اشرف‌غنی رهبران میلیونی را می‌رقصاند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ کد خبر: 166033 منبع: پرینت

اشرف‌غنی رهبران میلیونی را در اتاق های جداگانه همچون گیتار می‌نوازد و می‌رقصاند!
اشرف‌غنی ثابت کرد که در این مملکت نه رهبر وجود دارد نه رای میلیونی و نه امپراطور!

بلی اشرف‌غنی میتواند کسی را یک سال تبعید کند که ادعا داشت سه میلیون رای دارد، اشرف‌غنی توانست پر قدرت ترین مرد این کشور را حتی یک روز در چوکی معاونیت نگذارد و با مقام تشریفاتی خانه نشین کند و برایش نشان بدهد که هیچ کاره نیستی تنها با یک چوکی کوچک و چند هزار افغانی معاش به فرزندش.

بلی اشرف‌غنی توانست رهبر میلیونی هزاره ها را تا سطح آقای مرتضوی پاین بکشد و ثابت کند که رای میلیونی دروغ محض است و میتواند با یک امضای خود همان ادعا کننده رای میلیون را خانه نشین، معاشش قطع و هیچ کاره بسازد.

بلی اشرف‌غنی توانست به اصطلاح یک رهبر را در جمع ۴۵۰ مشاور خود قرار بدهد و ماهانه ۱۲۰ هزار افغانی از کود ۹۱ معاش پرداخت کند و دستُ پایش را بسته کند.

بلی اشرف‌غنی توانست شهنشاه، امپراطور یا نمیدانم رهبر فرزانه را یک شبه از آسمان قدرت به زمین بی باوری بزند و ادعای سبز نارنجی را به زرد تبدیل کند بلی اشرف‌غنی می‌تواند در زمان انتخابات تیم مقابل را شش پارچه کند و هرکدامش را جداگانه برقصاند آنهم با امتیازات کوچک و ناچیز.

اما در این همه گیرودار تنها شخصی که یک تنه با غنی شانه جنگی کرد و زیر هیچ فشار اش تن به معامله نداد او فرزند باوقار و باشرف رهبر شهید مان و ریس فعلی جمعیت اسلامی افغانستان است و شما میدانید که غلو نمی گویم و دور از حقیقت نوشته نکردم او امید های برباد رفته یک نسل را دوباره احیا کرد خداوند یار و همکارش باشد.

ساجده منصف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
رهبران
نظرات بینندگان:

>>>   به نظر شما اشرفغنی با کدام ابزار توانست این کار را انجام دهد؟
الف. ایجاد اختلاف و تفرقه بین خراسانیان فارسی زبانان
ب. حمایت های آمریکا و انگلیس
ج.پشتونیستهای حرفوی آدم کش و غدار
د.همدستگی پشت پرده با طالب ها و عناصر افراطی همچون راکتیار

>>>   جوانان جمعیت
به پا خیزید و جمعیت را از انحصار معامله گران بیرون کنید و با قدرت و صلابت در عرصه سیاست با درایت به پیش برویید.
بار این حمال های سیاسی زیاد شده و کمر شان خم.
جوانان مقاومت دوم!!
خود را آماده پیکار کنید که فرصت اندک است.
شمال را از لوث وجود طالب پاکسازی کنید پیش از آنکه دیر شود.

>>>   اگر اشرف غنی تمام معاشات کارمندان دولت را یکسان کند کار خوبی خواهد بود و یک کاری خوب دیگر را که انجام داده است تمام ریاست های نیمه دولتی را مکمل دولتی ساخت این کار برای وطن ما بسیار مفید است طور مسال شرکت افغان تیلی کام شرکت آریانا ریاست عطر همه کارمندان شان معاش خود را به میل خود انتخاب نموده بودند هر کدام شان دو لک سه لک معاش می گرفتند باید دولت در قسمت همین شرکت های که دولتی شده از سر امتحان اخذ کند و معاش های شان یکسان شود حتما در شرکت افغان تیلی کام اگر یک ریس دوباره مامور هم شود همان معاش ریاست را می گرد باید هیت تعین شود و کنترل صورت گیرد همه سرمایه تمام‌ملت است نه از چند نفر محدود هر کس این پیام را خواند لطف نموده به مقام های بلند برسانید
تشکر

>>>   راست گفتی جناب من هم باشما همنظراستم

>>>   تسلیم شدن غنی به دوستم پادشاه

>>>   به نظر من با همه ابزاری که یاد کردید توانست که طالبان وخود راو در کل پشتونها را برغیر پشتون مسلط کند پس هوشیار باشیم که همه این برنامه های صلح فقط به قدرت رساندن پشتونها است واین برنامه های صلح فقط وفقط به قدرت رساندن پشتونها است. پس جوانان برخیزید واز حق خود ونسل اینده ی خود دفاع کنید

>>>   رقاصه های سیاسی مثل عطا و محقق و خلیلی و قانونی و امثالهم خود آماده رقص اند فقط منتظر دهل فاشبسم قبیله هستند.
فهم و درایت سیای که نباشد اگر امپراطور شمال هم باشی مثل عطا ذلیل میشی و خود را در دنب اتمر میبندی.

>>>   آفرین به ساجده منصف
گل گفتی اشرف غنی پشت پهلوانان را به زمین زده و استحاله می کند. پهلوان دوستم و پهلوان محقق و ... دوستم در کشتن ازبیک ها پهلوان است و محقق در کشتن هزاره ها پهلوان است در برابر اشرف غنی همان است که می بینید

>>>   واقغا جای تاسف است برای استادعطاو اقای محقق من منحیث یک شهروند افغان سخت متاثر وخحالت میکشم از اینکه ایشان به پاه بوسی اقایی غنی افتاده اند بخاطرمقام و چوکی افسوس به حالت ملتکه چنین رهبران پابوس و معامله گر منحیث رهبر قبول کردند افسوس وصد وافسوس
رهبر که مردانگی سخاوت ودانش نداشت حالش از این بدتر
قیام

>>>   بخاطر همین رقصاندن ها است که رویش درهر دوجهان سیاه است مانندشبهای تاریک وبی برق کابل . اگی نرقصد ونرقصاند ازکجا ثابت شود که لوگری است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است