وضعیت موجود امریکا فیلم هنری هالیوودی نیست!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۳    ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ کد خبر: 166071 منبع: پرینت

"فرزند یک نازیست؛ 75 میلون امریکا را نازیست نامید"

رییس اسبق استخبارات اسراییل "کیدم" در یک گفتگوی تلویزیونی گفت؛ امریکا به حدی بیچاره و درمانده و حتی سراسیمه شده است که میخواهد از تمام امکانات استفاده کند و این وضعیت پیش آمده را وارونه جلوه بدهد و از آرنولد شوارتزنگر خواستند اتمام حجت کند تا احساسات و عواطف شهروندان را علیه ترامپ و طرفداران اش تشویق کند. در حالیکه آرنولد یک حرفی از سیاست نمیداند و بیگانه است. ولی وی به تلویزیون حاضر شد 75 میلیون انسان را نازیسیت و تروریست نامید؛ وی پیش از اینکه کار مثبتی انجام داداه باشد عکسل العمل منفی را در جامعه امریکا به بار اورد، بی خبر از اینکه پدر ایشان عضو برجسته نازیها بود و هزاران انسان را خصوصا یهودی ها را نابود کرد. وی در یک خانواده نازیست به دنیا آمده (پدرش عضو نازی های آلمان بود) و در جنگ دوم جهانی علیه در جمع نیروی هیتلری بود. زندگی این تیاتر و فیلم و هالیود نیست که قهرمان فیلم خود بوده باشد.
چیزیکه در کشور ما "فریاد دریا" به چنین کاری دست میزند درحالیکه وظیفه اصلی اش چیز دیگری است...

طرز دید لیبرال دموکراسی به حدی لجام گسیسخته شده است وقتی نصف نفوسی را ترویست مینامند، وقتی افراد را بخاطر طرفداری اش از هواپیما بیرون میکنند؛ وقتی از کار برطرف میکنند؛ وقتی مطبوعات دروغین را پخش میکنند و افراد را توهین و تحقیر میکنند، وقتی مردم را از داشتن شبکه های اجتماعی محروم میکنند، وقتی میخواهند دهن مردم را بسته کنند بدون شک این امریکا نیست و در امریکا چنین وضعیتی نبوده است و اینها خود میخواهند امریکا را نابود کنند. بنآ درک آرنولد شوارتزنگر خیلی پایین تر از وضعیت است.

اگر دیروز تعدادی را بنام کمونیست و یاهم تعدادی را بنام دیدگاه چپی در امریکا از صحنه بیرون کردند ولی امروز این لشکر میلیونی امریکایی را غیر ممکن است که از پا در آورند و این عکس العمل خیلی قوی را دربر خواهد داشت که محال است امریکا موفق شود آنرا جمع و جور کند. تا وقتی امریکا روش خویش را تغیر ندهد و تغیرات بنیادی در تمامی سطوح بوجود نیاورد این نظام از هم خواهد پاشید.

برگردان بفارسی عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
فیلم
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است