شبکه باجگیر در حوزه دوم و چهارم فعال شده است
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۲۶    ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ کد خبر: 166018 منبع: پرینت

جلسه تاریخ ۲۱ جدی ۹۹ مطابق به ۱۰ جنوری ۲۰۲۱:

اول: اطلاع رسیده است که شبکه باجگیر در بخش های از حوزه دوم و چهارم دوباره فعال شده و یا میخواهد فعال گردد. باید وضاحت بدهم که پولیس در حالات خاص و بخصوص وقتی که متوجه شود مجرم اسلحه حمل میکند حق فیر را دارد. شبکه باجگیران پس از جلسات شش و نیم در این ساحات متلاشی شده بودند و اکنون تلاش برای انسجام دوباره دارند. از تمام دوکانداران و تجار این ساحات خواهش می کنیم که با پولیس در تماس باشند.

دوم: شهید جگرن غلام دستگیر خان پیلوت قوای هوایی افغانستان را به بهانه اینکه برای خانه ات خریدار پیدا شده است به نیاز بیک در ناحیه پنجم طلب کرده بودند. خریداران خانه در اصل تروریستان بودند. پسر یازده ساله شهید به اسم سهیل را با تروریستان دستگیر شده روبرو ساختیم. او قاتلین پدر خود را شناسایی نمود. از خون هسمنگران خویش نخواهیم گذشت و تا دم مجازات اشد این دوسیه را پیگیری خواهیم نمود. محل بود و باش شهید و خانواده اش در ناحیه پنجم نیست. جزییات عمیق این جنایت را زیر تحقیق داریم مثلا اینکه از کجا میدانستند خانه اش فروشی است و در فلان رهنما ثبت است؟ آیا منبع اطلاع شان قومی است – خانوادگی است – کتاب رهنما را بدست آورده بودند و یا جاسوس در جای دیگر رخنه کرده است. انشالله این سوال ها پاسخ خواهند یافت.

سوم: آقای طلامحمد اتمانزی رییس اتحادیه ترانسپورت های زمینی و چند تن از همکاران شان امروز مهمان ویژه جلسه شش و نیم بود. او از باجگیری توسط پولیس در شماری از پیوسته ها شکایت داشت. حتما رسیدگی میشود. شک نکنید. مسایل دیگری را که او مطرح ساخت مربوط به وزارت ترانسپورت و فواید عامه میشود که پیگیری میشود. از ریاست گمرکات وزارت مالیه میخواهم که با مراجعین برخورد شریفانه و انسانی نمایند. قرار معلوم آنها بخاطر زمینه سازی به کار کمیشن کاران با مراجعین برخورد زشت و کارشکنانه می نمایند. وقتی مراجعین از رفت و آمد زیاد و کاغذ پرانی خسته شدند مجبور میشوند که به کمیشن کار ها مراجعه کنند و بدینسان زمینه رشوت مهیا میگردد. من منتظر هستم که این برخورد زشت و غیر مسلکی و نا مطلوب همین امروز متوقف گردد و کسانی که بخاطر محصول موترهای خود مراجعه میکنند دیگر شکایت نداشته باشند.

چهارم: متاسفانه در حادثه ماین گذاری که نوعش را هنوز نمیدانیم دیروز در منطقه چهار قلعه وزیرآباد نزدیک شهرک آریا یک نفر هموطن ما به اسم شیرزی شهید گردید. من یقین دارم که این شبکه را پیدا خواهیم کرد و به سزای اعمالش خواهیم رسانید.

پنجم: چهارده نفر از منسوبین پولیس را که در دستگیری قاتلین شهید یوسف رشید رییس فیفا نقش داشتند به جلسه دعوت نموده و مورد تشویق قرار دادیم. انکشاف این دوسیه را نیز گاه گاهی با ملت شریک خواهیم ساخت. تک تک از ترور های هدفمند کار طالبان سیاه روی و تروریست است. آنها جامعه مدنی را ستون حراست و دفاع از جمهوریت می بینند و تلاش دارند که آنرا ضعیف و یا خموش سازند. طالب به هیچ یک از اهداف خویش نخواهد رسید. کشتار مردم بخاطر دستیابی به اهداف سیاسی و آن هم بخاطر تحکیم منافع بیگانه یک استراتیژی ناکام و بدنام است.

ششم: مردم شریف مکروریان اول یا کهنه تمام سیستم مرکز گرمی های شما شاریده و از بین رفته است. شکایت تان را شنیدیم ترمیم این سیستم در توان مالی شهرداری نیست. باید به آن رسیده گی بنیادی صورت گیرد. متاسفانه من وعده فعال شدن مرکز گرمی را درین زمستان به شما داده نمیتوانم. این کار کوتاه مدت و یک شبه نیست. ایکاش در تابستان خبر میشدیم که مشکل در کجاست. امید است چاره ی بدیل پیدا کنید.

نوت: بخاطر رسیدگی به معضل بیجا شده ها در شهر میمنه بزودی یعنی طی یکی دو روز آینده هیات با دست پر ازمرکز به ولایت فاریاب سفر خواهد نمود تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات هموطنان فاریابی ما را حل سازیم. جزییات را روزهای بعد وزیر صاحب جیلانی برایتان اطلاع خواهد داد.

روزتان خوش

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شبکه باجگیر
صالح
نظرات بینندگان:

>>>   در ساخت و ساز مرکز گرمی های مکرویان ها از لوله های آهنی استفاده نکنید،زیرا آنها به مرور زمان زنگ زده میشوند و سوراخ میشوند و از بین میروند.
پلاستیک فراوان است و نظر به آهن ارزان است و طی صد ها سال استفاده هم تجزیه نمیشود و خراب نمیشود.بنأ از لوله های پلاستیکی مقاوم استفاده کنید.

>>>   صالح
روزت خوش و شب ات خوشتر
یک سری به لایف های افغان ها در سایت های مختلف بزنید و ببینید که آن هائیکه شما مدعی در بند کشیدن شان استید چه زندگی شاهانه در محبس دارند و چگونه از داخل زندان فعالیت های گروپ های مربوطه را اداره میکنند و چگونه به مردم خط و نشان میکشند.
با این حکومت ریشخند و سیستم عدلی و قضایی مزخرف به جایی نمیرسید.

>>>   از کتابچه خدا نام افغانستان پاک شده کسی نیست که به یادش بیاورد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است