یوسف رشید، رییس اجرایی فیفا در کابل ترور شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۰    ۱۳۹۹/۱۰/۳ کد خبر: 165859 منبع: پرینت

یوسف رشید، رییس اجرایی فیفا یا بنیاد انتخابات آزاد و عادلانۀ افغانستان بامداد امروز (چهارشنبه، ۳ جدی) در حملۀ افراد مسلح ناشناس در کابل، جان باخت.

برادر آقای رشید می‌‌گویند که او و راننده‌‌اش صبح امروز در نزدیکی خانه‌‌اش در منطقۀ تنی‌کوت در مربوطات حوزۀ هفتم امنیتی شهر کابل، آماج تیر اندازی مردان مسلح ناشناس قرار گرفت.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
یوسف رشید
فیفا
نظرات بینندگان:

>>>   این ترور کار حکومت نابکار است تا در انتخابات غزنی با دست باز کار کنند هرقدر با یوسف رشید غیر مستقیم صحبت کردند او حاضر به امتیاز دادن به رولا غنی نشدتصمیم گرفتند که اورا از میان بردارند این عمل بز دلانه را به خانم اول!!!تبریک عرض میکنم
گل نبی عیدی زاده

>>>   چه پیوندی بین اعلان برگذاری انتخابات های سال آینده و ترور آقای رشید وجود دارد؟؟؟؟؟؟
آقای رشید مرد خدا بود و یک تنه در مقابل تقلب های کمیسیون انتخابات ایستاد و چهره متقلبین را افشا کرد.
خداوند رحمت اش کند و قاتلین اش را در جهنم دنیا و آخرت بسوزاند.

>>>   یک هفته پیش از حکومت انتقاد کردکه جهت اصلاح قانون انتخابات کاری نکرده است !
زبان سرخ سرسبزدهد بباد!

>>>   همان قتل های زنجیره ئی که سال های قبل توسط اطلاعات ایران درایران صورت میگرفت
حالا در افغانستان توسط امنیت صورت میگیرد همان کسانیکه کریم خرم وزاغ خیل وال را اخطار داده بودند

>>>   اقای یوسف رشید نه نظامی بود و نه استخباراتی شخص صادق راستگو خواستش انتخابات شفاف و ازاد بدون تقلب منتقعد سر سخت کمیسون انتخابات نسبت عملکرد نادرست و یکجانبهو غیر قانونی ان بود کم کاری ها و نا رسایی ها و دست بازی های مسولین کمیسون انتخاباتی راهمیشه واضح و نا ترس بیان میکرد پس انگیزه ترور ان چه خواهد بود و در پس ان چه دستی و یا ارگان و گروهی قرار خواهد داشت اگر کسی میداند بیان کند تا همه بدانند .

>>>   یوسف رشید شهید شد اما قاتلین و مسببین قتل به زودترین فرصت روسیاه میشوند.

>>>   قتل‌های زنجیره‌ای، به کشتار برخی از شخصیت‌های سیاسی و اجتماعیِ منتقد نظام جمهوری اسلامی در دههٔ هفتاد خورشیدی، در داخل و خارج از ایران، گفته می‌شود که به گفتهٔ برخی از منابع، با فتوای برخی از روحانیون بلندپایه و به دست پرسنل وزارت اطلاعات در زمان وزارت علی فلاحیان (وزیر اطلاعات دوران ریاست‌جمهوری هاشمی رفسنجانی) و قربانعلی دری نجف‌آبادی (اولین وزیر اطلاعات در دولت محمد خاتمی) انجام شد.

وزارت اطلاعات، طی اطلاعیه ای، عوامل قتل‌ها را شماری از پرسنل وزارت اطلاعات یعنی همکاران کج‌اندیش و خودسر-که آلت دست عوامل پنهان و مطامع بیگانگان شده‌اند-نامید. محمد خاتمی رئیس‌جمهور وقت، تیمی خارج از وزارت اطلاعات و بدون حضور وزیر وقت را مسئول رسیدگی به پرونده کرد. این تیم پس از یک ماه تحقیق، دست داشتن مقامات بلند پایهٔ وزارت اطلاعات در قتل‌ها را اعلام و عوامل را دستگیر کرد. دری نجف‌آبادی وزیر وقت اطلاعات، بلافاصله توسط خاتمی برکنار و علی یونسی جایگزین وی شد

>>>   افراطیت در آزادی بیان و بازی با منافع ملی همیشه چنین عاقبت را داشته و خواهد داشت.

>>>   او مردم بی غیرت افغانستان به لیاظ خدا قیام نماید علیه این ریس جمهور یهودی به خدا قسم تا زمانیکه غنی یهودی ریس جمهور باشد اگر شما روی ارامی را دیدید من خود را حلق آویز می کنم اگر مردم ما واقعا غیرت داشته باشد باید این یهودی را همرا بیبی گل یهودی از سیاست بیرون کشیده ودر کشور لبنان روان شود همرای یهودی های لبنانیش

>>>   همه ميدانيم كه اين قتل ها از طرف غني و معاون اولش صورت ميگيرد.

>>>   آقای رشید مرد با ایمان حقیقتگو و مخالف با متقلبین بود و این هم یکی از دستورد های بیست سال است که ارکانهای دولتی اظهار میکنند یعنی اینکه باید این اشخاص و افراد آذاده کشته شوند تا خبیثان دولتی در قدرت باشند ،شرم است به این دولت تقلبی که نه بیخ دارد ونه بنیاد سراسر تعصب دروغگویی ومخالف حقیقت و واقیعت میباشند .
عبدالله ریحان

>>>   صالح باید لست ترور های بعدی را نشر کند .
خوب خبر دارد مگر مرد نیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است