درگیری در کنسولگری افغانستان در مشهد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۶    ۱۳۹۹/۱۰/۸ کد خبر: 165908 منبع: پرینت

فردی که گفته می شود به مناطق مهاجر نشین در مشهد رفته و خود را نماینده کنسولگری معرفی نموده و میلیون ها تومان از مردم مهاجر بخصوص قوم هزاره برای گرفتن تذکره غیابی اخذ کرده است، به نشر ویدیویی از کنسولگری افغانستان در مشهد پرداخته و با این غوغا سالاری تصمیم به فرار و ایجاد تجمع مردم مهاجر در مقابل کنسولگری را داشت که با اعلام کنسولگری به مسوولان ذیربط در ایران این فرد بازداشت شده است.

کلیپ ویدیویی در شبکه های مجازی نشر شده است که حکایت از درگیری در سالن انتظار کنسولگری افغانستان در مشهد می کند و از جانب برخی از افراد سودجو و غوغا سالار، درگیری دو فرد مراجعه کننده در سالن انتظار کنسولگری افغانستان در مشهد، به نام لت و کوب مهاجرین توسط کارمندان کنسولگری مطرح شده است. در حالیکه دو خانواده در صف انتظار انجام امور اداری شان با هم درگیر شدند و این درگیری هیچ ارتباطی به کارمندان کنسولگری نداشته است.

جالبتر اینکه برخی رسانه ها و سایت های خبری، بدون تحقیق اولیه، این ویدیو را نشر کرده و از آن بنام لت و کوب مهاجرین توسط کارمندان کنسولگری یاد کرده اند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کنسولگری افغانستان
مشهد شایعه
نظرات بینندگان:

>>>   درمورد درگیری درکنسولگری افغانستان درمشهد
فردی ، که گفته میشود نام اش مشتبی نکوهی وساکن مشهد می باشد، به نام کارمند کنسولگری افغانستان درمشهد از صد ها افغانستانی به خصوص از برادران هزاره که خودش نیز از قوم هزاره میباشد پول دریافت نموده تا برای شان تذکره غایبی بگیرد ، گفته میشود یعضی ازافرادی که به دام این مرد افتاده بودند ، به کنسولگری افغانستان درمشهد مراجعه نموده و موضوع را به کنسلگری اطلاع داده اند .
گفته میشود که کلیپ ویدویی ، که درشبکه های مجاری نشر شده است ، که دو کارمند کنسولگری افغانستان درمشهد چند نفر را لت و کوب نموده اند ، این درحالیست ، که دو خانواده در صف انتظار انجام امور اداری شان با هم درگیر شدند و این درگیری هیچ ارتباطی به کارمندان کنسولگری افغانستان در مشهد نداشته است .
گفته میشود مشتبی نکوهی مردیکه پول مردم را گفته است ، خودش به کنسولگری افغانستان در مشهد آمده و با سرصدا و جنجال گفته چرا تذکره غایبی را کنسولگری متوقف کرده است ، این درحالیست که هر کس بخواهد میتواند از کنسولگری درخواست تذکره نماید همین جا برایش تذکره ترتیب میشود
ضمن اطلاعی که ازجنرال کنسولگری افغانستان در مشهد به دست آمده است ، این فرد متقلب به پلیس معرفی شده و فعلا در بازداشت بسر می برد وتحقیقات در این مورد ادامه دارد.
جنرال کنسولگری افغانستان درمشهد از همه هموطنان خواهش می کند لطفا پول نقد به کسی ندهند و خود شان به کنسولگری مراجعه نموده و درخواست خود را درمورد گرفتن پاسپورت و یا تذکره نفوس بدهد .

>>>   اکثر نماینده گی های سیاسی افغانستان دچار درگیری و فساد است از قونسلگری بن هیچ پرسان نکنید یک کودن از این نماینده گی سرپرستی می‌کند که حتا کارمندان محلی سرش ریشخند میزنند

>>>   وضعيت سفارت در تهران مثل هميشه خراب است مهاجرين تحقير و توهين ميشوند توسط اعضاى سفارت

>>>   نمی دانم چرا این مردم برای گرفتن تذکره اینقدر عجله دارند؟! بدون تحقیق و بررسی خود را به دام افراد کلاه بر دار تحت عنوان ثبت نام اینترنتی و... می دهند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است