش یک تپ را از ... پر کرده و او را در آن غسل دهید تا گناهان اش کم شود. اما زیاد تر جزایش ندهید چونکه بایدن از قبل برایش دسته بیل خریده و فکر می کنم که از میان هوایی جان اف کندی تا خانه اش او را مثل حلوای سر سوته محترمانه انتقال خواهد داد

>>>   امریکا با استخراج وچپاول منابع زیر زمین افغانستان نه تنها اینکه مصرفی در افغانستان نداشت بلکه وضیعت مالی خود را از حالت رکود بیرون کشید.دوم اینکه تلفات نظامیانش هم بتناسب روس ها در افغانستان بسیا ربسیار اندک بود زیرا در مقابل روسها ملت قیام عمومی نمود ولی مردم افغانستان تاکنون با امریکا نجنگیده اند ورنه دمار از روزگار شان کشیده میشد جنگ شان در افغانستان ،جنگ زرگری با طالبان بود ورنه رباط ونوکر را چه مجال که با صاحبش در جنگ شود ،آیا تاکنون سگی را دیده باشید که از پاچه بادارش بگیرد.

>>>   خلیل زاد فکر میکند هنوز دوران رانی و صدوزای و فلان زی است. همراه 3 قوم خوده بند کرده همراه چهار پشتون که وطن را برباد میکند

>>>   دلیلی برای مذاکره با طالب وجود ندارد.
با نوکر مذاکره نباید کرد چون از خود اراده ندارد.

>>>   مذاکرات صلح هیچ نتیجه ندارد.
آیا فکر میکنید که طالبان می آیند و با دولت صلح میکنند و تحت قیادت اشرف غنی دولت اعتلافی تشکیل میدهند؟
آیا مجاهدین با دولت داکتر نجیب چنین مذاکراتی انجام دادند و دولت اعتلافی تشکیل دادند؟
یگانه چاره این است که طالبان نیز مثل مجاهدین،دولت انتقالی خود را در پاکستان بسازند و زلمی خلیل زاد مثل بینین سیوان به کابل بیاید و به اشرف غنی بگوید که تمام مسایل حل است و صرف باید خودت استعفی بدهی.
در سمت شمال دوستم و جمعیت و شورای نظار و حزب وحدت یکجا شوند و قبل ازین که طالبان به کابل بیایند،کابل را اشغال کنند و نفر های دوستم اشرف غنی را در میدان هوایی دستگیر کنند و اشرف غنی به دفتر ملل متحد پناه ببرد و طالبان نیز مثل نفر های حزب اسلامی وارد کابل شوتد و جنگ میان آنها در بگیرد و طالبان در لوگز مثل گلبدین موضع بگیرند و کابل را زیر راکت بگیرند.
این که گلبدین همراه نفر های حزب اش از کدام طرف دفاع میکند و به کدام طرف میپیوندد،به خودش ارتباط دارد.
اما گلبدین باید همینقدر بفهمد که طالبان گفتند که ما عفو عمومی اعلان میکنیم. یعنی شما را در دولت جای نمیدهند.
در غیر آنصورت این به آن میماند که یک مجرم به مناسبت عید و یا مولود و یا هر روز دیگر،از محبس پل چرخی آزاد شود و رییس جمهور او را در یک وزارت خانه وزیر مقرر کند.
آیا این امکان پذیر است؟

>>>   هیچ صلح در کار نیست دولت افغانستان همراه با مردمش در ظرف 20 سال تعریف کامل از دشمن ندارند و نخواهد داشت با کدام طالب صلح انجام میگردد ؟ با طالب لنگوته سیاه مقر با طالب لنگوته سفید زابل با طالب کلاه برسر قندهار با طالب ریش دار ننگرهار هر کدام این طالب ها از جندین تابعیت برخوردارند روزانه ساعت وار وظیفه انجام میدهد اگر از یک آدرس خاموش بودند از آدرس دیگر بالای مردم حمله ور میشوند اگر واقعا این مردم از یک منابع اراده و تحریک میداشت پس انفجارات هر روزه را در کابل که ها انجام میدهد ؟ باید ریس جمهور و وزیران کابینه اش برای مردم جوابگو باشد با این ها چه قسم صلح میکنید دولت تمام اسیران و جنایت پیشگان طالبان را با هدایای بزرگ روانه منزل و سنگر شان ساخت پس چرا دوباره انتحارس چرا دباره انفجار ؟

>>>   خلیلزاد با آی اس آی و سی آی ای در پشت طرح فرستادن کودکان معصوم به مساجد داعشیها و طالبان فاسد است:
این طرح شیطانی افراطیون و داعشیهای طالب میخواهد پسران و دختران معصوم را برده جنسی ملاهای مساجد داعشی و طالبی و سلفی کند تا بعد از تجاوز جنسی آنها را برای عملیات انتحاری آماده کنند کاری که در مدارس پاکستان جریان دارد. لعنت به کسانی که این طرح کثیف شیطانی را مطرح کرده اند در پس این طرح آی اس آی پاکستان و سی آی ای امریکا و موساد اسرائیل قرار دارند. بسیار خطرناک و نابود کننده است. مرگ بر طرح کنندگان شرم و نفرین بر آنها.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است