حال ملت خوب است، ملالی نیست...!
های غنی! سر دبه‌ی ۹۱ باز است، بردار و خرج کن! ری نزن... شاه گماشته‌ی خداست. کارهایی که امرخیل‌ها، فضلی‌ها و رحیمی‌ها کردند و می‌کنند، وسیله است. ری نزن، جیغ بزن و وعده بده، کسی نمی‌پرسد 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۱    ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ کد خبر: 166022 منبع: پرینت

تمام فیس‌بوک را "سه پیشنهاد" عبدالحفیط منصور به غنی گرفته...
بد است بخدا، کراهت داره...
غنی کجا برود؟! وعده‌هایش چطور می‌شود؟ شش میلیون شغل، صادرات برق، مهار بادها، دهلیزهای هوایی، دهلیزهای زمینی، انتقال گاز شبرغان به مزار و کابل، احداث سرک کابل- بامیان- هرات، پروژه تاپی، پروژه توتاپ، پروژه کاسا یک‌هزار، خط اهن تاجکستان- افغانستان- ایران، بند برق بخش‌اباد، احداث بلاک‌های رهایشی به فامیل شهدا، تبدیل‌کردن غزنی به شهر توریستی و پایتخت کشورهای اسلامی، تبدیل‌کردن پکتیا به شهر تجارتی آسیا، تبدیل‌کردن بدخشان به چهار راه تجارت منطقه‌ای، تبدیل‌کردن ننگرهار به ولایت تولیدی و صادراتی، تبدیل‌کردن قندهار به شهر انرژی آفتابی، احداث شش‌هزار مکتب در دو سال، توزیع نمرات رهایشی به معلمین، تعدیل قانون اساسی، معیاری ساختن پایتخت و شهرها، از بین‌بردن فساد، شایسته‌سالاری، و.......

گپ‌های دل‌سردی نزنید، گپ رفتن نزنید که این شخص خیلی کار دارد.
چند سال دیگری هم برایش وقت بدهید،
دیدید باد‌ها را مهار کرد،
دیدید سرک کشید،
دیدید قیومی و اکلیل حکیمی رفقایش را فراخواند و محاکمه کرد،
دیدید به معلمی خانه داد،
دیدید برق آورد و شهرها چراغان شد،
دیدید که دیگر برای بقایش نه دروغ گفت و نه معامله کرد،
دیدید برای دهن‌بستن کسی هیچ مشاوریت و پستی ایجاد نکرد...
دیدید ناگهانی این‌همه کار را کرد و دهن‌های تان باز ماند.

رییس جمهور همان شاه است و شاه هم که گماشته‌ی خداست... اگر می‌گویی نه، برو سراج‌التواریخ بخوان... رییس جمهوری را چه دیدی؟! دیدی که همه این‌کارها را کرد و ناگهانی کشور در امن و امان شد و به تمدن و آسایش رسید.

فقط همو‌طنان در مقابل این‌همه خدمات ناچیزی که قرار است جلالتماب رییس جمهوری انجام بدهد کار ناقابل تادیه مالیه و پرکردن کد ۹۱ را از یاد نبرند. به این کد لعنتی رییس جمهوری که این‌همه برنامه و پلان دارد خیلی نیاز دارد.
اگر این کد نباشد معاش‌های میلیونی رفقایش را از کجا بدهد؟! بی‌بی‌گل چه مصرف کند؟! دهن مشاورها را با چه ببندد؟!

عبدالحفیظ منصور! شرم کن، گپ‌های دل‌سردی نزن! بگذار که رییس جمهوری ما کارهایش را بکند‌. حال ملت خوب است، ملالی نیست؛ نه کشته می‌شود، نه بیکار است و نه نگران نان... امنیت فوق‌العاده‌ای هم که دارد.

های غنی! سر دبه‌ی ۹۱ باز است، بردار و خرج کن! ری نزن... شاه گماشته‌ی خداست. کارهایی که امرخیل‌ها، فضلی‌ها و رحیمی‌ها کردند و می‌کنند، وسیله است. ری نزن، جیغ بزن و وعده بده، کسی نمی‌پرسد. من فقط برای تزیین این صفحه چیزهایی نوشتم.

سیامک هروی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
ملت
نظرات بینندگان:

>>>   در افغانستان انگلیسی حتی نام یک نهاد دولتی هم به زبان پارسی دری نیست همه به انگلیسی عربی فرانسه ای هندی است حتی نام اسناد ملی تان همه انگلیسی و عربی است زبان خود را از دست داده اید توان سخن گفتن به زبان پارسی دری را ندارید همچنان نوشن بیشتر از نیم آن به عربی است نیم دیگرش هم انگلیسی هندی و فرانسه ای است
خراسانی

>>>   بلی
ترس من این است که پیک اجل سر برسد و این همه پلان های متفکر دوم جهان نیمه تمام بماند و آنوقت صد سال دیگر باید منتظر نشست تا یک متفکر دیگر بیاید و کار های نا تمام غنی را تمام کند چنانکه جناب شان کار های نا تمام امان الله خان را تمام کردند.

