خط غلط، گفتار غلط، دفتر غلط، املا غلط، انشآ غلط!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۲    ۱۳۹۹/۹/۲۹ کد خبر: 165831 منبع: پرینت

بلی هموطن نباید گلایه اضافی داشت ، زیرا محصول تولید یک نظام جعلی بدون تردید حاکم جعلی، انتخابات جعلی، قوانین جعلی و اداره جعلی را به بار می آورد.

این افشاگری کد 91 مشت نمونه خروار است، وقتی یک زن بیسواد؛ بیکاره و همزمان دزد بیباک تاریخ به اسم "رولا غنی" لبنانی می آید اخطار میدهد و میگوید "دو وزیر رد صلاحیت شده از طرف پارلمان؛ پارلمان بگوید یا نگوید اینها به کارخود ادامه میدهند، چون آنها به کار شان وارد نیستند!". وقتی سرزمینی بنام نور خورشید با این بزرگی و با تاریخ پنجهزار ساله اش با بیشرمی تمام در گذشته تاریخی نه چندان دور اسمی جعلی به آن گذاشته میشود و اکنون هم تعداد آگاهانه وِ یا نا آگاهانه این نام گمراه کننده تاریخ را افتخار خود میدانند و نشخوار میکنند؛ در اینصورت امید داشتن به این نظام و این حاکمیت به معنی این است که گوسپندان ترحم از گرگ درنده داشته باشند. مطمینا ناف اینها به نام جعل و غارت بسته شده و مادر زاد جعلکار تاریخ اند.

جالب اینکه تعدادی از این احمقان به اصطلاح بنام خودیها گاه و ناگاهی در مجالس و نشست های بزرگ به شکل سبکسرانه و احمقانه گلو پاره میکنند و بیشرمانه ادعا میکنند: "این نظام خود ما است و این نظام گویا محصول خون شهدا و جهاد ما است" و تعدادی هم بدون اینکه مطلب را درک کنند صلوات میگویند. سوال اساسی مطرح میگردد، مگر این شهیدان شما چنین نظام فاسد و خونین را با تفکر قبیلوی و حاکمان جعلکار پوشالی را میخواستند؟
آیا همین نظامی که یک زن خارجی بی هویت و جعلکار تاریخ سرنوشت شما را تعیین میکند؟
اگر چنین است در اینصورت از نظر انسانی توهینی است به کرامت انسانی و از نظر شرعی توهینی است به اسم شهید و جهاد. زیرا شهیدان چنین فاجعه نمی آفرینند.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رولا غنی
پارلمان
نظرات بینندگان:

>>>   صفوی بانوی اول درست گفته خودت به فرق استاده استی نمیدانی که بالا و پاین کجاست .
وزیر پیشنهای معارف ار طرف دکان رای فروشی رد شد میدانی دلیلش چه بود ؟ یا میدانی تیر ته میزنی .
خانم حمیدی در وزارت معارف دست تقریباء 7000 مشاور را که آن جمله مشاورین یکی را خودم شخصی میشناسم از جیب ملت کوتاه کرد . این بود بیکفایتی ایشان که باید رای اعتماد نمیگرفت.

>>>   تحصیل و دانش انسانیت آداب اش از تو کرده بهتر و به نفع کشور است.

>>>   حریف را چپه سوار است
کار اصلی دست چیغوک نیست دست شیطان است

>>>   جالب اینکه تعدادی از این احمقان به اصطلاح بنام خودیها گاه و ناگاهی????
صفوی! لطفا املا ات را قرار ذیل اصلح کن:
جالب اینکه تعداد از این ..... گاه و ناگاه!
اول خط ات را یاد بگیر بعد بنویس!
هوتکی

>>>   عطا جان همینقدر برایم بگو که قبل از نام افغانستان این سر زمین ویران به کدام نام یاد میشد؟ یکروز زیر اشغال چنگیز خونخوار و گورگانیان بود وروز دیگر زیر اشغال نادر افشار ، تحت استعمار و استثمار همسایگان قرار داشتید و حالا ناشکرانه شکایت از نام این وطن دارید.بازهم میگویم اگر اینجا خوش نیستید بفرمائید به مملکتی بروید که نام آن خوشتان میآید، مانند تاجکستان، ازبکستان و مغلستان.

>>>   غنی سر تا پا غلط

>>>   استفاده کلمه بانوی اول به رولا غنی نادرست است چون تا حال نه مسلمان شده و نه از افغانستان است در یک کشور اسلامی بیک زن بنام رولا غنی نا مسلمان بانوی اول گفتن درست نیست از زمانیکه قانون اساسی درین کشور در مقاطع مختلف طرح و تدوین گردیده است گفته شده که ریس جمهور باید اتباع کشور و خانمش هم ازین کشور باشد حتی وزرا و نظمیان کشور در صورت داشتن زن خارجی نمیتوانستند در پست های ولتی بکار گماشته شده نمیتوانستند اما درین قانون اساسی چنین چیزی دیده نشده ونادیده گرفته شده که حال رولا غنی لبنانی الاصل تبعه امریکا زن ریس جمهور غنی بر علاوه از دزدی و خیانت پول خودش و توسط برادر اش شرکت خطیبی که قرار داد های بزرگ را ریس جمهور غنی بدون برنده شدند از طریق ریاست تدارکات ملی که به ارگ برده و در راس خودش است داده است سهم رولا غنی از چور پول این کشور توسط برادر اش در تاق بلند است غنی داد از فساد در رسانه ها میزند اما اصل فساد که در ریاست تدارکات زیر نظر خودش است چشمش را پت گرفته ولی مردم چشم شان پت نیست باز است همه چیز را میبینند .

>>>   در کجای این جهان پول یک کشور به نام یک قوم بدوه است ؟؟ حتی نازی های آلمان هم چنین کاری نکردهند چرا پول کشور ما به نام قوم افغان است؟؟ قوم پرستی هم اندازه دارد

>>>   نژاد پرست کیست ؟؟
از یک صد بیست نهاد دولتی و آموزشی در ایران شرقی یا افغانستان انگلیسی حتی یک نام هم به زبان پارسی نیست حتی نام یک اسناد دولتی به زبان پارسی نیست چرا ؟؟این نژاد پرستی نیست ؟؟؟ این توهین را به پارسی زبان های ایران شرقی یا افغانستان انگلیسی پایان بدهید مگردو زبان رسمی ما نداریم ؟؟؟ ما عدالت میخواهیم به نژاد پرسی دولتی پایان بدهید

>>>   واه به حال مخالف وموافق به اصطلاح مقاله که فقدوفقدمانند خروسان جنگی گردن می پندانند وآماده جنگیدن هستند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است