بانک مرکزی افغانستان برای انتخاب بایدن پول فرستاده
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۵    ۱۳۹۹/۹/۱۹ کد خبر: 165744 منبع: پرینت

حسیب‌الله کلیمزی رییس کمیسیون ارتباطات بین‌المللی مجلس سنا از فرستادن پول از سوی بانک مرکزی به کارزار انتخاباتی جو بایدن رییس جمهور منتخب امریکا خبر داد.
به گزارش آوا، کلیمزی ادعا می‌کند که حدود شش ماه پیش پس از قطع‌شدن جریان برق و از کار افتادن دوربین‌های امنیتی بانک مرکزی، از این بانک برای پیکارهای انتخاباتی جو بایدن رییس‌جمهور منتخب آمریکا پول فرستاده شده است.
او قطع‌شدن برق در بانک مرکزی را بی‌پیشینه می‌خواند و با انتقاد از دادستانی کل می‌گوید که این قضیه باید بگونۀ جدی بررسی شود.

حدود شش ماه پیش به تاریخ ششم سرطان سال جاری، گزارش‌هایی مبنی بر قطع‌شدن برق برای چند ساعت در بانک مرکزی به نشر رسید. بانک مرکزی پس از نشر این گزارش‌ها در اعلامیه‌ای گفت، دوربین‌‌های امنیتی این اداره در دوم سرطان به دلیل مشکلات فنی از کار افتاده بود.
به گزارش سلام وطندار بانک مرکزی افغانستان تاکنون در این مورد چیزی نگفته است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بانک مرکزی
بایدن
نظرات بینندگان:

>>>   انتقال مبالغ بزرگ پول از بانک ها و شرکت های تجارتی،به شکل نقدی صورت نمیگیرد،بلکه از طریق حساب های بانکی صورت میگیرد و بعد از گردش در چندین بانک به حساب های مخفی صندوق های پستی بدون نام و نشان در بعضی کشور ها مانند پانامه و دیگر کشور ها انتقال پیدا میکنند و از طریق این حساب های پستی که صرف یک نمره و شماره و بدون آدرس فرستنده و گیرنده است،به حساب فرد مذکور انتقال پیدا میکند.

>>>   كليمزي خودش از خيرات غني سناتور و ديگر اعضاي فاميل شان هم والي و يا ديگر كرسي ها رسيده اند، و اگر كليمزي وطن پرست واقعي باشد و اين خبرش حقيقت داشته باشد بايد بزودترين فرصت قبل از اينكه جام شهادت را نوشش كنند شواهد خود را با داخلي ها و خارجي درميان بگذارد.

>>>   در کجای این جهان پول یک کشور به نام یک قوم بدوه است ؟؟ حتی نازی های آلمان هم چنین کاری نکردهند چرا پول کشور ما به نام قوم افغان است؟؟ قوم پرستی هم اندازه دارد
حراسانی

>>>   اجمل احمدی از کجا است؟؟؟؟

>>>   خوب سند برای ترامپ تهیه کرده این و.کیل حتما از ترام پول احذ کرده است

>>>   خیرات گیر به خیرات ده پول فرستاده
از خودش به خودش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است