>>>   اقایی خشتک کشال ما کارها و وعده های خان اسماعیل خان شمارا هم دیدیم و خدمات لالا ربانی و مسعود چوتار وشرک را هم دیدیم که افغانستان را چطور در مدت چهار سال گل و گلزار کرد و برای تمام ملت افغانستان بلخصوص کابل ‌ارگ‌های صنعتی ساخت ترانسپورت را ایجاد کرد برای مردم یک زنده گی مرفع ساخت وهمه را طلا پوش کرد ولی به آمدن غنی همه به خاک یکسان شد و کابل را خاکدان ساخت ؟

>>>   خیلی عالی نوشتید ری نزن دنیا شادی اگر دارد غم هم دارد یکروز شادی روز دیگر غم دارد انشاءالله که لنگی و سپلی و خولی و پتکی اش سبیل می ماند ری نزن دنیا یکروز شادی روز دیگر غم دارد ری نزن پف کو دروغ بگو کی پرسان کرده میتواند درحکومت پادشاهی نظامی ات غنی جان دختر و بچه ات در امریکا عیش و نوش کند از پول این ملت خودت و خانمت رولا غنی در قصر دلکشا عیش و نوش کنید از روز اول کرده حال خوب گردن انداختی و سرخ و سفید شدی رفقایت هم چاق و کمر انداخته خانههای چند ملیون دالری را درامریکا خریده اند از اثر للطف و نوازش خودت دیگر تو چه غم داری غنی جان تخت پادشاهی همین صلاحیت بوت بوت مسولیت کچ نهی بدرنگان تا حال خو میچله تاکه میچله خو بچلان که ارمان بدل نمانی رولا جان هم بداند که چنین شوهر پادشاه تام اختیار بی مسولیت دارد.

>>>   اما اگربرای تزئین صفحه های دهه 70 هم چیزی درهمان وقت مینوشتی حالا قضاوت یکطرفه نمی آمد بلکه جامع میبود مثلآ از ساخت هوتل ها ، قصرها ، زراندوزی ها وغیره وغیره

>>>   هنوز نقاط مرکزی از زندان جغرافیائی رها نشده هنوز رئیس صاحب جمهور دوکتابدیگر هم در مغز خود دارند که برای کوچیها خدمتی بکنند هنوزکابینه تکمیل نشده در طی شش سال ،
خوبست که پروسه صلح طویل المدت است !!

>>>   هـــمـــی 91 کـــُــــــد است یا کــــــــــــــود ؟؟
چـرا اینقدر منشور شده ؟؟؟

>>>   قلمت رسا و عمرت دراز آقای سیامک هروی :
مگر خداوند کریم و قاضی بسیار عادل است ، غنی با اعمال که همه اش خلاف قانون و رای مردم افغانستان است روزی به جزای خود می رسد دوام حکومت تقلبی غنی به نام جمهوریت در تاریخ افغانستان یک لکه سیاه خواهد بود که خون هزاران افغان این لکه را سیاه تر ساخت است. هنوز غنی تلاش دارد که دوام قدرت خود را توجیه کند و بگوید اگر من نباشم همه مردم برباد می شود.

>>>   به گردانندگان محترم افغن پیپیر :
اگر ممکن باشد معلوماتی ارائه نمائید که در زمان حکومت حزب دموکراتیک یا کمونستان هم کــــــد 91 بود؟ اگر بود یک مثالی بیاورید که چگونه به چی مقدار درکجا استفاده میکردند؟؟؟؟؟

>>>   کشور ما به خواست انگلیس اداره میشود از اول هم با خواست انگلیس ایجاد شد.
تا وقتی روباه استعمار گوربگور نشود ملک خراسان طعم آزادی را نخواهد دید.
رمضانعلی

>>>   در زمان نجیب پولی که از شوروی می آمد دو فیصد آنرا نجیب میگرفت و نصف آنرا برای تشویق قوای مسلح به کار میبرد و نصف آنرا با صرافان مشهور در شراکت گذاشته بود.

>>>   جناب سیامک زنده باشید کلمات سچه شما ترانه دل هر افغان را میخواند. اگر وجدانی وجود داشته باشد قبول کند که غنی ‌طالب هر دو از یک بستر فاشیزم بر خاسته‌اند .

>>>   فکرمیکنم اگربه عوض شان خودت بیائی دنیا گل وگلزارمیشود افسوس بحال ما

>>>   در افغانستان انگلیسی حتی نام یک نهاد دولتی هم به زبان پارسی دری نیست همه به انگلیسی عربی فرانسه ای هندی است حتی نام اسناد ملی تان همه انگلیسی و عربی است زبان خود را از دست داده اید توان سخن گفتن به زبان پارسی دری را ندارید همچنان نوشن بیشتر از نیم آن به عربی است نیم دیگرش هم انگلیسی هندی و فرانسه ای است افغان واژه برگذیده انگلیس است حتی واژه افغان هم برگذیده انگلیس است هیچ ربطی به مردم بومی این سرزمین ندارد هرکی افغان است سرباز رسمی انگلیس است شما یان حق دارید سرباز انگلیس باشید نه مردم بومی این سرزمین این نام استعماری را به ما نچسپ بانید
خراسانی

>>>   در کجای این جهان پول یک کشور به نام یک قوم بدوه است ؟؟ حتی نازی های آلمان هم چنین کاری نکردهند چرا پول کشور ما به نام قوم افغان است؟؟ قوم پرستی هم اندازه دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است